Ευρώπη-Ταξινομήσεις 2019: Το ρεκόρ 12ετίας, κερδισμένοι και χαμένοι

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Ταξινομήσεις

Άκρως θετικό ήταν το μήνυμα που έστειλε η Ευρώπη των 27 αναφορικά με τις ταξινομήσεις νέων μοντέλων το 2019 και μάλιστα σε αντίθεση με τις αγορές των Η.Π.Α και Κίνας, οι αγορές των οποίων κατέγραψαν πτώση 8% και 2% αντίστοιχα.

Ειδικότερα, οι ταξινομήσεις νέων μοντέλων στην Ε.Ε. των 27 ανήλθαν σε 15.757.412 μονάδες (171.452 επιπλέον αυτοκίνητα), με το ποσοστό αύξησης έναντι του επίσης “δύσκολου” 2018 να ανέρχεται στο 1,1%.

Η χρονιά που μας πέρασε ήταν παράλληλα η 5η σερί χρονιά ανόδου στις ταξινομήσεις της Ε.Ε. και η καλύτερη που έχουμε δει από το 2007, τη χρονιά που οι ταξινομήσεις ξεπέρασαν τον μαγικό αριθμό των 16 εκατ. μονάδων.


Η αγορά της Γερμανίας ήταν ξανά με διαφορά και η μεγαλύτερη στην Ευρώπη των 27 καταγράφοντας 3,611 εκατ. ταξινομήσεις, με την αύξηση έναντι του 2018 να ανέρχεται στο εντυπωσιακό 5%, για την καλύτερη επίδοση της από το 2009. Στη 2η θέση το Ηνωμένο Βασίλειο του Brexit με 2,312 εκατ. μονάδες και πτώση 2,4% σε σχέση με το 2018, ενώ στο τρίτο σκαλί του… βάθρου ανέβηκε η Γαλλία με άνοδο 1,8% και 1,918 εκατ. για το καλύτερο αποτέλεσμα της από το 2011. Όπως θα δείτε και στον πίνακα που ακολουθεί, η Ελλάδα βρέθηκε να ισοβαθμεί σχεδόν με την Φινλανδία στις 114.000 ταξινομήσεις σημειώνοντας αύξηση 10,% έναντι του 2018, στην 20η θέση.

Η JATO Dynamics από την οποία προέρχονται και τα στοιχεία αναφέρει ότι για το θετικό πρόσημο του 2019 υπεύθυνες ήταν “οι αγορές της τελευταίας στιγμής” του Δεκεμβρίου που πραγματοποιήθηκαν από τους κατασκευαστές, ελεώ των αυστηρότερων εκπομπών ρύπων που ισχύουν από φέτος. Ακόμη και χωρίς των Δεκέμβριο ωστόσο, το εντεκάμηνο του 2019 έκλεισε με οριακή πτώση μόλις 0,4%.

“Παρά το τεχνητό “εφέ” του Δεκεμβρίου είναι σημαντικό να σημειωθεί πως οι ταξινομήσεις των αυτοκινήτων στην Ευρώπη παρέμειναν σταθερές έως και το Νοέμβριο. Η περσινή χρονιά δεν ήταν μια εύκολη περίοδος για την αυτοκινητοβιομηχανίας αλλά η Ευρώπη επέδειξε τη δύναμη της παρά τις προκλήσεις. Η ερώτηση τώρα είναι αν αυτή η δύναμη θα συνεχίσει να φαίνεται και με τις αυστηρότερες προδιαγραφές.”, δήλωσε σχετικά ο αναλυτής της JATO, Felipe Munoz.

Τα ηλεκτρικά και εξηλεκτρισμένα μοντέλα άφησαν τη δική τους σφραγίδα στις ταξινομήσεις που ανήλθαν στα 1,278 εκατ. μονάδες και αναλογούν για πρώτη φορά στο 8% επί του συνόλου. Η άνοδος ανήλθε στις 35 ποσοστιαίες μονάδες έναντι του 2018! Από την άλλη τα diesel σημείωσαν πτώση 12% στα 4,93 εκατ., ενώ τα μοντέλα με βενζινοκινητήρες αύξησαν τις ταξινομήσεις τους κατά 5% στα 9,27 εκατ. μονάδες.

Τα όλο και πιο δημοφιλή SUV ήταν και εκείνα που κυριάρχησαν ως τύπος αμαξώματος και το 2019 με το μερίδιο της πίτας να ανέρχεται στο 38% επί του συνόλου των πωλήσεων στα 6,030 εκατ. (ιστορικό ρεκόρ κατηγορίας), έναντι του 35% που σημειώθηκαν το προηγούμενο έτος. Η αύξηση της κατηγορίας ήταν της τάξης του 12%.

Πηγή: JATO

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]