Τα ιαπωνικά αυτοκίνητα που θα θέλαμε!

Ποιοι είναι οι «απόλυτοι» θρύλοι της Ιαπωνίας; Επιλέξαμε πέντε αυτοκίνητα, αν και είναι πολύ περισσότερα, και σας τα παρουσιάζουμε...

Βρείτε μας στο

Ανεξάρτητα από τις «αδυναμίες» του καθενός, υπάρχουν κάποια αυτοκίνητα που θα είναι όνειρο ζωής για πάντα. Αυτή τη φορά, συγκεντρώσαμε πέντε αυτοκίνητα διαφορετικών αυτοκινητοβιομηχανιών από την Ιαπωνία και σας τα παρουσιάζουμε.

Ξεκινάμε με τη Honda και πιο συγκεκριμένα από το S2000, ένα από τα roadsters που αγαπήθηκαν, ιδιαίτερα στη χώρα μας. Κύριες αιτίες ήταν η επιθετική σχεδίαση και η οδηγική συμπεριφορά, που απαιτούσε ιδιαίτερη προσοχή και «τιμωρούσε» το παραμικρό λάθος. Το κερασάκι στην τούρτα ήταν ο εκπληκτικός κινητήρας. Ο 2λιτρος ατμοσφαιρικός F20C εξοπλιζόταν με σύστημα μεταβλητού χρονισμού και απέδιδε 240 ίππους. Κάτι τέτοιο μεταφράζεται σε 120 ίππους ανά λίτρο, τρομακτική τιμή για ένα μοτέρ «φυσικής αναπνοής».

Από τη Subaru επιλέξαμε την κορυφαία έκδοση του Impreza, το θρυλικό 22B. Κατασκευάστηκε σε μόλις 400 αντίτυπα για τον εορτασμό 40 ετών ιστορίας της φίρμας. Όλα τα αυτοκίνητα ήταν βαμμένα σε ένα μοναδικό μπλε χρώμα, το οποίο συνδυαζόταν με χρυσές ζάντες της BBS. Κάτω από το καπό βρισκόταν ο υπερτροφοδοτούμενος EJ22, ένας κινητήρας με boxer διάταξη και 280 ίππους στους τέσσερις τροχούς.

Σειρά έχει η Mitsubishi. Από αυτό το στρατόπεδο επιλέξαμε το Lancer Evolution VI, αλλά όχι μία «απλή» έκδοση. Το «Tommi Makinen» παραμένει και σήμερα μοναδικό, μιας και κυκλοφόρησε σε μόλις 2.500 αντίτυπα. Τα καθίσματα της Recaro και το τιμόνι της Momo το κάνουν ιδιαίτερα ξεχωριστό, ενώ οι λευκές ζάντες αλουμινίου είναι της Enkei. Κάτω από το καπό βρίσκεται ο τετρακύλινδρος 4G63 απόδοσης 280 ίππων.

Εκπρόσωπος της Nissan είναι φυσικά το Skyline, με τη γενιά R34 στην ειδική έκδοση Nismo «Z-Tune» να αποτελεί τη δική μας επιλογή. Δημιουργήθηκε από τη Nismo για τα 20α της γενέθλια σε μόλις 20 αντίτυπα. Όλα είναι βαμμένα στο χρώμα «Z-Tune Silver», ενώ κάτω από το καπό βρίσκεται ο βελτιωμένος RB28DETT των 500 ίππων.

Για το τέλος αφήνουμε την Toyota, με τον εκπρόσωπό της να είναι η Supra Anniversary. Κυκλοφόρησαν μόλις 376 αντίτυπα, με τον 3λιτρο υπερτροφοδοτούμενο 6κύλινδρο σε σειρά 2JZ-GTE να αποδίδει 320 ίππους. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι μηχανικό με 6 σχέσεις (Getrag V160) και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης είναι τύπου Torsen.