Page 42 - TRACTION 118
P. 42

TOP MODEL

              Το νέο, πέµπτης γενιάς Renault Clio, µπορεί να βασίζεται στη νέα πλατφόρµα CMF-B της
              συµµαχίας Renault - Nissan - Mitsubishi, την οποία αξιοποιεί πρώτο έχοντας πρόσβαση στη
              νέα ηλεκτρική και ηλεκτρονική αρχιτεκτονική της, αλλά το ενδιαφέρον είναι ότι το νέο Clio
              «ακουµπάει» πάνω στα δυνατά σηµεία που έκαναν κάθε µία από τις τέσσερις προηγούµε-
              νες γενιές του να ξεχωρίζει, ανοίγοντας ένα καινούριο κεφάλαιο σε αυτή την εντυπωσιακή
              πορεία.
              Η κεντρική κονσόλα αποτελεί ακόµα ένα δοµικό στοιχείo του Smart Cockpit του νέου Clio.
              Τοποθετηµένη πιο ψηλά, έτσι ώστε να συµβάλει στην αναβάθµιση της εργονοµίας, φιλοξενεί
              τον νέο λεβιέ ταχυτήτων, µε πιο συµπαγή κορµό. Η επενδυµένη κεντρική κονσόλα µπορεί να
              προσωποποιηθεί ανάλογα µε το θέµα του εσωτερικού διακόσµου, ενώ διαθέτει και µια δια-
              κοσµητική φωτιστική λωρίδα στο άκρο της. Οι πολύ πρακτικοί χώροι για µικροαντικείµενα
              που φιλοξενούνται στο κατώτερο τµήµα της κεντρικής κονσόλας, κάνουν πιο εύκολη τη ζωή
              των επιβατών, ενώ περιλαµβάνουν και βάση ασύρµατης φόρτισης smartphone.
              Παράλληλα, η αρχιτεκτονική του χώρου αποσκευών έχει βελτιστοποιηθεί ώστε το σχήµα
              του να γίνει όσο πιο τετραγωνισµένο γίνεται. Το premium ηχοσύστηµα της Bose είναι, πλέον,
              πλήρως ενσωµατωµένο και έτσι δεν εισχωρεί µέσα στον χώρο αποσκευών, ο οποίος µε τη
              σειρά του έχει εκτοξευθεί στα 391 λίτρα (επιπλέον των 26 λίτρων των διαθέσιµων αποθη-
              κευτικών χώρων µέσα στην καµπίνα), µέγεθος που τον καθιστά τον µεγαλύτερο στην κατη-
              γορία. Παράλληλα, το διπλό πάτωµα απλοποιεί το καθηµερινό φόρτωµα, ενώ οι πλάτες των
              πίσω καθισµάτων µπορούν να αναδιπλωθούν, προσφέροντας επίπεδο δάπεδο φόρτωσης.
              Η τεχνολογία Renault Multi-Sense, σε συνδυασµό µε τη χαρτογράφηση του κινητήρα, έχει
              τη δυνατότητα ρύθµισης του συστήµατος διεύθυνσης, του εσωτερικού φωτισµού και της ψη-
              φιακής οθόνης, ενώ σας επιτρέπει να προσαρµόσετε το όχηµά σας σύµφωνα µε τη διάθεσή
              σας προσφέροντας, ουσιαστικά, την εµπειρία από πολλά αυτοκίνητα σε ένα, µιας και διαθέτει
              τρία προγράµµατα – Eco, Sport και την εργοστασιακή ρύθµιση MySense – για εξατοµίκευση
              της εµπειρίας σας.
              Το νέο Clio διατίθεται µε ευρεία γκάµα νέων βενζινοκινητήρων και κινητήρων diesel, µε
              ιπποδυνάµεις που κυµαίνονται από τους 75 µέχρι τους 130 ίππους, ενώ, για πρώτη φορά στο
              Groupe Renault, από το 2020 το νέο Clio θα διατίθεται και µε το υβριδικό σύστηµα κίνησης
              µε την ονοµασία E-Tech. Συνολικά οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάµεσα
              σε εννέα προτάσεις και συνδυασµούς κινητήρων/ κιβωτίου ταχυτήτων, που θα ικανοποιή-
              σουν κάθε τους ανάγκη.
              Τέλος, το νέο Clio διαθέτει την πιο πλήρη γκάµα συστηµάτων υποβοήθησης οδήγησης στην
              κατηγορία του. Στόχος αυτών είναι η απλοποίηση της οδήγησης, η ενίσχυση του βαθµού
              ασφαλείας και η απόλυτη εξασφάλιση του οδηγού. Τα συστήµατα αυτά χωρίζονται σε
              τρεις ενότητες: Οδήγηση, Πάρκινγκ (οµαδοποιηµένα στο σύστηµα Renault EasyDrive) και
              Ασφάλεια.
              Η τιµή εκκίνησης της έκδοσης του νέου Clio 1.0 SCe 75 PS Authentic αρχίζει από 12.999
              ευρώ και της diesel έκδοσης 1.5 dCi 85hp Authentic από 14.790 ευρώ, µε πλήρη εργοστα-
              σιακή εγγύηση πέντε ετών, δωρεάν οδική βοήθεια για τρία χρόνια και δωρεάν ασφάλιση
              έξι µηνών.
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47