Page 4 - TRACTION 144
P. 4

RECEPTION








           TRACTION MAGAZINE





                                                                                                  Με την έγκριση της






                                                                                                 ∆ΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΚ∆ΟΣΗΣ
                                                                                                   Κώστας Στεφανής
                                                                                                 ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑ∆Α
                                                                                                  Θωµάς Κ. Ευθυµίου
                                                                                                  Βασίλης Τσακίρογλου
                                                                                                   Μάνος Στεφανής
                                                                                                  Θανάσης Χούντρας
                                                                                                   Σοφία Κουρτίδου
                                                                                                   Μιχάλης Ντιβέρης
                                                                                                   ΕΙ∆ΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
                                                                                                   Σωτήρης Κωβός
                                                                                                   ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΙ
               Ιλαροτραγωδία η «Ελπίδα»                                                            Νίκος Κακολύρης
                                                                                                    Reinchard Klein
                                                                                                    Έφη Tορνάρη
              Το ζήσαµε κι αυτό.                           Στο τµήµα που τα αυτοκίνητα µπλοκαρίστη-  Reporter Images
              Μια εµπειρία ακόµη λοιπόν!                   καν και σταµάτησε η ροή γιατί τα εκχιονιστικά
              Ας πάρουµε τα πράγµατα από την αρχή.         που υπάρχουν (;) δεν µπήκαν ανάποδα από
                                                                                                    ART DIRECTOR
              Οι µετεωρολόγοι ήταν κάθετοι και έγκαιρα     την επόµενη έξοδο ώστε να φτάσουν στο   ∆ηµήτρης Λύρας
              µας ενηµέρωσαν, κρούοντας τον κώδωνα    ΚΩΣΤΑΣ   πρόβληµα και να αρχίσουν τον εκχιονισµό
              του κινδύνου για τα καιρικά φαινόµενα που   ΣΤΕΦΑΝΗΣ  προκειµένου να αρχίσει πάλι η κυκλοφορία   ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΕΙΚΟΝΑΣ
                                                                                                  Μαίρη ∆ηµητριάδου
              έρχονταν.                                    προτού φτάσουµε σε αυτό το κοµφούζιο;     ∆ΙΟΡΘΩΣΗ
              Από την άλλη το επίσηµο κράτος έβγαλε πύρινες   Αντί να βλέπουµε αργά το βράδυ ένα µετασκευασµέ-  Κώστας Θέος
              ανακοινώσεις ότι ο κρατικός µηχανισµός είναι σε   νο φορτηγό, µε µαχαίρι εµπρός και αλατιέρα πίσω,   Γιάννης  Σαµπανίκος
              ετοιµότητα να αντιµετωπίσει τις επερχόµενες καιρικές   να περνά ανάµεσα από αυτοκίνητα, να φτάνει σε ένα   EΜΠΟΡΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
              συνθήκες.                               σηµείο και να ακινητοποιείται από τα µπλοκαρισµένα   Μάνθος Καλούµενος
              Και µπορεί η εθνική οδός Αθηνών -Λαµίας να µην   αυτοκίνητα µπροστά του;             Τηλ.: 210 6898448
              έκλεισε, αλλά το να βλέπουµε στις ειδήσεις δύο   Και τέλος, µέχρι την εποµένη το µεσηµέρι πώς είναι δυ-  Fax: 210 6898226
              Bobcat να προσπαθούν να καθαρίσουν το οδόστρω-  νατόν να µην έχουν εκχιονιστείµοι οι έξοδοι της Αττικής   ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
              µα, σίγουρα δεν είναι εκχονιστικά µηχανήµατα.  Οδού, εκτός απ’ αυτή της Λεοφώρου Πεντέλης και της   ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
              Πάµε τώρα στον συντονισµό.              Κηφισίας, αφού τα εκχιονιστικά της Αττικής Οδού είχαν   Μάριος Φιλιππούσης
              Μάλλον υπήρξε πρόβληµα συντονισµού και το επιβε-  µόνο αυτόν τον δρόµο στην ευθύνη τους;  Μail: [email protected]
              βαίωσε η εικόνα στον κόµβο Μεσογείων - Κατεχάκη,   Αναµφίβολα, το µεγαλύτερο µερίδιο ευθύνης το έχει
              µε την απαγορευτική ταινία να κλείνει το ένα ρεύµα   το κράτος για το αλαλούµ.
              διέλευσης όταν ακριβώς πίσω της ήταν µπλοκαρι-  Χωρίς καµία διάθεση στήριξης κυβερνώντων ή αντι-
                                                                                                     ΠΑΡΑΓΩΓΗ
              σµένα εκατοντάδες αυτοκίνητα που µε τη σειρά τους   πολίτευσης, σε κάποια σηµεία όµως έχουµε και εµείς   ΜΠΑΞΑS A.E.
              εµπόδιζαν τη διέλευση άλλων οχηµάτων.   το ποσοστό ευθύνης που µας αναλογεί ως κατοίκων   Το TRACTION MAGAZINE διανέµεται
              Στην Αττική οδό έγινε ό,τι έγινε, απλώς µου γεννήθηκε   αυτής της χώρας.          δωρεάν σε επιλεγµένα πρατήρια
              µια απορία.                             Ας µην το αναλύσουµε όµως τώρα.              σε όλη την Ελλάδα
   1   2   3   4   5   6   7   8   9