Η μάρκα που κρύβει… καρχαρίες στο εσωτερικό των αυτοκινήτων της!

Οι φιγούρες του καρχαρία, του κορυφαίου αυτού θηρευτή, αποτελούν πλέον παράδοση για τα μοντέλα κάποιας μάρκας. Δείτε ποια είναι αυτή η μάρκα!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Ο λόγος για τα μοντέλα της Opel, αφού η μάρκα αποφάσισε έτσι να δείξει το πάθος της για τη ναυτιλία, το οποίο ξεκίνησε πριν από αρκετές δεκαετίες.

Τα Kadett, Admiral και Kapitän “σάλπαραν” από νωρίς. Οι ναυαρχίδες του παρελθόντος γοήτευαν τους αγοραστές αυτοκινήτων με τη μοναδική τους σχεδίαση. Η αγάπη για τη θάλασσα παρέμεινε στην Opel, αλλά όσο περνούσε ο καιρός μετατοπίστηκε στα πλάσματα που βρίσκονται στα βάθη των ωκεανών. Το 1970, η Opel παρουσίασε το Manta, ένα σπορ coupé που έφερε με υπερηφάνεια το έμβλημα του σαλαχιού στο αμάξωμά του. Ακόμα και σήμερα, το Manta ξυπνά τόσα πολλά συναισθήματα.

Οι σχεδιαστές της Opel έδωσαν μεγάλη προσοχή στην ακριβή σχεδίαση του χαρακτηριστικού εμβλήματος του Manta. Την ίδια προσοχή στη λεπτομέρεια και αφοσίωση έχουν επιδείξει και με τις φιγούρες καρχαρία πάνω από 15 χρόνια. «Αυτό ξεκίνησε πριν από 17 χρόνια και έχει εξελιχθεί σε πραγματική κουλτούρα» δήλωσε ο Διευθυντής Σχεδίασης, Karim Giordimaina.


Η ιστορία του καρχαρία: Πώς η ιδέα ενός παιδιού έγινε κουλτούρα
Από πού λοιπόν προέρχονται οι καρχαρίες; Μία Κυριακή το 2004, ο σχεδιαστής της Opel Dietmar Finger ήταν στο σπίτι του και σχεδίαζε το νέο Corsa. Για την ακρίβεια, το διακριτικό εξωτερικό τοίχωμα του ντουλαπιού, που τις περισσότερες φορές καλύπτεται από τη κλειστή πόρτα του συνοδηγού. Όταν το ντουλαπάκι ανοίγει, αυτό το τοίχωμα πρέπει να προσφέρει σταθερότητα, η οποία επιτυγχάνεται με εγκάρσια νεύρα στην πλαστική επιφάνεια. Ο σχεδιαστής έπρεπε να σχεδιάσει αυτά τα νεύρα. Καθώς είχε φτάσει στη μέση, πλησίασε ο γιός του, είδε το σχέδιο και ρώτησε: «Μπαμπά γιατί δε ζωγραφίζεις ένα καρχαρία;» Γιατί όχι; Ο Finger το σκέφθηκε και έδωσε στα “νεύρα” το σχήμα ενός καρχαρία. Έτσι, γεννήθηκε μία ιδέα που έγινε παράδοση.

Ο καρχαρίας στο ντουλαπάκι μπήκε στην παραγωγή. Από εκεί και μετά, ο «καρχαρίας της Opel» έγραψε ιστορία. Ο Giordimaina, ο οποίος ήταν υπεύθυνος για τη σχεδίαση εσωτερικού του Zafira εκείνη την εποχή, έκρυψε τρεις μικρούς καρχαρίες στο ευέλικτο, συμπαγές πολυμορφικό. Οι καρχαρίες συνέχισαν να δίνουν ένα διακριτικό παρών, πρώτα στο Opel ADAM, μετά στο σημερινό Opel Astra και τέλος σε άλλα επιβατικά μοντέλα, από το Opel Crossland και το Opel Grandland X μέχρι το Opel Insignia.

Αυτό δημιούργησε μία εσωτερική κουλτούρα. Από τότε, ο κάθε αρχισχεδιαστής εσωτερικού φροντίζει στο τέλος της διαδικασίας εξέλιξης να έχει τοποθετήσει τουλάχιστον έναν καρχαρία κάπου στο εσωτερικό. Αυτοί συνήθως παραμένουν “κρυφοί” μέχρι το λανσάρισμα ενός αυτοκινήτου.

Συνεχίζεται: Ο καρχαρίας θα δίνει το παρών και σε μελλοντικά μοντέλα Opel
Για τον Giordimaina, ο καρχαρίας έχει γίνει σημαντικό στοιχείο της Opel με τη πάροδο των χρόνων, όχι μόνο στο ντουλαπάκι: «Οι δημοσιογράφοι μας ρωτάνε τώρα που βρίσκονται οι καρχαρίες όταν λανσάρουμε νέα μοντέλα. Πάντα ενθαρρύνω τους σχεδιαστές μας να κρύβουν καρχαρίες στο εσωτερικό των νέων σχεδίων. Οι τρυφερά σχεδιασμένοι θηρευτές συμβολίζουν το στοιχείο που χαρακτηρίζει την Opel – το πάθος για τα αυτοκίνητα. Έχουμε πάθος για τη σχεδίαση των αυτοκινήτων μας και την ακρίβεια στη παραμικρή λεπτομέρεια. –Είμαστε προσιτοί, ανθρώπινοι και κάνουμε τα πάντα με χαμόγελο. Και αυτό ακριβώς θέλουμε οι πελάτες μας να το αισθάνονται.

Οι καρχαρίες θα συνεχίζουν να εμφανίζονται σε μελλοντικά οχήματα της Opel, άλλοτε περισσότερο και άλλοτε λιγότερο κρυμμένοι. Ανάλογα με το μοντέλο, θα τους ανακαλύπτουμε να “κολυμπούν σε άλλα βάθη” κάθε φορά.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]