Page 4 - TRACTION 144
P. 4
RECEPTION
TRACTION MAGAZINE
Με την έγκριση της
∆ΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΚ∆ΟΣΗΣ
Κώστας Στεφανής
ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑ∆Α
Θωµάς Κ. Ευθυµίου
Βασίλης Τσακίρογλου
Μάνος Στεφανής
Θανάσης Χούντρας
Σοφία Κουρτίδου
Μιχάλης Ντιβέρης
ΕΙ∆ΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
Σωτήρης Κωβός
ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΙ
Ιλαροτραγωδία η «Ελπίδα» Νίκος Κακολύρης
Reinchard Klein
Έφη Tορνάρη
Το ζήσαµε κι αυτό. Στο τµήµα που τα αυτοκίνητα µπλοκαρίστη- Reporter Images
Μια εµπειρία ακόµη λοιπόν! καν και σταµάτησε η ροή γιατί τα εκχιονιστικά
Ας πάρουµε τα πράγµατα από την αρχή. που υπάρχουν (;) δεν µπήκαν ανάποδα από
ART DIRECTOR
Οι µετεωρολόγοι ήταν κάθετοι και έγκαιρα την επόµενη έξοδο ώστε να φτάσουν στο ∆ηµήτρης Λύρας
µας ενηµέρωσαν, κρούοντας τον κώδωνα ΚΩΣΤΑΣ πρόβληµα και να αρχίσουν τον εκχιονισµό
του κινδύνου για τα καιρικά φαινόµενα που ΣΤΕΦΑΝΗΣ προκειµένου να αρχίσει πάλι η κυκλοφορία ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΕΙΚΟΝΑΣ
Μαίρη ∆ηµητριάδου
έρχονταν. προτού φτάσουµε σε αυτό το κοµφούζιο; ∆ΙΟΡΘΩΣΗ
Από την άλλη το επίσηµο κράτος έβγαλε πύρινες Αντί να βλέπουµε αργά το βράδυ ένα µετασκευασµέ- Κώστας Θέος
ανακοινώσεις ότι ο κρατικός µηχανισµός είναι σε νο φορτηγό, µε µαχαίρι εµπρός και αλατιέρα πίσω, Γιάννης Σαµπανίκος
ετοιµότητα να αντιµετωπίσει τις επερχόµενες καιρικές να περνά ανάµεσα από αυτοκίνητα, να φτάνει σε ένα EΜΠΟΡΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
συνθήκες. σηµείο και να ακινητοποιείται από τα µπλοκαρισµένα Μάνθος Καλούµενος
Και µπορεί η εθνική οδός Αθηνών -Λαµίας να µην αυτοκίνητα µπροστά του; Τηλ.: 210 6898448
έκλεισε, αλλά το να βλέπουµε στις ειδήσεις δύο Και τέλος, µέχρι την εποµένη το µεσηµέρι πώς είναι δυ- Fax: 210 6898226
Bobcat να προσπαθούν να καθαρίσουν το οδόστρω- νατόν να µην έχουν εκχιονιστείµοι οι έξοδοι της Αττικής ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
µα, σίγουρα δεν είναι εκχονιστικά µηχανήµατα. Οδού, εκτός απ’ αυτή της Λεοφώρου Πεντέλης και της ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
Πάµε τώρα στον συντονισµό. Κηφισίας, αφού τα εκχιονιστικά της Αττικής Οδού είχαν Μάριος Φιλιππούσης
Μάλλον υπήρξε πρόβληµα συντονισµού και το επιβε- µόνο αυτόν τον δρόµο στην ευθύνη τους; Μail: [email protected]
βαίωσε η εικόνα στον κόµβο Μεσογείων - Κατεχάκη, Αναµφίβολα, το µεγαλύτερο µερίδιο ευθύνης το έχει
µε την απαγορευτική ταινία να κλείνει το ένα ρεύµα το κράτος για το αλαλούµ.
διέλευσης όταν ακριβώς πίσω της ήταν µπλοκαρι- Χωρίς καµία διάθεση στήριξης κυβερνώντων ή αντι-
ΠΑΡΑΓΩΓΗ
σµένα εκατοντάδες αυτοκίνητα που µε τη σειρά τους πολίτευσης, σε κάποια σηµεία όµως έχουµε και εµείς ΜΠΑΞΑS A.E.
εµπόδιζαν τη διέλευση άλλων οχηµάτων. το ποσοστό ευθύνης που µας αναλογεί ως κατοίκων Το TRACTION MAGAZINE διανέµεται
Στην Αττική οδό έγινε ό,τι έγινε, απλώς µου γεννήθηκε αυτής της χώρας. δωρεάν σε επιλεγµένα πρατήρια
µια απορία. Ας µην το αναλύσουµε όµως τώρα. σε όλη την Ελλάδα