Page 50 - TRACTION 138-139
P. 50
RACING
RETRO
C
ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΑΚΙΡΟΓΛΟΥ M
Y
ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΟΥΤΣΑΪΝΤΕΡ, ΤΟ AUDI TT-R ΤΗΣ
CM
ΗΜΙΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗΣ ΟΜΑ∆ΑΣ ABT ΚΑΤΕΚΤΗΣΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΣΤΟ DTM MY
ΤΟ 2002. ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ (ΣΧΕΤΙΚΑ) ΜΙΚΡΟ CY
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ CMY
To 2002 ήταν το έτος ωριµότητας για το Audi TT-R της οµάδας Abt Sportsline. Ο Γάλλος K
Laurent Aiello κατέκτησε τον τίτλο στο πρωτάθληµα DTM, ενώ τουλάχιστον ένας από τους
οδηγούς της Abt Sportsline ανέβηκε στο βάθρο των νικητών στους 9 από τους 10 αγώνες
του πρωταθλήµατος. Το TT-R µε το χαρακτηριστικό κίτρινο χρώµα και τα κόκκινα λογότυπα
των βασικών χορηγών ήταν το αυτοκίνητο της χρονιάς. Η οµάδα της Abt, αξιοποιώντας την
αµέριστη στήριξη της Audi, η οποία είχε επιλέξει τον δρόµο της ηµι-εργοστασιακής συµµετοχής,
βελτίωνε επί τρία χρόνια το TT-R. Το εγχείρηµα ξεκίνησε το 1999, όταν αποφασίστηκε ότι η
Abt Sportsline θα συµµετείχε στο DTM. Το TT-R ανακατασκευάστηκε σε χρόνο ρεκόρ και ήταν
έτοιµο για τη σεζόν 2000 – µια χρονιά προσαρµογής και συλλογής δεδοµένων, εν όψει της
µεγάλης επίθεσης η οποία είχε προγραµµατιστεί για την επόµενη διετία. Το αυτοκίνητο ήταν
εφοδιασµένο µε έναν 4λιτρο κινητήρα V8, ο οποίος απέδιδε 455 ίππους. Το βάρος του ήταν
µόλις 1.080 κιλά και, παρά τις αναλογικά µικρές του διαστάσεις, το TT-R ήταν πολύ εύκολο
και προβλέψιµο ως προς την οδήγηση. Θεωρητικά δεν θα έπρεπε να έχει καµία τύχη απέναντι
στις εργοστασιακές αρµάδες των Mercedes και Opel, όµως από το 2001 ο ταλαντούχος Aiello
άρχισε να διεκδικεί διακρίσεις και να πρωταγωνιστεί. Και το 2002 το TT-R ήταν πια έτοιµο για
την κορυφή. Ο Laurent Aiello κατέκτησε τον τίτλο στο DTM, νικώντας τον Bernd Schneider
της Mercedes, ενώ ο Mattias Ekström, ένας άλλος οδηγός της Abt Sportsline, τερµάτισε τρίτος
στην τελική κατάταξη του πρωταθλήµατος. Έτσι, το TT-R έγινε άλλος ένας ∆αυίδ που κατατρό-
πωσε τα φαβορί-Γολιάθ.