Page 7 - TRACTION 141
P. 7
ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΩΜΑ Κ. ΕΥΘΥΜΙΟΥ
MARKET
Με σχετική ανακοίνωση η Motor
Oil Hellas γνωστοποίησε ότι προ-
χωρά στην πλήρη εναρµόνιση µε
τις νέες Περιβαλλοντικές Πολιτικές
Βιωσιµότητας και Ανάπτυξης, H Ford εγκαινίασε την πρώτη Εικονική Έκθεση
αυτοµατοποιώντας και ψηφιο- Αυτοκινήτων σχεδιάζοντας και προσφέροντας
καινοτόµα «εργαλεία» επικοινωνίας και εξυπηρέ-
ποιώντας τις διαδικασίες υγείας τησης για τους πελάτες της στην Ελλάδα. Από την
και ασφάλειας του διυλιστηρίου. άνεση του σπιτιού τους ή από οποιαδήποτε άλλο
Σε αυτό το πλαίσιο, έχει µπει σε µέρος, όλοι τώρα µπορούν να πραγµατοποιούν
εφαρµογή η σύγχρονη διαδικασία άδειας εργασίας, η οποία παρέχει στο εξουσιοδοτηµένο προ- βιντεοκλήση µε έναν επίσηµο συνεργάτη Ford,
σωπικό τη δυνατότητα να εκτελεί κάθε δραστηριότητα ψηφιακά. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλί- ώστε να απολαµβάνουν εξατοµικευµένες υπηρεσίες
ζεται η ασφάλεια και αξιοπιστία των απαιτούµενων ενεργειών. Η ολοκλήρωση της διαδικασίας σε συνδυασµό µε µία µοναδική εµπειρία, ανάλογη
άδειας εργασίας είναι µέρος ενός ευρύτερου προγράµµατος πληροφορικής της Motor Oil Hellas, µε εκείνη που εισπράττουν στη χώρα µας στους
το οποίο διατρέχει τον µετασχηµατισµό των διαδικασιών διυλιστηρίου σε κάθε τοµέα: των εκθεσιακούς χώρους της µάρκας.
συµβάντων, του ελέγχου και της διαχείρισης κινδύνων. Η Real Consulting, SAP Platinum Partner, SERVICE
ανέλαβε την υλοποίηση αυτού του µετασχηµατιστικού έργου χρησιµοποιώντας τη λύση SAP
Environment, Health & Safety (EHS). Για την υλοποίηση του έργου αξιοποιήθηκε µια κορυφαία
πλατφόρµα ψηφιακών εφαρµογών που παραδόθηκε σε χρόνο ρεκόρ, µαζί µε την ανάλυση και
ανάπτυξή της. Με αυτό το µετασχηµατιστικό έργο επιτυγχάνονται τα εξής:
Οι διαδικασίες γίνονται ασφαλέστερες µε την ενεργό συµµετοχή του εργατικού δυναµικού, έτσι
ώστε να εντοπίζονται συµβάντα πριν οι ενδεχόµενοι κίνδυνοι επηρεάσουν την ασφάλεια, µέσω
της συνεχούς ανάλυσης των δεδοµένων λειτουργίας και της παροχής σχετικών πληροφοριών σε
πραγµατικό χρόνο. Γίνεται πιο αποτελεσµατική και αποδοτική διαχείριση του EHS (Environmental Η εταιρεία Euro Repar Car Service, µέλος του
Health and Safety) ενσωµατώνοντας τη διαχείριση κινδύνου στις καθηµερινές λειτουργίες. οµίλου Stellantis, στοχεύει να καταστεί ο ηγέτης στις
∆ιασφαλίζεται η επιχειρησιακή συνέχεια µέσω της προστασίας της ακεραιότητας των περιουσια- υπηρεσίες συντήρησης και επισκευής αυτοκινήτων
κών στοιχείων και της βελτιστοποίησης της παραγωγής. πολλαπλών µαρκών (Multi-branding aftersales),
Πρωταρχικό µέληµα της Motor Oil Hellas είναι να αξιοποιήσει την τεχνολογία, εφαρµόζοντας ανεξάρτητα από την αγοραστική δύναµή τους, τη
λύσεις που εκπληρώνουν τις δεσµεύσεις για την υγεία και την ασφάλεια. Αυτή η νέα πλατφόρµα µάρκα και την ηλικία του οχήµατός τους. Με ένα
αποτελεί σηµαντικό ορόσηµο της στρατηγικής της εταιρείας προς τον ψηφιακό µετασχηµατισµό. δίκτυο, από 5.500 συνεργεία και πάνω, σε 26 χώ-
ρες, την επένδυση και ανάπτυξη της Euro Repar Car
JAPAN NIGHT Service στην Ελλάδα έχει αναλάβει ο όµιλος Συγγε-
λίδη. Σήµερα υπάρχουν στην Ελλάδα δέκα σηµεία
Euro Repar, µε στόχο την πανελλαδική κάλυψη έως
το τέλος του 2023.
SALON
Ένα φθινοπωρινό, αλλά µε καλοκαιρινό «mood» βράδυ του Σεπτεµβρίου, συνεργάτες της H έκθεση αυτοκινήτου Αυτοκίνηση Anytime µετατί-
Mazda και δηµοσιογράφοι του αυτοκινητιστικού Τύπου συναντήθηκαν στην αθηναϊκή Ριβιέρα, θεται για τον Μάιο του 2022, στον ίδιο εκθεσιακό
σε έναν υπέροχο χώρο µε συγκινητικά όµορφη θέα, για να απολαύσουµε όλοι µαζί µια χώρο. Η αλλαγή ηµεροµηνίας και µεταφορά γίνεται
βραδιά αφιερωµένη στη φιλοσοφία της Mazda. Ξεχωριστοί καλεσµένοι µας «ταξίδεψαν» κατόπιν προτροπής και µε τη σύµφωνη γνώµη των
στην Ιαπωνία µέσα από τις δηµιουργίες τους, ενώ το «παρών» έδωσε και ο γνωστός σεφ εισαγωγέων αντιπροσώπων αυτοκινήτων. Βασικός
λόγος της αλλαγής ηµεροµηνίας της έκθεσης, που
Σωτήρης Κοντιζάς, ο οποίος πρόσφατα επανασυνδέθηκε µε τη µάρκα. Και όπως ειπώθηκε ήταν προγραµµατισµένη για τον Οκτώβριο στο
από αµφότερα τα µέρη: «Το σίγουρο είναι ότι οι παιδικές αγάπες δεν ξεχνιούνται ποτέ. “Once a εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo, είναι οι καθυ-
Mazda, always a Mazda”». Επίσης παρουσιάστηκε το «αύριο» που σχεδιάζει η Mazda για να στερήσεις που παρατηρούνται σε παγκόσµιο επίπεδο
προάγει τη βιωσιµότητα του πλανήτη και της κοινωνίας, έγιναν αναφορές στα νέα µοντέλα και στην παράδοση καινούργιων αυτοκινήτων, γεγονός
τις καινοτοµίες που σκοπεύει να φέρει η µάρκα, και πραγµατοποιήθηκε ένας απολογισµός για που δεν θα επέτρεπε αυτό το χρονικό διάστηµα την
τη µέχρι τώρα παρουσία της στην ελληνική αγορά. παρουσίαση των νέων µοντέλων.
TRACTION MAGAZINE 07