Page 44 - TRACTION 136
P. 44

στριβοντασ

              απο τον μανο στεφανη











































                                                               μεταβάλλουν τον χαρακτήρα του νέου Puma ST ανάλογα με τις συνθήκες.
           σε μια εποχή που η μαγεία της οδήγησης φαίνεται να παραγκωνίζεται, η Ford   στο Normal η χαρτογράφηση του κινητήρα, το σύστημα ελέγχου της πρό-
                                                               σφυσης, το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (ESC), η ενεργή
           συνεχίζει να δημιουργεί αυτοκίνητα ικανά να προσφέρουν μοναδική ευχα-  βαλβίδα ελέγχου στην εξάτμιση και το σύστημα διεύθυνσης με την ηλεκτρι-
            ρίστηση. Με την κατηγορία των SUV να συνεχίζει την ανοδική της πορεία,
                                                                κή υποβοήθηση (EPAS) είναι διαμορφωμένα ώστε να προσφέρουν φυσική
            οι άνθρωποι της Ford δεν δίστασαν παρουσιάζοντας την κορυφαία έκδοση
                                                                απόκριση και αίσθηση. στο Eco η χαρτογράφηση του κινητήρα και η απόκρι-
                                                                ση του γκαζιού είναι διαμορφωμένα με γνώμονα τη μικρότερη κατανάλωση
            Puma ST. H εμφάνισή του παραπέμπει σε όχημα ελευθέρου χρόνου, όμως,
            όταν θα βρεθείς πίσω από το τιμόνι, η αίσθηση που δημιουργείται στον οδη-
            γό από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα είναι πως πρόκειται για ένα καθαρόαιμο,
                                                                απόκριση, ενώ η πληροφόρηση από το τιμόνι που φτάνει στον οδηγό είναι
                                                                 ακόμα πιο βελτιωμένη. Η ενεργή βαλβίδα ελέγχου στην εξάτμιση ανοίγει για
             το πρώτο SUV της Ford Performance στην Ευρώπη έχει δεχθεί τις ανάλογες
                                                                 να επιτείνει τη σπορ χροιά της εξάτμισης. Η πρόσβαση στο πρόγραμμα Sport
             σύγχρονο hatchback.                                καυσίμου. στο Sport η χαρτογράφηση του κινητήρα προσφέρει πιο άμεση
             παρεμβάσεις στο πλαίσιο διαθέτοντας 40% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία
                                                                 γίνεται άμεσα, μέσω ειδικού διακόπτη στο τιμόνι.
             στον πίσω άξονα σε σχέση με τον αντίστοιχο του Fiesta ST. Με αυτόν τον
                                                                 στο Track πραγματοποιούνται οι κατάλληλες ρυθμίσεις για οδήγηση στην
             τρόπο αντισταθμίζεται σε μεγάλο βαθμό το υψηλότερο κέντρο βάρους που
                                                                  σεις του ESC είναι αρκετά πιο διακριτικές επιτρέποντας την πλαγιολίσθηση.
              προκύπτει από ένα όχημα SUV.                       πίστα. το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης απενεργοποιείται και οι παρεμβά-
              Κάτω από το καπό τοποθετείται ένας κινητήρας βενζίνης 1.500 κ.εκ.
                                                                  στο εσωτερικό ξεχωρίζουν με την πρώτη ματιά τα bucket καθίσματα
              EcoBoost με απόδοση 200 ίππων, ο οποίος εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100
                                                                  της Recaro, με ανάγλυφο το λογότυπο ST, ενώ ο χώρος αποσκευών με
              χλμ./ώρα σε 6,7 δευτερόλεπτα. συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο μηχανικό κι-
              βώτιο που διαθέτει πιο κοντή τελική σχέση μετάδοσης σε σχέση με το Fiesta
                                                                  στο κέντρο του ταμπλό βρίσκεται το σύστημα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας
                                                                   SYNC 3 της Ford που φιλοξενείται σε μία οθόνη αφής 8 ιντσών, ενώ στη
               ST, εξασφαλίζοντας τελική ταχύτητα 220 χλμ,/ώρα.   χωρητικότητα 456 λίτρων είναι κορυφαίος για τα δεδομένα της κατηγορίας.
               παράλληλα, το νέο Puma ST είναι το μοναδικό στην κατηγορία του με
                                                                   θέση του πίνακα οργάνων βρίσκεται μια οθόνη 12,3 ιντσών που προβάλλει
               διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, το οποίο μάλιστα είναι μηχανικό,
                                                                   όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό.
               βελτιώνοντας το… Traction, καθώς κατανέμει περισσότερη ροπή στον τροχό
                                                                   το στοίχημα ήταν μεγάλο και τελικά η Ford φαίνεται να το κερδίζει, καταφέρ-
                με την περισσότερη πρόσφυση. οι αναρτήσεις και τα ειδικά σχεδιασμένα
                ελατήρια συμβάλλουν με τη σειρά τους στην κορυφαία συμπεριφορά του
                                                                    φημίζεται για τα οδηγοκεντρικά της χαρακτηριστικά.
                Φυσικά υπάρχουν και τα ανάλογα προφίλ οδήγησης, που μπορούν να
                αυτοκινήτου.                                        νοντας να δημιουργήσει ένα μοναδικό σύνολο σε μια κατηγορία που δεν
   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49