Page 28 - TRACTION 111
P. 28

ΜΟΤΟ: DUCATI MULTISTRADA 1260 ENDURO

            Περισσότερο «Enduro»








                      Η Multistrada κυριαρχεί στη μεγάλη κατηγορία των μικτής χρήσης
                 μοτοσυκλετών. Από εκεί μέχρι τη χρήση enduro η άσκηση είναι για δυνατούς
                                        λύτες. Η νέα 1260 έχει τις απαντήσεις


              Στην πρώτη προσπάθεια χρήσης του όρου enduro πριν από δύο χρόνια,   Η συνεχής επένδυση στην ποιότητα και στα προηγμένα υλικά επέτρεψαν
              η Ducati έδωσε στην αγορά μια Multistrada αλλαγμένη σε 266 σημεία   την αλλαγή του προγράμματος συντήρησης. Η τακτική συντήρηση δεν
              σε σχέση με την «απλή», ώστε να φέρει τη 1200 S όσο πιο κοντά γινόταν   χρειάζεται να γίνει πριν από τα 15.000 χλμ., ενώ πριν τον έλεγχο των
              στον όρο «enduro», χωρίς να χάσει κάτι από τον βασικό της ρόλο. Μια   βαλβίδων μπορούν να διανυθούν 30.000 χλμ., κάτι που μεταφράζεται
              πληθωρική Adventure, φορτωμένη άλογα, καλούδια και πολυτέλεια.  σε σημαντικό όφελος στο κόστος χρήσης για τον καταναλωτή.
              Η  νέα  Multistrada  1260  Enduro  διευρύνει  ακόμη  περισσότερο  την   Δομικά, έχουν αλλάξει σημαντικά στοιχεία, με κυρίαρχο τη χαμηλότερα
              έννοια  του  όρου  περιπέτεια  κάνοντας  σημαντικές  παρεμβάσεις  στην   τοποθετημένη σέλα ώστε να γίνει ευκολότερη η πρόσβαση των ποδιών
              «enduro» έκδοση, δημιουργώντας μια μοτοσυκλέτα αισθητά μεταμορ-  στο έδαφος, ακόμη και για χαμηλότερα αναστήματα. Το τιμόνι έχει έρθει
              φωμένη στη χρήση και την οδηγική απόλαυση.         πιο χαμηλά και πιο κοντά στον οδηγό ώστε να βελτιωθεί η άνεση, ο
              Η άνεση και οι επιδόσεις είναι εκεί, με τον νέο κινητήρα Ducati Testastretta   έλεγχος στην κίνηση τόσο με χαμηλές ταχύτητες όσο και στο χώμα.
              DVT μεταβλητού χρονισμού να έχει πριμοδοτηθεί με 64 ακόμη κ.εκ. φτά-  Η θέση του οδηγού είναι τώρα πιο «μέσα» στη μοτοσυκλέτα, ενώ ανά-
              νοντας τα 1.262 κ.εκ. Με ισχύ 158 ίππων και ροπή που αναπτύσσεται   λογα έχει διαμορφωθεί και το ρεζερβουάρ, που επανέφερε τη χωρητι-
              κατά 85% μέχρι τις 3.500 σ.α.λ., προσφέρει πιο γραμμική και διαχειρί-  κότητά του στα 20 λίτρα. Ένα εντυπωσιακό ανάγλυφο σχήμα φιλοξενεί
              σιμη απόδοση.                                      τα πόδια του οδηγού, ενώ η επιφάνεια στα γόνατα είναι αντιολισθητική,
              Ο κινητήρας Ducati Testastretta DVT (Δεσμοδρομικό Σύστημα Μετα-  συμβάλλοντας στη στήριξή του καθώς και στην αισθητική, με τη διχρω-
              βλητού Χρονισμού σημαίνουν τα αρχικά αυτά) μεταβάλλει ανεξάρτητα        μία που δημιουργεί.
              τόσο τον χρονισμό του εκκεντροφόρου που ελέγχει τις βαλβίδες εισαγω-     Οι διαστάσεις των τροχών παραμένουν
              γής όσο και εκείνου που ελέγχει τις βαλβίδες εξαγωγής. Έτσι βελτιστοποι-    στις  19’’  και  17’’  εμπρός  και  πίσω
              εί την απόδοση στις υψηλές ταχύτητες, ενώ παράλληλα κάνει ακόμα πιο           αντίστοιχα,  τη  βέλτιστη  επιλογή
              ομαλή τη λειτουργία στις χαμηλές και μεσαίες στροφές.                           για  μικτή  χρήση.  Από  την  κί-
              Αυτό σημαίνει ότι ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του έναν κινητήρα που               νηση στο χώμα μέχρι την
              αλλάζει τα χαρακτηριστικά του συνεχώς, ανάλογα με τις στροφές του                  τελική  που  ξεπερνά  τα
              κινητήρα, και αυτό χωρίς καν να το αντιλαμβάνεται.                                   250 χ.α.ώ.






























              28 TRACTION MAGAZINE
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33