Volkswagen Transporter: Μια ιστορία 70 ετών

To Volkswagen Transporter είναι ένα εμβληματικό μοντέλο, το οποίο πλέον έκλεισε τα 70 χρόνια από την παρουσίασή του. Ας διαβάσουμε περισσότερα για αυτό.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Πριν από 70 χρόνια, ένα μπλε Transporter της πρώτης γενιάς (T1) του διάσημου βαν της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα με αριθμό πλαισίου 20-1880, βγήκε από τη γραμμή παραγωγής. Το συγκεκριμένο Bulli, όπως «βαπτίστηκε» το Transporter στο πέρασμα των χρόνων, παραδόθηκε σε μία επιχείρηση στο Hildesheim, μία πόλη λιγότερο από 80 χιλιόμετρα μακριά από το εργοστάσιο του Wolfsburg και χρησιμοποιήθηκε για επαγγελματικές μεταφορές αγαθών στην ευρύτερη περιοχή.

Στο τέλος της ωφέλιμης ζωής του, το Transporter περιπλανήθηκε για σχεδόν είκοσι χρόνια σε ιδιωτικές συλλογές. Μόλις στις αρχές της δεκαετίας του 1990, ένας ένθερμος οπαδός του Bulli το επανέφερε στην κυκλοφορία, για να περάσει μετά την πλήρη αποκατάστασή του, το 2014, στη συλλογή κλασσικών οχημάτων της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα.

Στις 8 Μαρτίου 1950, το εργοστάσιο της Volkswagen ξεκίνησε την πλήρη παραγωγή του Type 2, του μετέπειτα Volkswagen Transporter (το Type 1 είναι o γνωστός Σκαραβαίος, το Volkswagen Beetle). Το Type 2 (που έγινε ευρύτερα γνωστό και ως Bulli) αγαπήθηκε από τους επαγγελματίες και όχι μόνο, σε μία οικονομία που τότε άνθιζε σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Το εικονιζόμενο βαν που παραδόθηκε σε μία επιχείρηση στο Hildesheim και αναδείχθηκε σε ένα πολύ σημαντικό όχημα για την περιοχή, μιας και επρόκειτο για το πρώτο Bulli στην Κάτω Σαξονία. Για 23 χρόνια το Bulli με πλαίσιο 20-1880 διασχίζει τους δρόμους του Hildesheim, πριν συνταξιοδοτηθεί πρόωρα όταν η εταιρεία στην οποία ανήκε το πούλησε σε έναν συλλέκτη.

Από το 1973 έως το 1994 το συγκεκριμένο Bulli περνά το χρόνο του σε συλλογές διαφόρων ενθουσιωδών οπαδών της Volkswagen. Ο τελευταίος ιδιοκτήτης του προσπαθεί να το πουλήσει μέσω μιας μικρής αγγελίας σε ένα περιοδικό για κλασσικά αυτοκίνητα, χωρίς όμως επιτυχία αρχικά. Με τα σημερινά δεδομένα αυτό ακούγεται αδιανόητο, αλλά τότε η ζήτηση για ένα μεταχειρισμένο επαγγελματικό αυτοκίνητο αυτού του είδους δεν ήταν τόσο μεγάλη.

Μόνο μετά τη δημοσίευση πολλών αγγελιών, όπως συνηθιζόταν εκείνη την εποχή χωρίς φωτογραφία και με μόνο τρεις γραμμές κειμένου, το εντοπίζει ο Tonny L., ένας οπαδός των Bulli από τη Δανία. Καλεί τον πωλητή και αφού πληροφορηθεί τηλεφωνικά ότι έχει τον πιο παλιό αριθμό πλαισίου που ήταν τότε γνωστός, το αγοράζει χωρίς καν να το δει.
Το 1992, στην υπερήφανη ηλικία των 42 ετών και με λιγότερα από 100.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ, το Bulli 20-1880 μεταφέρεται στο πίσω μέρος ενός φορτηγού στη Δανία. Η απόσυρση από την κυκλοφορία για 19 χρόνια δεν κάνει καλό σε κανένα αυτοκίνητο και έτσι βασικά ανταλλακτικά πρέπει να αντικατασταθούν προκειμένου να είναι σε θέση να οδηγηθεί ξανά.

Στις αρχές του 2000, o Tonny ξεκινά ένα δαπανηρό και χρονοβόρο πρόγραμμα πλήρους αποκατάστασης, το οποίο τελειώνει την άνοιξη του 2003 με μια δοκιμαστική οδήγηση με την ευκαιρία της συνάντησης φίλων της Volkswagen στο Bad Camberg. Φυσικά, αυτό δεν ήταν το τελευταίο ταξείδι του Δανού με τη Sofie, καθώς μαζί κάλυψαν πάνω από 20.000 χιλιόμετρα, γυρίζοντας όλη την Ευρώπη.

Και στην Ελλάδα το Volkswagen Transporter θεωρείται ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα στην κατηγορία του. Στην ιστορία του μοντέλου έχουν διατεθεί στη χώρα μας περισσότερα από 5.000 Transporter, τα οποία έχουν διανύσει εκατομμύρια χιλιομέτρων είτε σε αστικές είτε σε επαρχιακές διαδρομές.

Σήμερα, το Transporter προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες όλων των πελατών διατίθεται σε 24 εκδόσεις ως επαγγελματικό όχημα και σε ακόμα 25 εκδόσεις ως επιβατικό, προσφέροντας μία πληρέστατη γκάμα για κάθε χρήση.

Τεχνικά χαρακτηριστικά της “Sofie”
Έτος κατασκευής: 1950
Χρώμα: Dove Blue L 31
Αριθμός πλαισίου: 20-1880
Κινητήρας: Αερόψυκτος τετρακύλινδρος, τετράχρονος μπόξερ, τοποθετημένος πίσω
Μέγιστη ταχύτητα: 80 χλμ./ ώρα στις 3.300 σ.α.λ.
Χωρητικότητα κινητήρα: 1.131 κ.εκ.
Βάρος κενό: 990 κιλά
Ωφέλιμο φορτίο: 760 κιλά
Ισχύς: 25 PS / 18 kW στις 3.300 σ.α.λ.
Διαστάσεις: Μήκος 4.100 χλστ. x πλάτος 1.700 χλστ. x ύψος 1.900 χλστ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου. Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos.

E-mail: mdiveris@traction.gr