Page 44 - TRACTION 128
P. 44

παΡοΥΣΙαΣΗ

              απο τον θωμα κ. ευθυμιου











































                                                               ούτως ώστε ο οδηγός να διατηρεί τη σωστή απόσταση και ταχύτητα και με

           Θα πρέπει να «μετακινηθούμε» πολύ πίσω, στα όρια της δεκαετίας, για να   το αυτοκίνητο εντός της λωρίδας κυκλοφορίας. Η τελευταία έκδοση του
                                                               συστήματος πληροφοριών ψυχαγωγίας NissanConnect επιτρέπει στους επι-
           θυμηθούμε τι είχε δημιουργήσει στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου το   βάτες του νέου Jukε να χρησιμοποιούν το Apple CarPlay ή το Android Auto
            Nissan Juke με την εμφάνισή του. Η οποία, όντας αρκούντως ευφάνταστη και
                                                                για να αντικατοπτρίζουν τις αγαπημένες τους εφαρμογές smartphone στην
            ξεχωριστή, προκαλούσε τα βλέμματα όλων.  Όμως εκείνο, το πρώτης γενιάς
                                                                ενσωματωμένη οθόνη αφής οκτώ ιντσών. παράλληλα, το προσθιοκίνητο
            Juke, έκλεινε το μάτι και σε όλους όσοι αναζητούσαν ένα αυτοκίνητο έξω
                                                                Juke τροφοδοτείται από έναν τρικύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο 1.0 λίτρου
            από τα συνηθισμένα. Με λίγα λόγια, η πρώτη γενιά του Juke μάς τράβηξε
                                                                βενζινοκινητήρα DIG-T, με ισχύ 117 ίππων, προσφέροντας στον οδηγό του
            τα βλέμματα και μας εισήγαγε στη φουτουριστική σχεδίαση των compact
                                                                βελτιωμένες επιδόσεις και οικονομία καυσίμου. Είναι δε διαθέσιμο με ένα
             crossovers. Με σχεδόν ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα να κυκλοφορούν στους
                                                                 εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ή εναλλακτικά και για πρώτη φορά στο μο-
             ευρωπαϊκούς δρόμους, το Nissan Juke ανταποκρίθηκε σε μεγάλο βαθμό
                                                                 ντέλο με ένα νέο σπορ κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) επτά ταχυτήτων με
             στις απαιτήσεις των Ευρωπαίων αγοραστών, χάρη στον ξεχωριστό σχεδια-
                                                                 paddles αλλαγών στο τιμόνι, καθώς και με έναν επιλογέα τρόπου οδήγησης
             σμό του.  τώρα όμως, το δεύτερης γενιάς compact crossover της Nissan έρ-
                                                                 (Eco, Standard, Sport), κάτι που σημαίνει ότι ο οδηγός του θα μπορεί να
             χεται σε πιο «γήινη» σχεδιαστική γραμμή, που συνδυάζει το στυλ ενός coupe
                                                                 επιλέξει το στυλ οδήγησης που επιθυμεί για τη μέγιστη οδηγική απόλαυση.
              με το αμάξωμα ενός crossover. αυτό προσφέρει έναν μοναδικό συνδυασμό,
                                                                  οδηγήσαμε το προσθιοκίνητο Juke σε κάθε δυνατό οδόστρωμα, πραγματο-
              καθιστώντας το μοντέλο ιδανικό τόσο για το αστικό περιβάλλον, όσο και
                                                                  ποιώντας μία υπέροχη διαδρομή προς έναν επιβλητικό προορισμό! Aπό την
              έξω από αυτό. παρά δε το γεγονός ότι πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο
                                                                  αθήνα μέσω αυτοκινητοδρόμων φτάσaμε στα Βαρδούσια και στην Γ κιώνα
              μοντέλο, το τελευταίο Juke διατηρεί τα εμβληματικά χαρακτηριστικά σχεδί-
                                                                  για να κάνουμε ολόκληρη την εμβληματική Ειδική Διαδρομή Καρούτες, τη
              ασης, συμπεριλαμβανομένων των οβάλ προβολέων, διασφαλίζοντας έτσι
                                                                  διαδρομή που ακόμα δημιουργεί ρίγη συγκίνησης στους φίλους των αγώ-
               την άμεση αναγνώρισή του.  το νέο Juke είναι πλέον πιο ευρύχωρο για τους
                                                                   νων αυτοκινήτου. αντιλαμβάνεσθε ότι για να φτάσουμε από την Άμφισσα
                                                                   στο χωριό Καρούτες συναντήσαμε κάθε είδους χωματόδρομο. Και το Juke
               επιβάτες εμπρός και πίσω ενώ ο χώρος αποσκευών αγγίζει πλέον τα 422
               λίτρα και είναι εξοπλισμένο με πλήθος προηγμένων τεχνολογιών υποστήρι-
                                                                   - που το σκονίσαμε αρκούντως - μετέφερε με άνεση και ασφάλεια το όνομα
               ξης οδήγησης και επιλογών ψυχαγωγίας και πληροφόρησης, κάνοντας την
                                                                   Nissan στα «ιερά βουνά», που ακόμα έχουν κρατήσει στα σωθικά τους
                                                                    ήχους και εικόνες από μακρινούς προγόνους της μάρκας, όπως το 240 RS…
                κάθε διαδρομή ασφαλέστερη, απλούστερη και πιο ευχάριστη.
                Σχεδιασμένο για χρήση σε αυτοκινητοδρόμους και σε μία λωρίδα
                                                                    οι τιμές του νέου Nissan Juke αρχίζουν από 17.900 ευρώ.
                κυκλοφορίας, το ProPilot (που προσφέρει ηλεκτρονική υποβοήθηση στο
                τιμόνι, την επιτάχυνση και την πέδηση) επιταχύνει και επιβραδύνει το όχημα,
   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49