Page 32 - TRACTION 119
P. 32
παρουσιαση
απο τον κωστα στεφανη
ΑΠΟΣΤΟΛΗ
ΣΤΟ PORTO
ψηφιακά όργανα με οθόνη 10 ιντσών, αλλά και το σύστημα Infotainment
η ιστορία του Golf είναι μεγάλη, αφού με τις επτά προηγούμενες εκδόσεις Composition με οθόνη 8,25 ιντσών. η εικόνα συμπληρώνεται με το πολυλει-
τουργικό τιμόνι, αλλά και τον ατμοσφαιρικό φωτισμό ambient που ρυθμί-
έφτασε αισίως τα 46 χρόνια διαρκούς παρουσίας στις αγορές του κόσμου, ζεται σε 10 διαφορετικά χρώματα. στον βασικό εξοπλισμό το We Connect
σημειώνοντας παράλληλα πωλήσεις που αγγίζουν τον μυθικό αριθμό των
και το We Connect Plus προσφέρουν στον οδηγό έναν μεγάλο αριθμό από
το πρώτο Golf ήταν έργο του ιταλού Giorgetto Giugiaro και παρουσιάστηκε
Για τη μουσική απόλαυση φροντίζει ηχοσύστημα της Harman Kardon. αυτό
37.000.000. λειτουργίες. παράλληλα με το σύστημα Car2X έχει περισσότερη ασφάλεια.
στις 29 Μαρτίου του 1974, αντικαθιστώντας τον υπερήλικα σκαραβαίο που
όμως που ξεπερνά τη φαντασία είναι το σύστημα We Upgrade, μέσω του
έμεινε στην παραγωγή από τον αύγουστο του 1938 έως τον ιούλιο του 2003
οποίου ο ιδιοκτήτης του νέου Golf μπορεί να αναβαθμίζει το αυτοκίνητό του,
με εντυπωσιακές πωλήσεις που άγγιξαν τα 21.529.464. Φαίνεται όμως ότι
με την προσθήκη επιπλέον συστημάτων, ηλεκτρονικά, σαν να παραγγέλνει
μεταλαμπάδευσε στον διάδοχό του Golf τη συνταγή της επιτυχίας και έτσι
φτάσαμε στη σημερινή όγδοη γενιά που οδηγήσαμε λίγες ημέρες νωρίτερα,
ανάλογα εντυπωσιακή είναι και η ποικιλία των κινητήρων με τους οποίους
μπορεί να εξοπλιστεί το νέο Golf. από τα σύνολα αυτά στην ελληνική αγορά
Διατηρώντας τον σεβασμό στους πελάτες του το VW Group φροντίζει πάντοτε
στο Porto της πορτογαλίας. από e-shop και η παραγγελία του να φτάνει ηλεκτρονικά στον χώρο του..
θα υπάρχει σε επίπεδο βενζινοκινητήρων: ο τρικύλινδρος 1.000 κ. εκ., με
απόδοση 110 ίππων, που θα συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων έξι
το επερχόμενο μοντέλο να μην έχει τεράστιες σχεδιαστικές διαφορές με το
σχέσεων ή αυτόματο DSG επτά σχέσεων, και ο 1.500 κ. εκ., απόδοσης 130 ή
απερχόμενο, ώστε να μην απαξιώνονται τα αυτοκίνητά τους.
Με αυτή τη φιλοσοφία πορεύτηκαν όλες οι εκδόσεις του Golf διατηρώντας
150 ίππων, με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων ή αυτόματο DSG.
όμως το στοιχείο της πίσω κολώνας, που είναι και σήμα κατατεθέν του αυτο-
οι κινητήρες βενζίνης που συνδυάζονται με DSG κιβώτιο ταχυτήτων θα είναι
κινήτου. Όσο διαφορετικό και πρωτότυπο σαν σχήμα ήταν το Golf 1 άλλο
τόσο φρέσκο και περισσότερο δυναμικό είναι το Golf 8 από τον προκάτοχό
απόδοσης 150 ίππων. Φυσικά θα υπάρχει και έκδοση CNG, απόδοσης 139
του χάρις στις αισθητικές παρεμβάσεις των σχεδιαστών του, που γνωρίζουν
ίππων, αλλά και plug-in hybrid, απόδοσης 204 ίππων και αργότερα, στην
η μεγάλη όμως επανάσταση στην κυριολεξία προέρχεται από το εσωτερικό
αναμφίβολα το Golf νέας γενιάς ακολουθεί πιστά τα χνάρια των προκα-
έκδοση GTE, με 245 ίππους.
πολύ καλά τη συνταγή. τεχνολογίας mild hybrid. Ένας πετρελαιοκινητήρας 2.000 κυβικών εκατοστών
του αυτοκινήτου και τις τεχνολογίες με τις οποίες εξοπλίζεται, φωτογραφίζο-
τόχων του παραμένοντας ηγέτης στην κατηγορία του, ενώ ταυτόχρονα
ντας το εντυπωσιακό μέλλον της αυτοκίνησης που είναι πλέον τόσο κοντά.
σηματοδοτεί το αύριο της δικής του πορείας, δείχνοντας να αδιαφορεί για την
σύμφωνα με τη VW το Golf είναι το πρώτο αυτοκίνητο της κατηγορίας του
εκρηκτική άνοδο πωλήσεων της κατηγορίας SUV.
που εξοπλίζεται με εντελώς ψηφιακό Hi-tech cockpit από τον βασικό εξοπλι-
σμό. πρόκειται για ενοποιημένο πίνακα που περιλαμβάνει στο Digital Cockpit