Lada: Τι απέγινε η συμπαθής μάρκα στην Ελλάδα;

Βλέποντας την ιστορική έκθεση της Lada στην Λ. Αθηνών, αναρωτηθήκαμε τι πραγματικά συνέβη και η Lada σταμάτησε να δραστηριοποιείται στην χώρα μας.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Lada Hellas

Αυτό το ερειπωμένο κτήριο, το κτήριο φάντασμα, ήταν και η αφορμή να ξεκινήσουμε την έρευνά μας, για να δούμε πως τελικά κατέληξε η Lada, μια συμπαθής μάρκα στην χώρα μας, στην ανυπαρξία.

Η Lada μεσουράνησε στην Ελλάδα μέχρι και την δεκαετία του ’90. Αρκετά μοντέλα της σημείωσαν ικανοποιητική εμπορική πορεία, κυρίως λόγω του χαμηλού κόστους κτήσης και χρήσης καθώς και της αξιοπιστίας τους. Δεν είναι τυχαίο πως ακόμη και σήμερα κυκλοφορούν αρκετά Niva που μνημονεύονται για την αντοχή τους και τις εκτός δρόμου ικανότητές τους.

Δυστυχώς όμως για την ρωσική μάρκα, τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν καλά στην χώρα μας αλλά και στην υπόλοιπη αγορά της Ευρώπης. Βλέπετε η γηραιά Ήπειρος θέσπισε νέους, αυστηρούς νόμους σχετικά με τις προδιαγραφές ρύπων των αυτοκινήτων, κάτι που ουσιαστικά οδήγησε σταδιακά στην πόρτα της εξόδου από την Ευρωπαϊκή Ένωση, την Lada. Φυσικά αυτό επηρέασε και την χώρα μας, η οποία στα τέλη του 2010 αποφάσισε να υιοθετήσει ένα νέο σύστημα τελών κυκλοφορίας, το οποίο υπολόγιζε τα ετήσια τέλη σύμφωνα με τις εκπομπές ρύπων και όχι με τα κυβικά εκατοστά του κινητήρα, όπως συνέβαινε μέχρι τότε.

Τα μοντέλα της Lada έμοιαζαν να αδιαφορούν απέναντι σε όλες αυτές τις εξελίξεις και υπήρχε λογική πίσω από αυτή την στάση της μάρκας. Η Lada ουσιαστικά ποτέ δεν νοιάστηκε πραγματικά για τις εξαγωγές της. Οι πωλήσεις τις είναι τέτοιες στην Ρωσία που είναι αρκετές για την επιβίωσή της, ενώ η παραγωγή του εργοστασίου, σύμφωνα με όσα μάθαμε από έγκυρη πηγή, είναι προπωλημένη σε βάθος πενταετίας. Ενδεικτικό είναι πως για το πρώτο εξάμηνο του 2021 η Lada σημείωσε ρεκόρ δεκαετίας με 215.448 πωλήσεις, από τις οποίες οι 200.219 ήταν αποκλειστικά στην αγορά της Ρωσίας, στην οποία είναι πρώτη με μερίδιο αγοράς 23%.

Βέβαια, δεν ήταν μόνο οι εκπομπές ρύπων που έδειξαν την πόρτα της εξόδου από την ευρωπαϊκή ένωση στη Lada ή τα ασύμφορα ετήσια τέλη κυκλοφορίας στην χώρα μας που δυσχέραιναν όλο και περισσότερο τις πωλήσεις. Ήταν και η παθητική ασφάλεια των αυτοκινήτων. Βλέπετε, το 1996 άρχισε τις πρώτες δοκιμές ο Euro NCAP (ανεξάρτητος οργανισμός ασφάλειας), ο οποίος από τότε έως και σήμερα δεν έχει δοκιμάσει ούτε ένα Lada. Οι Ρώσοι δεν έστειλαν ποτέ ένα αυτοκίνητό τους στις δοκιμές του Euro NCAP, ακόμη και όταν η μάρκα δραστηριοποιούνταν στην ευρωπαϊκή αγορά.

Κάπως έτσι και παρά το γεγονός πως σύμφωνα με όσα πληροφορηθήκαμε, περίπου 150.000 αυτοκίνητα Lada έκαναν… τις βόλτες τους στην χώρα μας, το κτήριο της Λ. Αθηνών παρήκμασε, εγκαταλείφθηκε, αφέθηκε στην μοίρα του και έγινε… φάντασμα. Μάλιστα πλέον δεν ανήκει καν στη Lada Hellas σύμφωνα με το ρεπορτάζ μας, καθώς έχει αλλάξει χέρια εδώ και κάποια χρονικό διάστημα και μόνο η επιγραφή έμεινε να θυμίζει πως στο παρελθόν εκεί στεγάζονταν τα μοντέλα της ρωσικής μάρκας.

Όσον αφορά στα σενάρια επιστροφής της Lada στην Ελλάδα με επίσημη αντιπροσώπευση (και όχι με ανεξάρτητες εισαγωγές), αυτά ανήκουν στην σφαίρα της φαντασίας. Οι Ρώσοι δεν δείχνουν να νοιάζονται για εξαγωγές (ακόμη και η Βραζιλία που ήταν μεγάλη αγορά για τη Lada φαίνεται να έχει χαθεί) και τα μοντέλα της Lada δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να ακολουθήσουν τους ρυθμούς εξέλιξης της ευρωπαϊκής αγοράς. Μιας αγοράς που εξηλεκτρίζεται με ταχείς ρυθμούς… (διαβάστε εδώ για την πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για κατάργηση των θερμικών κινητήρων μέχρι το 2035)

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: mdiveris@traction.gr