Page 31 - TRACTION 108
P. 31

ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΧΟΥΝΤΡΑ, ΦΩΤΟ: WEB, APRILIA


              Στον τομέα των ηλεκτρονικών έχει στηθεί πραγματικό γλέντι με το τέταρ-  μιζόμενες αναρτήσεις γίνεται μια αυθεντική μοτοσυκλέτα αγωνιστικών
              της γενιάς σύστημα APRC (Aprilia Performance Ride Control) να βρίσκε-  προδιαγραφών.
              ται στον βασικό εξοπλισμό αμφότερων των RSV4 και περιλαμβάνει:  Το πιρούνι NIX της Öhlins δίνει μεγαλύτερη διαδρομή κατά 5 χιλιοστά
              ATC: Aprilia Traction Control ρυθμιζόμενο εν κινήσει σε οκτώ επίπεδα.  ώστε να διατηρείται περισσότερο η επαφή του τροχού κατά τις δυνατές
              AWC: Aprilia Wheelie Control (έλεγχος σούζας) ρυθμιζόμενο σε τρία   εξόδους από τις στροφές.
              επίπεδα.                                           Όλα αυτά συνδυάζονται με κορυφαία φρένα και τις νέες δαγκάνες
              ALC: Aprilia Launch Control (έλεγχος εκκίνησης), ρυθμιζόμενο σε τρία   Brembo Stylema, ενώ αεραγωγοί από ανθρακόνημα, παρόμοιοι της
              επίπεδα.                                           RS-GP, επιτρέπουν τον έλεγχο της θερμοκρασίας στις πιο απαιτητικές
              AQS: Aprilia Quick Shift για αλλαγή ταχυτήτων (επάνω και κάτω) χωρίς   συνθήκες.
              κλείσιμο του γκαζιού και χωρίς τη χρήση συμπλέκτη.   Η έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT είναι ένας ψηφιακός υπολογιστής με
              APL: Aprilia Pit Limiter (περιοριστής ταχύτητας), για περιορισμό της ταχύ-  πολύχρωμες  και  ευανάγνωστες  λειτουργίες  ενδείξεων.  Με  δύο  κατ’
              τητας εισόδου στα πιτ πίστας αγώνων ταχύτητας.     επιλογή αρχικές οθόνες, Road και Race, για ανάλογη χρήση, συνερ-
              ACC: Aprilia Cruise Control.                       γάζονται και με την πλατφόρμα πολυμέσων APRILIA MIA (ως αξεσου-
              Εκτός από το APRC, οι RSV4 RR και Factory διαθέτουν προηγμένο σύ-  άρ), που επιτρέπει τη σύνδεση smartphone με τη μοτοσυκλέτα μέσω
              στημα Cornering ABS ρυθμιζόμενο σε τρία επίπεδα παρέμβασης, ενώ   Bluetooth.
              το ABS λειτουργεί σε συνεργασία με το σύστημα Aprilia RLM (Rear   Για πρώτη φορά παρουσιάζεται το σύστημα corner by corner electronic
              Liftup Mitigation), που περιορίζει την ανύψωση του πίσω τροχού στο   settings calibration (ηλεκτρονική διαμόρφωση ρυθμίσεων από στροφή
              δυνατό φρενάρισμα.                                 σε στροφή), όπου τα δεδομένα και οι ρυθμίσεις μπορούν να μεταφερ-
              Σε αυτά πρέπει να προστεθεί η ηλεκτρονική ρύθμιση του ποσοστού   θούν σε laptop και να οριστούν ώστε να αλλάζουν αυτόματα οι ηλε-
              φρεναρίσματος του κινητήρα, που μαζί με τις τρεις χαρτογραφήσεις για   κτρονικές ρυθμίσεις από στροφή σε στροφή!
              την απόδοση, με τις επιλογές Sport, Track και Race, δηλώνουν ξεκάθα-  Ευρεία γκάμα αξεσουάρ διατίθεται από το εργοστάσιο, για την περαι-
              ρα τις προθέσεις της μοτοσυκλέτας.                 τέρω βελτίωση της RSV4. Ανάλογα με τις ορέξεις τού ιδιοκτήτη, μπορεί
              Η RSV4 ήταν και παραμένει η μοναδική superbike που επιτρέπει στον   να αυξηθεί η ισχύς, να μειωθεί το βάρος, να προστεθεί «τεχνολογία»
              αναβάτη την παρέμβαση στα δεδομένα του πλαισίου. Η ρύθμιση της   και αγωνιστικές πινελιές ή απλά να διακοσμηθεί περαιτέρω η μοτοσυ-
              θέσης του κινητήρα στο πλαίσιο, η γωνία του τιμονιού, η θέση του άξο-  κλέτα.
              να του ψαλιδιού και του ύψους τής πίσω ανάρτησης, είναι αλλαγές που   Με 54 παγκόσμιους τίτλους στην ιστορία του, το αγωνιστικό τμήμα της
              μπορούν  να  αλλάξουν  δραστικά  τον  χαρακτήρα  της  μοτοσυκλέτας,   Aprilia δεν χρειάζεται να πείσει κανέναν για την αποτελεσματικότητά
              ανάλογα  με  την  περίσταση.  Επιπλέον  διαμορφώνουν  τόσο  το  ύψος   του. Όταν όμως συνεργάζεται με το τμήμα παραγωγής και το αντίστοιχο
              όσο και το μεταξόνιο της μοτοσυκλέτας, ενώ διαθέτοντας πλήρως ρυθ-  σχεδιαστικό να δίνει μορφή και χρώμα, το αποτέλεσμα εντάσσεται αυ-
                                                                 τόματα στη γειτονιά των ονείρων. Εκεί όπου ανήκει και η RSV4...


                                                                  ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

                                                                  APRILIA RSV4 1.100 Factory [RSV4 RR]
                                                                  Κινητήρας: 4χρονος, υγρόψυκτος, V-4 65°, 2ΕΕΚ (DOHC),
                                                                  4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, 1.078 κ.εκ. [999,6 κ.εκ.], 217
                                                                  CV/13.200 σ.α.λ. [201 CV/ 13.000 σ.α.λ.], 122 Nm/11.000
                                                                  σ.α.λ. [115 Nm/10.500 σ.α.λ.], Ride-By-Wire, τρεις χαρτογρα-
                                                                  φήσεις κινητήρα: Track, Sport, Race
                                                                  Πλαίσιο: Δύο δοκών αλουμινίου, ρυθμιζόμενο
                                                                  Αναρτήσεις: Öhlins [Sachs]
                                                                  Φρένα Ε/Π: Δίσκοι 330 χιλ.. Brembo Stylema [M50]
                                                                  monobloc ακτινικές δαγκάνες/Δίσκος 220 χιλ., δαγκάνα Brembo
                                                                  Μεταξόνιο: 1.439 χιλ. [1.441,6 χιλ.]
                                                                  Ύψος σέλας: 851 χιλ. [853 χιλ.]
                                                                  Γωνία κάστερ: 24,5° [24,6°]
                                                                  Ίχνος: 103,8 χιλ. [101.9 χιλ.]
                                                                  Βάρος κενή / γεμάτη: 177 κιλά [180 κιλά]/199 κιλά [204 κιλά]
                                                                  Ρεζερβουάρ: 18,5 λίτρα (4 ρεζέρβα)
                                                                  Τιμή: 23.750 ευρώ [18.670 ευρώ]
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36