Τελικά χρειάζεται ζέσταμα ο κινητήρας;

Τελικά χρειάζεται ζέσταμα ο κινητήρας του αυτοκινήτου; Αυτή η ερώτηση μας έχει βασανίσει χρόνια τώρα και επιτέλους παίρνουμε την απάντηση από έναν ειδικό.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Είναι αυτή η εποχή του χρόνου που τα κρύα γίνονται… σκληρά και κάνουν τα πρωινά ακόμη πιο δύσκολα για εμάς και το αυτοκίνητό μας\ς. Ακόμη ένα κρύο πρωινό λοιπόν, μπαίνεις στο αυτοκίνητό σου και ετοιμάζεσαι να φύγεις για την δουλειά σου. Τι να κάνεις όμως; Να ζεστάνεις το μοτέρ πριν ξεκινήσεις ή να φύγεις κατευθείαν; Σίγουρα θα έχεις ρωτήσει πολλούς και ενδεχομένως έχεις πάρει διαφορετικές απαντήσεις.

Διαβάστε επίσης: Έτσι καταπολεμάμε υγρασία και θολωμένα τζάμια στο αυτοκίνητο

Άλλοι μπορεί να σου είπαν “φύγε κατευθείαν” και άλλοι “περίμενε ένα πεντάλεπτο να ζεσταθούν τα μέταλλα και να κυκλοφορήσει το λιπαντικό”. Εμείς προκειμένου να σου δώσουμε μία συγκεκριμένη απάντηση και όχι “ναι μεν αλλά…” επικοινωνήσαμε με τον κύριο Κωνσταντίνο Στέφα, Υπεύθυνο Προϊόντων Mitsubishi και του θέσαμε το ερώτημα του τίτλου του άρθρου που διαβάζεις.

Χρησιμοποιούμε αιρκοντίσιον στο αυτοκίνητό μας τον χειμώνα; Δείτε την απάντηση

Στην ερώτησή μας λοιπόν, αν χρειάζεται ζέσταμα ο κινητήρας, ειδικά τώρα τον χειμώνα με τις χαμηλές θερμοκρασίες, ο κύριος Στέφας ήταν ξεκάθαρος και μας απάντησε πως ο κινητήρας χρειάζεται φυσικά ζέσταμα, αλλά σημασία έχει ο τρόπος που γίνεται αυτό. Ο ίδιος μας είπε πως στα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν πρέπει να ζεσταίνουμε το μοτέρ αφήνοντας τον κινητήρα να λειτουργεί για ώρα στο ρελαντί του, με το αυτοκίνητο στάσιμο.

Αυτό που μας συμβουλεύει ο κύριος Στέφας είναι να μην περιμένουμε να ζεσταθεί ο κινητήρας στο ρελαντί με το αυτοκίνητο σε ακινησία. Να περιμένουμε να πέσει το υψηλό ρελαντί (για λίγα δευτερόλεπτα μετά την εκκίνηση ο κινητήρας λειτουργεί σε πιο υψηλές στροφές και μετά επανέρχεται στο φυσιολογικό του επίπεδο στροφών) και τότε να ξεκινήσουμε. Σε κάθε περίπτωση όμως προσέχοντας την οδήγησή μας.

Τι σημαίνει προσέχω την οδήγησή μου όμως; Αυτό σημαίνει να μην πιέζουμε το μοτέρ και να μην αυξάνουμε το ρυθμό περιστροφής του, έως ότου η θερμοκρασία του φτάσει στο ενδεδειγμένο σημείο λειτουργίας. Μέχρι δηλαδή το μοτέρ να ζεσταθεί.

Στα σύγχρονα μοτέρ υπάρχουν συστήματα που τα προστατεύουν (περιοριστής στροφών πχ.), ενώ και τα λιπαντικά που χρησιμοποιούν πλέον είναι τέτοια που φροντίζουν για την προστασία των μετάλλων και των κινούμενων μερών, ακόμη και σε μία κρύα εκκίνηση (στην εξέλιξη των λιπαντικών έχει βοηθήσει και η τεχνολογία start/stop). Και πάλι όμως, καλό είναι να μην τα δίνουμε… όλα από τα πρώτα λεπτά και να δίνουμε χρόνο στον κινητήρα και τα μέταλα έως ότου φτάσουν στην ενδεδειγμένη θερμοκρασία λειτουργίας.

Δείτε εδώ γιατί τα sedan αυτοκίνητα δεν έχουν πίσω υαλοκαθαριστήρα

Στο μυαλό μας θα πρέπει να έχουμε πάντοτε την όσο το δυνατόν πιο ομαλή και γρήγορη προθέρμανση του κινητήρα και αυτό γίνεται με το αυτοκίνητο να κινείται και τον κινητήρα να λειτουργεί χωρίς να πιέζεται. Έτσι θα μειώσουμε την φθορά του και θα αυξήσουμε την μακροζωία του. Δεν περιμένουμε λοιπόν να ζεσταθεί το μοτέρ στο ρελαντί με το αυτοκίνητο σταματημένο, αυξάνοντας τον χρόνο λειτουργίας του σε αντίξοες θερμοκρασίες (θα αργήσει περισσότερο να ζεσταθεί το μοτέρ με το αυτοκίνητο στάσιμο).

Τέλος, ο κύριος Κωνσταντίνος Στέφας μας συμβουλεύει να περιμένουμε λίγο (30 δευτερόλεπτα τουλάχιστον) πριν σβήσουμε το μοτέρ μας, όταν επιστρέφουμε από τον προορισμό μας και να τηρούμε πιστά τις οδηγίες του κατασκευαστή σχετικά με την συντήρησή του κινητήρα και τις προδιαγραφές του λιπαντικού που πρέπει να χρησιμοποιούμε.

*τα παραπάνω ισχύουν τόσο για μοτέρ βενζίνης όσο και για μοτέρ πετρελαίου και όχι για ακραίες συνθήκες με εκκινήσεις, όπου ασκείται έντονο φορτίο στο μοτέρ (πχ. φορτωμένο αυτοκίνητο σε ανηφόρα)

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.