Page 7 - TRACTION 146
P. 7

ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΩΜΑ Κ. ΕΥΘΥΜΙΟΥ
              MARKET                                                           HYBRID









                                                                               Το ευπώλητο compact crossover της Nissan, το
                                                                               Juke, θα προσθέσει σύντοµα ένα νέο υβριδι-
                                                                               κό σύστηµα µετάδοσης κίνησης στην γκάµα
                                                                               του, προσφέροντας δυναµικές επιδόσεις σε
                                                                               συνδυασµό µε µειωµένες εκποµπές ρύπων και
                                                       TRANSPORT               κατανάλωση. Το Juke Hybrid θα ενταχθεί στην
                                                                               γκάµα αργότερα φέτος και θα αποτελείται από
                                                                               έναν νέας γενιάς κινητήρα εσωτερικής καύσης
              Ποια τεχνολογία οδηγεί σε ένα µέλλον µε ουδέτερο ισοζύγιο CO ; Αυτό είναι το ερώτηµα που   94 ίππων, έναν ηλεκτροκινητήρα 49 ίππων και
                                                        2
              απασχολεί κατά κύριο λόγο σήµερα τον κλάδο των φορτηγών, τον τοµέα ενέργειας και την πο-  ένα smart αυτόµατο κιβώτιο ταχυτήτων.
              λιτική. Η Daimler Truck έχει χαράξει µε σαφήνεια την πορεία της και ακολουθεί µε συνέπεια µια
              στρατηγική δύο κατευθύνσεων για τον εξηλεκτρισµό του χαρτοφυλακίου της τόσο µε ηλεκτρικά   ELECTRO
              συστήµατα κίνησης µε µπαταρία όσο και µε συστήµατα κίνησης υδρογόνου. Ο λόγος για αυτό
              είναι οι εντελώς διαφορετικές χρήσεις και εργασίες για τα φορτηγά. Ειδικότερα, τα συστήµατα
              κίνησης υδρογόνου µπορούν να αποτελέσουν την καλύτερη λύση για δύσκολες εφαρµογές,
              που απαιτούν ευελιξία στον σηµαντικό τοµέα των βαρέων µεταφορών και των µεταφορών
              µεγάλων αποστάσεων. Για τα ηλεκτρικά φορτηγά ισχύουν τα ίδια µε τα συµβατικά. Κατά την
              επιλογή των οχηµάτων τους, οι εταιρείες µεταφορών λαµβάνουν ορθολογικές αποφάσεις
              αγοράς µε βάση το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας. Η Daimler Truck θα συνεχίσει να προσφέρει
              στους πελάτες της ιδανικές λύσεις οχηµάτων για όλο το εύρος των εφαρµογών.
              Μαζί µε τη Linde, η Daimler Truck αναπτύσσει εδώ και αρκετό καιρό την επόµενη γενιά   Το πλήρως ηλεκτρικό VW ID. Buzz µπήκε σε
              τεχνολογίας ανεφοδιασµού υγρού υδρογόνου για φορτηγά µε κυψέλες καυσίµου. Στο πεδίο   παραγωγή και θα κυκλοφορήσει στην αγορά
              των υποδοµών για σταθµούς ανεφοδιασµού υδρογόνου κατά µήκος σηµαντικών διαδροµών   σε δύο εκδόσεις – µία minibus και µία cargo.
                                                                               Πρόκειται για µία ιστορική αναβίωση, ηλε-
              µεταφοράς στην Ευρώπη, η Daimler Truck σχεδιάζει να συνεργαστεί µεταξύ άλλων µε την   κτρική αυτή τη φορά, του θρυλικού cult-status
              Shell.  Η µαζική παραγωγή των ηλεκτρικών οχηµάτων µπαταρίας Mercedes-Benz eCitaro και   Microbus, µε ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερι-
              Mercedes-Benz eActros ξεκίνησε το 2018 και το 2021  αντίστοιχα. Το Mercedes-Benz eEconic,   κό, εντυπωσιακούς χρωµατικούς συνδυασµούς,
              το fuso eCanter και το Freightliner eCascadia θα ακολουθήσουν, ενώ όσον αφορά το υδρο-  βιώσιµα υλικά και έξυπνες ιδέες. Το αρχικά
              γόνο, το πρωτότυπο όχηµα µε κυψέλη καυσίµου Mercedes-Benz GenH2 Truck υποβάλλεται   πενταθέσιο ID. Buzz έχει 1.121 λίτρα αποσκευ-
              σε εντατικές δοκιµές από πέρυσι – τόσο στην πίστα δοκιµών της εταιρείας όσο και σε δηµόσιους   ών, ενώ ο µέγιστος όγκος αποθήκευσης του ID.
              δρόµους. Ο αναπτυξιακός στόχος είναι η αυτονοµία πάνω από 1.000 χιλιόµετρα.  Buzz Cargo, είναι πάνω από 3,9 κ.µ..

               RECORD                                                          HERITAGE

               Οι ιστορίες γράφονται µε νούµερα! Φέτος,
               το Dacia Duster γιορτάζει τα 2 εκατοµµύρια
               πωλήσεις σε σχεδόν 60 χώρες. Αυτή είναι η
               ιστορία µιας 10ετούς και πλέον πορείας, την
               οποία οι µηχανικοί, οι σχεδιαστές και ειδικά οι
               πελάτες δεν πρόκειται να ξεχάσουν ποτέ.
               Σύµφωνα µε την Dacia οι πελάτες του Duster είναι όλοι ετερόκλητοι και βρίσκονται σε ολό-  Μοντέρνο και κοµψό, το νέο Peugeot 308
               κληρο τον κόσµο. Ωστόσο, έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό: τα «απαραίτητα» θεωρούνται γι’   είναι το επόµενο µοντέλο της σειράς «300
               αυτούς τρόπος ζωής. Εδώ ακολουθούν µερικά ενδιαφέροντα στοιχεία: Στη Μεγάλη Βρετανία   Series», της πιο ολοκληρωµένης σειράς
               οι γυναίκες αγοραστές του Dacia Duster είναι περισσότερες, ποσοστιαία από τους άνδρες.   µοντέλων στην ιστορία της µάρκας Peugeot,
               Στη Γαλλία, τη Γερµανία, τη Μεγάλη Βρετανία, την Ισπανία και την Ιταλία οι αγοραστές Duster   µίας σειράς που εγκαινιάστηκε το 1932 µε το
               αγαπούν την ύπαιθρο: το 23% λατρεύει το περπάτηµα και την πεζοπορία, το 12% το ποδήλατο   301. Από το Peugeot 301 στο νέο 308 έχουν
                                                                               κυκλοφορήσει 10 γενιές και έχουν περάσει
               και το 9% τα ταξίδια. Οι βασικοί λόγοι για τους οποίους οι πελάτες αγοράζουν Duster είναι η   90 χρόνια ιστορίας και τεχνικής προόδου του
               τιµή του (κατά 56%), ο σχεδιασµός του (κατά 20%) ή η αξιοπιστία του (κατά 16%).
                                                                               αυτοκινήτου.

                                                                                                  TRACTION MAGAZINE 07
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12