Η Mercedes E-Class Cabriolet έκλεισε τα τριάντα!

Σχεδόν τριάντα χρόνια πέρασαν από τότε που η Mercedes E-Class cabriolet (124) έκανε το ντεμπούτο της στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης. Ας την θυμηθούμε.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Mercedes E-Class Cabriolet 1991

Άνετη, “ανοιχτή” πολυτελή μετακίνηση για τέσσερα άτομα προσέφερε η κομψότατη cabriolet έκδοση της E-Class που παρουσιάστηκε πριν από σχεδόν 30 χρόνια και σύντομα θα απολαμβάνει και στάτους κλασικού μοντέλου. Η E-Class Cabriolet είναι ένα εμβληματικό μοντέλο για την Mercedes που την έβαλε ξανά με αξιώσεις στην κατηγορία των 4θέσιων ανοιχτών μοντέλων, ενώ σημείωσε και αξιόλογη εμπορική επιτυχία για τα δεδομένα της εποχής. Παράλληλα, με την εμφάνιση της γεφύρωσε ένα χάσμα 20 ετών για την Mercedes στην παραγωγή 4θέσιων cabrioletes αποτελώντας τον διάδοχο των W111/W112 που σταμάτησαν να παράγονται το 1971.

Διαβάστε επίσης: Mercedes EQA και νέες 4κίνητες εκδόσεις 300 και 350 4Matic

Με την ανοιχτή E-Class W124, η Mercedes ήθελε να παρουσιάσει ένα ανοιχτό μοντέλο χωρίς συμβιβασμούς στους τομείς της άνεσης, της ποιότητας κύλισης, της στιβαρότητας και της ασφάλειας. Γι’ αυτό το λόγο αξιοποίησε όλη τότε υπάρχουσα τεχνογνωσία της μεταφέροντας τεχνολογικές λύσεις και από την κορυφαία SL (R 129) εκείνης της εποχής. Η αφαίρεση της οροφής οδήγησε σε τροποποιήσεις και ενισχύσεις σε αρκετά μέρη του πλαισίου με τα νέα, ενισχυμένα ή ανασχεδιασμένα μέρη έναντι των κλειστών εκδόσεων να φτάνουν σχεδόν στα 1.000.

Μάλιστα, για να πετύχει το στόχο της, η Mercedes δεν δίστασε να αξιοποιήσει εκ νέου τη συνεργασία που είχε με την Porsche για την E 500. Αρχικά η εξέλιξη ξεκίνησε το 1988 σε συνεργασία με την Karmann, με την Porsche να αναλαμβάνει τα ηνία το 1989 και τις εργασίες να γίνονται στο Weissach. Η αξιολόγηση για την αξιοπιστία και την αντοχή της ανοιχτής E-Class πραγματοποιήθηκε και από τις δύο εταιρίες.

Ανάμεσα στα τεχνολογικά highlights της E-Class Cabriolet ξεχωρίζει το πτυσσόμενο roll-bar για τα πίσω καθίσματα αλλά και οι τέσσερις συνολικά αποσβεστήρες κραδασμών που τοποθέτησαν οι Γερμανοί στο αμάξωμα και την οροφή συνολικού βάρους 26 κιλών, για ακόμη πιο αποτελεσματική μείωση των κραδασμών. Εντυπωσιακή ήταν και η ίδια η υφασμάτινη οροφή που ζύγιζε 43 κιλά. Παρά το μεγάλο μέγεθος της και την περίπλοκη δομή του μεταλλικού πλαισίου της (24 σύνδεσμοι και 37 αρθρώσεις), καταλάμβανε χώρο μόλις 80 λίτρων στο πορτμπαγκάζ, ενώ διατηρούσε την καμπίνα σχεδόν εξίσου ήσυχη με εκείνη της coupe. Ο ηλεκτροϋδραυλικός μηχανισμός της έγινε στάνταρ εξοπλισμός κατά την ανανέωση της το 1993.

Η ανοιχτή έκδοση της πρώτης E-Class έκανε την εμφάνιση της τον Σεπτέμβριο του 1991 επτά χρόνια μετά το ντεμπούτο της σεντάν. Το πρώτο μοντέλο ήταν η 300 CE-24 που έφερε έναν εν σειρά 6κύλνιδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα τριών λίτρων με απόδοση 220 ίππων. Η παραγωγή της ανοιχτής E-Class ξεκίνησε τον Μάρτιο του 1992, ενώ μόλις το 1993 δέχτηκε το πρώτο facelift μαζί με τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας.

Αργότερα στη βάση της γκάμας της E-Class cabrio ήρθε να προστεθεί μια βασική έκδοση που χρησιμοποιούσε τον δίλιτρο 4κύλινδρο της Mercedes με απόδοση 136 ίππους. Με το εν λόγω μοτέρ το μοντέλο ήταν διαθέσιμο αποκλειστικά στις αγορές της Ελλάδας, της Ιταλίας και της Πορτογαλίας, όπου τα αυτοκίνητα φορολογούνταν τότε βάσει του κυβισμού τους. Το πραγματικό “βασικό” μοντέλο ήταν η E 220 με τον 4κύλινδρο των 2,2 λίτρων και 150 ίππων.

Την 300 CE-24 διαδέχθηκε στην γκάμα η E 320 Cabriolet, ενώ προστέθηκε και η κορυφαία έκδοση E 36 AMG των 272 ίππων. Συνολικά η παραγωγή της ανοιχτής E-Class έφτασε στις 33.952 μονάδες έως και τον Ιούλιο του 1997 με τις μισές από αυτές να φέρουν 6κύλινδρα μοτέρ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr