Page 50 - TRACTION 109
P. 50

RACING




                                                                                        RETRO









                 ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΑΚΙΡΟΓΛΟΥ




























                  Η DESMOSEDICI GP7 ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗΣ
                   ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ. Η DUCATI ΣΤΕΦΘΗΚΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΜΕ ΜΙΑ
                    ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ ΤΟΣΟ ΣΠΟΥ∆ΑΙΑ ΩΣΤΕ Ο ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΟΣ

                  Στην αρχή του πρωταθλήµατος, ο Casey Stoner ήταν ένας   ανταγωνιστούν.
                  νεοφερµένος αναβάτης, ο οποίος είχε αναλάβει να κάνει ό,τι   Ο Stoner έκανε µια εκπληκτική χρονιά και εξασφάλισε
                  καλύτερο µπορεί µε µια εντελώς νέα µοτοσικλέτα. Φυσικά   τον παγκόσµιο τίτλο τέσσερις αγώνες πριν από το τέλος. Ο
                  στην κορυφαία κατηγορία του παγκοσµίου πρωταθλήµατος,   απολογισµός του για το 2007 περιελάµβανε 10 νίκες και 6
                  τα MotoGP, που όµως ήταν και αυτή εντελώς καινούργια:   πολ-ποζίσιον σε 18 κούρσες. Ήταν προφανές ότι ο Casey και
                  για το 2007, τα πάλαι ποτέ «500» έπεφταν από τη µέγιστη   η GP7 ήταν φτιαγµένοι ο ένας για τον άλλον – κάτι που θα
                  επιτρεπόµενη χωρητικότητα των 990 – φυσικά τετράχρονων   αποδεικνυόταν πολλές φορές στο µέλλον. Το στιλ οδήγησης
                  – κυβικών εκατοστών στα 800.                    του Stoner ταίριαξε ιδανικά µε την κατακόκκινη Ducati, η
                  Ο µικρόσωµος Αυστραλός Casey Stoner θεωρούνταν, σιω-  οποία είχε κατασκευαστεί µε όλη την αφοσίωση στις θεµελι-
                  πηρά, το Νο.2, καθώς ο βασικός αναβάτης της Ducati ήταν ο   ώδεις αρχές της εταιρείας (δεσµοδροµική κίνηση βαλβίδων,
                  βετεράνος και εντελώς Ιταλός Loris Capirossi. Ωστόσο, στον   4κυλινδρο µοτέρ σε διάταξη V90, χρήση του κελύφους του
                  πρώτο αγώνα της σεζόν ο Stoner κέρδισε. Οι αντίπαλοι,   κινητήρα ως δοµικού στοιχείου αντί του συµβατικού πλαισί-
                  κυρίως ο Valentino Rossi µε τη Yamaha, κατάλαβαν αµέσως   ου κ.λπ.). Απέδιδε περί τους 225 ίππους στις 19.000 στροφές,
                  ότι η Desmosedici GP7 που είχε κατασκευάσει η Ducati ήταν   ξεπερνούσε σε τελική τα 330 χλµ. την ώρα και, πιθανότατα,
                  ένα υπερόπλο. Ιδιαίτερα ως προς την τελική ταχύτητα στις   ήταν η καλύτερη αγωνιστική Ducati όλων των εποχών. Τόσο
                  ευθείες ούτε η Yamaha, ούτε η Honda µπορούσαν να την   απλά, τόσο ιταλικά.
   45   46   47   48   49   50   51   52