Page 50 - TRACTION 109
P. 50
RACING
RETRO
ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΑΚΙΡΟΓΛΟΥ
Η DESMOSEDICI GP7 ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗΣ
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ. Η DUCATI ΣΤΕΦΘΗΚΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΜΕ ΜΙΑ
ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ ΤΟΣΟ ΣΠΟΥ∆ΑΙΑ ΩΣΤΕ Ο ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΟΣ
Στην αρχή του πρωταθλήµατος, ο Casey Stoner ήταν ένας ανταγωνιστούν.
νεοφερµένος αναβάτης, ο οποίος είχε αναλάβει να κάνει ό,τι Ο Stoner έκανε µια εκπληκτική χρονιά και εξασφάλισε
καλύτερο µπορεί µε µια εντελώς νέα µοτοσικλέτα. Φυσικά τον παγκόσµιο τίτλο τέσσερις αγώνες πριν από το τέλος. Ο
στην κορυφαία κατηγορία του παγκοσµίου πρωταθλήµατος, απολογισµός του για το 2007 περιελάµβανε 10 νίκες και 6
τα MotoGP, που όµως ήταν και αυτή εντελώς καινούργια: πολ-ποζίσιον σε 18 κούρσες. Ήταν προφανές ότι ο Casey και
για το 2007, τα πάλαι ποτέ «500» έπεφταν από τη µέγιστη η GP7 ήταν φτιαγµένοι ο ένας για τον άλλον – κάτι που θα
επιτρεπόµενη χωρητικότητα των 990 – φυσικά τετράχρονων αποδεικνυόταν πολλές φορές στο µέλλον. Το στιλ οδήγησης
– κυβικών εκατοστών στα 800. του Stoner ταίριαξε ιδανικά µε την κατακόκκινη Ducati, η
Ο µικρόσωµος Αυστραλός Casey Stoner θεωρούνταν, σιω- οποία είχε κατασκευαστεί µε όλη την αφοσίωση στις θεµελι-
πηρά, το Νο.2, καθώς ο βασικός αναβάτης της Ducati ήταν ο ώδεις αρχές της εταιρείας (δεσµοδροµική κίνηση βαλβίδων,
βετεράνος και εντελώς Ιταλός Loris Capirossi. Ωστόσο, στον 4κυλινδρο µοτέρ σε διάταξη V90, χρήση του κελύφους του
πρώτο αγώνα της σεζόν ο Stoner κέρδισε. Οι αντίπαλοι, κινητήρα ως δοµικού στοιχείου αντί του συµβατικού πλαισί-
κυρίως ο Valentino Rossi µε τη Yamaha, κατάλαβαν αµέσως ου κ.λπ.). Απέδιδε περί τους 225 ίππους στις 19.000 στροφές,
ότι η Desmosedici GP7 που είχε κατασκευάσει η Ducati ήταν ξεπερνούσε σε τελική τα 330 χλµ. την ώρα και, πιθανότατα,
ένα υπερόπλο. Ιδιαίτερα ως προς την τελική ταχύτητα στις ήταν η καλύτερη αγωνιστική Ducati όλων των εποχών. Τόσο
ευθείες ούτε η Yamaha, ούτε η Honda µπορούσαν να την απλά, τόσο ιταλικά.