Page 25 - TRACTION 108
P. 25
Μπορεί ο Tommi Makinen να έχει επικριθεί για τον τρόπο διοίκησής
του, ωστόσο, έχοντας την αμέριστη συμπαράσταση του προέδρου της
Toyota AkioToyoda, δημιούργησε μια ομάδα που πρωταγωνιστεί στον
θεσμό. Δεν ήταν μόνο η κατάκτηση του Πρωταθλήματος Κατασκευα-
στών μόλις στη δεύτερη χρονιά εμπλοκής, αλλά και ο τρόπος που αυτή
επιτεύχθηκε, καθώς από τα μισά της περσινής σεζόν, το Yaris WRC ήταν
το ταχύτερο αυτοκίνητο του θεσμού. Μηχανικά προβλήματα ή ατυχίες
δεν επέτρεψαν στους Ott Tanak – Martin Jarveoja (8) να στεφθούν
πρωταθλητές, ωστόσο οι Εσθονοί ήταν ο ταχύτερος συνδυασμός από
τη Φινλανδία και μετά, γεγονός που παραδέχθηκε και ο Ogier. Ενόψει
του 2019, έχοντας ως Νο.1 οδηγό τον Tanak, ο Makinen ανανέωσε τη
συνεργασία με τους Jari Matti Latvala – Miika Anttila (10), που ξεκι-
νούν με πολύ καλή ψυχολογία μετά τη νίκη στο φινάλε της σεζόν, στην
Αυστραλία. Αλλαγή είχαμε στο τρίτο πλήρωμα της Toyota, καθώς τους
Lappi - Ferm αντικατέστησαν οι Kris Meeke – Seb Marshall (5).Η ταχύ-
τητα του Meeke, που πέρυσι αποπέμφθηκε από τη Citroen στα μισά της
σεζόν, είναι δεδομένη, ωστόσο ερωτηματικό αποτελεί η σταθερότητά
του. Αν ο Βορειοϊρλανδός καταφέρει να δαμάσει την ορμητικότητά του,
ισορροπώντας σε έναν ταχύ, αλλά δίχως υπερβολές ρυθμό, τότε είναι
ικανός να βρεθεί στο βάθρο αρκετών αγώνων, σε άσφαλτο και χώμα.
Ίδωμεν!
Toyota Gazoo Racing WRT
TRACTION MAGAZINE 25