Δοκιμάζουμε το τετρακίνητο Plug-In υβριδικό SUV των 300 ίππων της Peugeot

Με κορυφαία οικονομία και εκρηκτικές επιδόσεις! Δοκιμάζουμε το SUV που κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για 50+ χλμ. και αποδίδει συνδυαστικά 300 ίππους...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Δοκιμή Peugeot 3008 HYBRID4

Το Peugeot 3008 είναι ένα μοντέλο που έχει εδραιωθεί στις προτιμήσεις του κοινού, κατοχυρώνοντας πλέον υψηλή θέση στη λίστα ταξινομήσεων της χώρας μας. Πέρα από τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα του, σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει θετικά την εμπορική του πορεία είναι η υπερπλήρης γκάμα, με επιλογές βενζίνης, πετρελαίου (την οποία δοκιμάσαμε πρόσφατα), αλλά και δύο Plug-In υβριδικές. Αυτή τη φορά, δοκιμάσαμε την ισχυρότερη εκδοχή του, η οποία φέρει σύστημα τετρακίνησης, αλλά και 300 ίππους. Πάμε να το γνωρίσουμε αναλυτικά!

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Peugeot 2008 1.5 BlueHDI 130 ps EAT8 

Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, η Plug-In υβριδική έκδοση διαφοροποιείται σε ελάχιστα σημεία από τις “συμβατικές” επιλογές. Εξακολουθεί να φέρει όλα εκείνα τα “sportive” δυναμικά στοιχεία, όπως για παράδειγμα τα λεπτά LED φωτιστικά φώτα ημέρας και τους χαρακτηριστικούς “όνυχες” που συναντάμε πλέον σε όλα τα SUV της γκάμας. Από εκεί και πέρα, στο πλευρικό τμήμα του αμαξώματος υπάρχουν πλαστικές επενδύσεις που προσδίδουν μία πιο “crossover” διάσταση, αλλά και ράγες οροφής. Στην περίπτωση της τετρακίνητης Plug-In υβριδικής έκδοσης, συναντάμε το “HYBRID4” λογότυπο στο πίσω και πλαϊνό τμήμα, ενώ δεν απουσιάζει και η δεύτερη τάπα πλήρωσης ακριβώς απέναντι από αυτήν της βενζίνης. Στην περίπτωση του αυτοκινήτου δοκιμής, βέβαια, το οποίο εξοπλίζεται με την έκδοση “GT”, δεν περνούν απαρατήρητες οι ζάντες αλουμινίου μεγέθους 18 ιντσών, αλλά και διχρωμία του αμαξώματος. Όσον αφορά στις διαστάσεις, το Peugeot 3008 HYBRID4 έχει μήκος 4.447 χλστ., πλάτος 1.841 χλστ. και ύψος 1.624 χλστ.


Κορυφαία ποιότητα στο εσωτερικό
Περνώντας στην καμπίνα του Peugeot 3008, γίνεται άμεσα αντιληπτή η έμφαση που έχει δώσει η γαλλική εταιρεία στην ποιότητα των υλικών. Τα πάντα είναι προσεγμένα, με τις περισσότερες επιφάνειες να φέρουν μαλακά στην υφή πλαστικά, ενώ στην έκδοση GT της δοκιμής, στο ταμπλό και στις πόρτες συναντάμε alcantara επενδύσεις. Ασφαλώς, δεν απουσιάζουν και οι “sportive” λεπτομέρειες, όπως για παράδειγμα τα αλουμινένια πεντάλ και το σχετικό λογότυπο στο τιμόνι. Εννοείται πως το εσωτερικό είναι και τεχνολογικά προηγμένο με την χαρακτηριστική ψηφιακή οθόνη μεγέθους 12,3 ιντσών να βρίσκεται πίσω από το τιμόνι (i-Cockpit) παρέχοντας στον οδηγό όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Μία δεύτερη ψηφιακή οθόνη μεγέθους 10 ιντσών βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα και αναλαμβάνει τον ρόλο της ενημέρωσης και ψυχαγωγίας των επιβατών. Μέσω αυτής, ο οδηγός εκτός των άλλων παρατηρεί τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος, ρυθμίζει τον κλιματισμό, ενώ δεν απουσιάζει το σύστημα πλοήγησης και η κάμερα οπισθοπορείας 360 μοιρών. Ακριβώς από κάτω βρίσκονται οι διακόπτες “αεροπορικού τύπου”, που καθιστούν την περιήγηση ιδιαίτερα εύκολη, ακόμα και στη διάρκεια της οδήγησης.

Σε επίπεδο χώρων, το Peugeot 3008 HYBRID4 θα ικανοποιήσει με το παραπάνω μία πενταμελής οικογένεια. Στην καμπίνα οι θέσεις για μικροαντικείμενα είναι πρακτικές, στις πόρτες υπάρχουν μεγάλες “τσέπες”, ενώ το κεντρικό ντουλαπάκι και αυτό του συνοδηγού είναι αρκετά μεγάλα. Όσον αφορά τώρα στους χώρους για τις αποσκευές, ο διαθέσιμος όγκος έχει μειωθεί από τα 520 λτ. των μη εξηλεκτρισμένων εκδόσεων στα 395 λτ. λόγω του χώρου που καταλαμβάνει η μπαταρία.

Συνδυάζει επιδόσεις 300 ίππων, αλλά και οικονομία 3,5 λτ./100 χλμ.
Κάπως έτσι, φτάνουμε στο υβριδικό σύστημα της ισχυρότερης έκδοσης του Peugeot 3008, εκεί που υπάρχει και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Κάτω από το καπό του γαλλικού SUV βρίσκεται ένας τετρακύλινδρος κινητήρας βενζίνης χωρητικότητας 1.598 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 200 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 300 Nm ροπής από τις 3.000 σ.αλ. Ταυτόχρονα, συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, με τον έναν να αποδίδει 110 ίππους και 320 Nm τροφοδοτώντας τον εμπρός άξονα και τον άλλο να αποδίδει 113 ίππους και 166 Nm ροπής τροφοδοτώντας τον πίσω άξονα. Κάπως έτσι, η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 300 ίππους και τα 520 Nm ροπής, με την κίνηση να περνά επιλεκτικά στους δύο άξονες μέσω του αυτόματου κιβωτίου e-EAT8.

Σχετικά με την φόρτιση, η μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 13,2 kWh φτάνει από το μηδέν στο 100% έπειτα από περίπου 8 ώρες χρησιμοποιώντας τον τυπικό φορτιστή σε “συμβατική” οικιακή πρίζα. Κάτι τέτοιο επιτρέπει έως 59 χλμ. αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας σύμφωνα με τα πρότυπα WLTP, επίδοση που είναι αρκετά ρεαλιστική, μιας και στη διάρκεια της δοκιμής καταφέραμε να ξεπεράσουμε με σχετική άνεση τα 50 χλμ. Από εκεί και πέρα, όταν τα αποθέματα ηλεκτρικής ενέργειας τελείωσαν, η κατανάλωση βενζίνης διαμορφώθηκε στα 3,5 λτ./100 χλμ. (1,3 λτ./100 χλμ.). Ξεκινώντας, όμως, με άδεια μπαταρία, διαπιστώσαμε ότι η μέση κατανάλωση διαμορφώνεται στα 8,0 λτ./100 χλμ., με το Peugeot 3008 HYBRID4 να κινείται ως υβριδικό.

Στην πράξη: Άνετο και ταχύτατο
Πίσω από το τιμόνι του Plug-In υβριδικού Peugeot 3008, ο οδηγός κάθεται “αρχοντικά”, απολαμβάνοντας την κορυφαία θέση οδήγησης και εξαιρετική ορατότητα. Το τιμόνι είναι αρκετά ελαφρύ χωρίς να υστερεί όμως σε πληροφόρηση, το ίδιο ισχύει και για το πεντάλ του φρένου, το οποίο είναι γραμμικό σε αίσθηση (σπάνιο για αυτοκίνητο με σύστημα ανάκτησης). Η ανάρτηση είναι όσο σφικτή πρέπει ώστε να μην δημιουργεί έντονες κλίσεις ακόμα και σε ταχύτερο ρυθμό, ενώ στη διάρκεια της δοκιμής μας απέδειξε ότι επιτρέπει και ήπιες “off-road” εξορμήσεις. Όσον αφορά στα προγράμματα οδήγησης, υπάρχει το “electric” που επιτρέπει αμιγώς ηλεκτρικές μετακινήσεις με ταχύτητα έως 135 χλμ./ώρα, το “hybrid” για συνδυαστική χρήση των κινητήρων με σκοπό την κορυφαία αποδοτικότητα, το “sport” όπου ξεδιπλώνονται οι αρετές των 300 ίππων και το “4WD” που δίνει έμφαση στην βέλτιστη δυνατή πρόσφυση. Εν κατακλείδι, το Peugeot 3008 HYBRID4 είναι ένα αυτοκίνητο που θα κινηθεί άνετα και αθόρυβα στο αστικό περιβάλλον, ενώ στον “ανοιχτό” δρόμο, αν το επιθυμεί ο οδηγός, θα κινηθεί και σε ρυθμούς που δεν… αρμόζουν σε ένα SUV!

Στο ταμείο
Η τιμή του νέου Plug-In υβριδικού Peugeot 3008 HYBRID4 ξεκινά από τα 51.000 ευρώ (38.789 προ φόρων) στην έκδοση ALLURE PLUS. Η έκδοση με τους 225 ίππους ξεκινά από τα 45.000 ευρώ (34.213 προ φόρων). Κάπου εδώ, αξίζει να τονίσουμε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο απαλλάσσεται από εταιρικό φόρο, μιας και η τιμή προ φόρων είναι χαμηλότερη των 40.000 ευρώ, ενώ τα μόλις 30 γρ./χλμ. CO2 προσφέρουν μηδενικά τέλη και ελεύθερη διέλευση από τον δακτύλιο.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.