Page 11 - TRACTION 122
P. 11

ΚΑΛΩΣ ΤΑ!










                                                                                              Ford Fiesta

                                                                                               ST-Line 1.0
                                                                                EcoBoost 125 PS 5d


                                                                                            Ισορροπημένο αισθητικά,
                                                                                            με πολλές δυνατότητες
                                                                                            εξατομίκευσης, έμφορτο
                                                                                            με τεχνολογικά καλούδια,
                                                                                            επιδόσεις απόλαυσης αλλά και
                                                                                            κορυφαία ποιότητα κύλισης









              Εκτός  από  ένα  ισορροπημένο  αισθητικά  δημιούργη-  της Ford με 125 ίππους, τους οποίους κατευθύνει στους   ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
              μα, σύμφωνα με τη Ford, το όγδοης γενιάς best seller   εμπρός τροχούς ένα νέο εξατάχυτο μηχανοκίνητο κιβώ-  Μοντέλο:
              supermini της διαθέτει την πιο ολοκληρωμένη και ευ-  τιο ταχυτήτων με καινοτόμες τεχνολογίες μείωσης τρι-  Ford Fiesta ST-Line 1.0 EcoBoost
              έλικτη  γκάμα  εκδόσεων  στην  τουλάχιστον  40χρονη   βών. Η απόδοση αυξάνεται ακόμα περισσότερο με την   125 PS 5d
              ιστορία του Fiesta. Το σύστημα συνδεσιμότητας SYNC   τεχνολογία Auto Start-Stop που προσφέρεται για όλους
              3 – αυτήν τη φορά με νέα γραφικά, περισσότερες δυ-  τους κινητήρες, αλλά και το Active Grille Shutter. Αξί-  Κινητήρας:
              νατότητες  διασύνδεσης,  πιο  γρήγορο  λειτουργικό  –   ζει να σημειώσουμε ότι το Fiesta, στη σπορτίφ έκδοση   998 κ.εκ. τρικύλινδρος
              υποστηρίζεται από ανεξάρτητες οθόνες αφής υψηλής   ST-Line, «δίνει τα ρέστα του» σε ποιότητα κύλισης και   βενζινοκινητήρας
              ανάλυσης, έως οκτώ ιντσών. Ενδιαφέρον είναι να ανα-  κρατήματος, που το μετατρέπει σχεδόν σε «ένα τρένο»   Ισχύς:
              φέρουμε ότι η χρήση του συστήματος SYNC3, έχει κα-  – όπως έχει ειπωθεί και εχει γραφεί επανειλημμένα –   125 ίπποι / 6.000 σ.α.λ.
              ταργήσει το 50% των διακοπτών της κεντρικής κονσό-  αλλά ποτέ δεν βλάπτει μία υπενθύμιση ότι το τιμόνι του   Ροπή:
              λας, διαμορφώνοντας ένα πιο φιλικό προς τον χρήστη   είναι από τα πλέον ακριβή σε αίσθηση και κατευθυντι-  170 Νm / 1.500 - 4.000 σ.α.λ.
              περιβάλλον.  Η ανεξάρτητη οθόνη αφής οκτώ ιντσών   κότητα. Όπως δηλαδή θα λέγαμε στην καθομιλουμένη,   Επιτάχυνση
              του Ford Fiesta, που θυμίζει tablet, υιοθετεί λειτουργίες   «εκεί που σημαδεύεις εκεί πάει!» Έτσι, η κορυφαία ποιό-  :9,9’’ (0-100 χλμ./ώρα)
              αφής (pinch & swipe). Επίσης, με το SYNC 3 προσφέρε-  τητα κύλισης και ο απολαυστικός οδηγικός χαρακτήρας
              ται μία ανεξάρτητη, έγχρωμη οθόνη αφής 6,5 ιντσών,   πλέον αναβαθμίζεται με τη νέα ανάρτηση και το σύστη-  Τελική ταχύτητα:
              και μία έγχρωμη 4,2 ιντσών συνδυάζεται με το MyFord   μα Electronic Torque Vectoring Control.   195 χλμ./ώρα
              Dock, όπου οι χρήστες μπορούν να αποθηκεύουν, να   Χωρίς να παρακάμπτουμε τις βελτιώσεις στην πλευρι-  Μετάδοση:
              τοποθετούν και να φορτίζουν κινητές συσκευές όπως   κή πρόσφυση κατά 10% και στις αποστάσεις φρενα-  Εμπρός, χειροκίνητο κιβώτιο
              τηλέφωνα και συστήματα πλοήγησης. Το Fiesta είναι   ρίσματος κατά 8%, το νέο Fiesta είναι το πρώτο Ford   έξι ταχυτήτων
              επίσης το πρώτο Ford που διαθέτει το premium B&O   με Pedestrian Detection, που συμβάλλει στην αποφυ-  Κατανάλωση:
              Play Sound System.                     γή συγκρούσεων τις νυχτερινές ώρες, και Active Park   4,3 λίτρα/100 χλμ.
               Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας 1.0 125 ST-Line «φοράει»   Assist με παρέμβαση πέδησης για την αποφυγή μικρο-
              τον βραβευμένο βενζινοκινητήρα 1.0 λίτρου EcoBoost   συγκρούσεων στο hands-free παρκάρισμα.  Ρύποι CO 2:
                                                                                              96 γρ./χλμ.
                                                                                              Τιμή:
                                                                                              Από 17.400 ευρώ







                                                                                                  TRACTION MAGAZINE 11
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16