Έρευνα: Ο εξοπλισμός που πληρώνουμε αλλά δεν χρησιμοποιούμε…

Τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν πληθώρα νέων τεχνολογιών και αμέτρητα gadgets. Πόσα από αυτά, όμως, χρησιμοποιούνται και ποια είναι τα πιο «άχρηστα»;

Βρείτε μας στο

Όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν πληθώρα συστημάτων και τεχνολογικών καινοτομιών που είναι πολύ χρήσιμες. Παρ΄όλα αυτά, ένα σεβαστό ποσοστό των νέων οδηγών τα αγνοεί πλήρως. Μία έρευνα ήρθε να αποδείξει ότι σχεδόν το 20% των ιδιοκτητών αδιαφορούν για τα μισά gadgets με τα οποία εξοπλίζεται το αυτοκίνητό τους.

Στην κορυφή της λίστας των “αχρείαστων” τεχνολογιών είναι παραδόξως το προεγκατεστημένο σύστημα πλοήγησης. Το 38% των οδηγών αναφέρουν ότι δεν το χρησιμοποιούν ποτέ, αφού είναι πιο εξοικειωμένοι με την αντίστοιχη εφαρμογή του κινητού τηλεφώνου.

Διαβάστε επίσης: Αυτά είναι τα αυτοκίνητα με το καλύτερο Infotainment ανά κατηγορία

Στη δεύτερη θέση, με ποσοστό μη χρήσης 35%, βρίσκεται το σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος. Οι οδηγοί αναφέρουν χαρακτηριστικά ότι το απενεργοποίησαν από την πρώτη κιόλας στιγμή και δεν τον ξανά χρησιμοποίησαν ποτέ. Στην τρίτη θέση βρίσκεται το head-up display, είναι η νέα καινοτομία που προβάλλει σημαντικές πληροφορίες στο εμπρός παρμπρίζ. Το 33% των οδηγών θεωρεί τη συγκεκριμένη τεχνολογία εντελώς άχρηστη.

Ακολουθούν οι εφαρμογές που βρίσκονται εγκατεστημένες από το εργοστάσιο στο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίες. Ειδικά οι νέοι αγοραστές μεγαλύτερης ηλικίας αδιαφορούν για εφαρμογές, όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ οι μικρότεροι σε ηλικία τα χρησιμοποιούν από τις έξυπνες συσκευές και όχι από το αυτοκίνητο. Το ποσοστό αυτών που δεν χρησιμοποιούν τις εφαρμογές αγγίζει το 32%.

ESP: Τι είναι και πως λειτουργεί (+video)

Σύμφωνα με τον Αντιπρόεδρο της Ένωσης Αμερικανικών Αυτοκινητοβιομηχανιών, Kristin Kolodge, αν ο νέος ιδιοκτήτης δεν χρησιμοποιήσει τις τεχνολογικές καινοτομίες τις πρώτες 30 ημέρες, είναι βέβαιο ότι δε θα το κάνει ποτέ. Επιπλέον, επισήμανε ότι το συμπέρασμα από την έρευνα της JD Power είναι ότι πρέπει να κινητοποιηθούν οι αντιπρόσωποι των αυτοκινητοβιομηχανίων.

«Μόνο αν ο νέος αγοραστής πληροφορηθεί από την πρώτη κιόλας στιγμή για τα gadgets του οχήματος από τον αντιπρόσωπο, θα τα χρησιμοποιήσει στο μέλλον», τόνισε χαρακτηριστικά o Kolodge.  Τέλος επισήμανε ότι κάθε χρόνο, οι αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν δισεκατομμύρια για την ανάπτυξη και εφαρμογή νέων τεχνολογιών εντός οχημάτων.