Page 4 - TRACTION 137
P. 4
RECEPTION
TRACTION MAGAZINE
Με την έγκριση της
∆ΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΚ∆ΟΣΗΣ
Κώστας Στεφανής
ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑ∆Α
Θωµάς Κ. Ευθυµίου
Βασίλης Τσακίρογλου
Μάνος Στεφανής
Θανάσης Χούντρας
Σοφία Κουρτίδου
Μιχάλης Ντιβέρης
ΕΙ∆ΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
Μια παλιά ιστορία ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΙ
Σωτήρης Κωβός
Reinchard Klein
Νίκος Κακολύρης
Έφη Tορνάρη
6
-
1
9
9
8
9
1
9
π
ο
ά
κ
τ
α
σ
υ
κ
κ
α
Λ
κ
α
ι
ά
ή
ν
η
σ
τ
ι
κ
δ
ε
ι
M
ρ
ς
ι
λ
ά
έ
ο
∆οκιµές ράλι ∆ΕΘ µε τον DIM κάπου στα 1996-1998 στην ειδική Λακκιά και ι Reporter Images
∆
µ
ι
κ
ν
ο
τ
I
D
Θ
Ε
∆
ε
µ
προφανώς λόγω… κόπωσης το µπαλάκι της κρεµαγιέρας παίρνει διαζύγιο από το
προφανώς λόγω… κόπωσης το µπαλάκι της κρεµαγιέρας παίρνει διαζύγιο από το
σηµείο στήριξης.
σηµείο στήριξης. ART DIRECTOR
Με λίγα λόγια, µείναµε από τιµόνι.
Με λίγα λόγια, µείναµε από τιµόνι. ∆ηµήτρης Λύρας
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ Έχοντας ουσιαστικά ολοκληρώσει τις δοκιµές µας, αποφασίζουµε να το φορτώ- ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΕΙΚΟΝΑΣ
Έχοντας ουσιαστικά ολοκληρώσει τις δοκιµές µας, αποφασίζουµε να το φορτώ-
ΣΤΕΦΑΝΗΣ
ΣΤΕΦΑΝΗΣ σουµε στην οδική βοήθεια και να επιστρέψουµε αεροπορικώς στην Αθήνα. Μαίρη ∆ηµητριάδου
σουµε στην οδική βοήθεια και να επιστρέψουµε αεροπορικώς στην Αθήνα.
Μέχρι να έρθει το φορτηγό συζητούσαµε ποια να είναι τα αυτοκίνητα που µετα- ∆ΙΟΡΘΩΣΗ
Μέχρι να έρθει το φορτηγό συζητούσαµε ποια να είναι τα αυτοκίνητα που µετα-
Κώστας Θέος
φέρει πιο συχνά αυτή η υπηρεσία.
φέρει πιο συχνά αυτή η υπηρεσία. Γιάννης Σαµπανίκος
Άλλες µάρκες υπολόγιζε εκείνος, άλλες εγώ και όταν µε το καλό ήρθε και φορτώσαµε το αυτοκί-
Άλλες µάρκες υπολόγιζε εκείνος, άλλες εγώ και όταν µε το καλό ήρθε και φορτώσαµε το αυτοκί- EΜΠΟΡΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
νητο, ξεκινώντας για τη Θεσσαλονίκη ρωτήσαµε τον οδηγό να µας πει από την εµπειρία του ποια Μάνθος Καλούµενος
αυτοκίνητα είχαν την τιµητική τους. Τηλ.: 210 6898448
Η αλήθεια είναι πως µείναµε έκπληκτοι και οι δύο τόσο από τη µάρκα όσο και από την αιτία που Fax: 210 6898226
δηµιουργούσε το πρόβληµα. ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
Φυσικά και δεν πρόκειται να αποκαλύψω τον κατασκευαστή, αλλά η αιτία πραγµατικά ήταν ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
απίστευτη. Μάριος Φιλιππούσης
Για να µην σας µπερδεύω µε τεχνικούς όρους, οι δηµιουργοί τού αυτοκινήτου είχαν αποφασίσει Μail: [email protected]
κάποια κινητά µέρη του κινητήρα, προκειµένου να µειώσουν το βάρος, να τα κατασκευάσουν
από τεφλόν και όχι από µέταλλο.
ΠΑΡΑΓΩΓΗ
Αποτέλεσµα, λόγω θερµοκρασιών, το τεφλόν µαλάκωνε και η ζηµιά που προκαλούσε ήταν η ΜΠΑΞΑS A.E.
καταστροφή του κινητήρα.
Βλέπετε, λάθη – και µάλιστα τόσο εµφανή – µπορεί να κάνουν ακόµη και µεγάλοι κατασκευαστές. Το TRACTION MAGAZINE διανέµεται
δωρεάν σε επιλεγµένα πρατήρια
σε όλη την Ελλάδα