Page 22 - TRACTION 123
P. 22

cover story
                    cover story





















































              … Παρασκευή 29 Μαΐου 1992, ώρα 19.00. Ο ήλιος ετοιμάζεται να   με τον Jigger γιατί είχε ήδη δρομολογηθεί η οριστική αποχώρησή
              «σβήσει» πίσω από τα βουνά της Πελοποννήσου, με τη θερμοκρασία   του από τους αγώνες. Μοναδικός πρωταθληματικός αγώνας που
              να επιβεβαιώνει το ελληνικό καλοκαίρι. Στη μαρίνα Γλυφάδας συζητά-  συμμετείχαμε με την Deltona το ράλι Μαύρο Ρόδο του 1993, με
              με χαλαρά ο Jigger, ο Markku Alen που έχει μετακομίσει στην toyota,   πολλή λάσπη και κρύο. Χωρίς βαθμολογικό άγχος και με το γκάζι στο
              ο Juha Kankkunen που την προηγούμενη χρονιά έχει κερδίσει το   πάτωμα απολαύσαμε στο ακέραιο τις αρετές της μέχρι να βγούμε από
              Ράλλυ Ακρόπολις και ξεκινά με το νούμερο 1 στις πόρτες της Deltona   τον δρόμο στην ειδική της Κινέτας. Από εκεί και πέρα συμμετείχαμε σε
              κι εγώ. Έχουμε τελειώσει όλοι τις δοκιμές, το άλλο πρωί θα περάσουμε   δυο τρία Memorial Νίνο στον Ασπρόπυργο, στη Χαλκίδα και τέλος
              τεχνικό έλεγχο και την Κυριακή 31 Μαΐου θα πάρουμε εκκίνηση κάτω   στην Ανάβυσσο το 1996, με το μηδέν στις πόρτες, ανοίγοντας έτσι την
              από τον ιερό βράχο της Ακρόπολης. Είναι πραγματική απόλαυση να   εκδήλωση. Είχε ομολογουμένως αισθητή διαφορά από την προηγού-
              παρακολουθείς τους τρεις «ψηλούς» να συζητάνε για τα κοινά ενδιαφέ-  μενη έκδοση της 16βάλβιδης Integrale, ιδιαίτερα στις επιταχύνσεις στην
              ροντα τους. Θάλασσα, ελικόπτερα και…               έξοδο από κλειστά κομμάτια, στα φρένα ύστερα από μεγάλες ευθείες
              …Ο αγώνας τελειώνει, ο Kankkunen έχει χάσει τη νίκη από τον Didier   και υψηλές ταχύτητες αλλά κυρίως στον τρόπο με τον οποίο έβαζε τη
              Auriol εξαιτίας προβλήματος στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου μετά το   δύναμη στον δρόμο.
              σέρβις στην έξοδο της Ειδικής Διαδρομής Όσιος Μελέτιος. Προσωπικά   Από το 1996 το αυτοκίνητο μένει σε απραξία, με τα σέρβις του να
              δεν αποκλείω «το πρόβλημα» να δημιουργήθηκε από τους ίδιους (!)   γίνονται σε τακτά διαστήματα από τη θρυλική ομάδα της Genesis,
              τους τεχνικούς της Abarth με εντολή άνωθεν. Γίνεται η απονομή στους   και φτάνουμε στον Φλεβάρη του 2020, 24 ολόκληρα χρόνια από
              νικητές, οι ομάδες παίρνουν τον δρόμο του γυρισμού και… το αυτοκίνη-  την τελευταία μας «αγωνιστική» συνάντηση, για να ξαναβρεθούμε.
              το του Kankkunen μένει Ελλάδα…                     Προσπαθώ να δώσω ακρίβεια στο συναίσθημα την ώρα που το
              …Τη «δική μας» πλέον Deltona δεν τη χαρήκαμε πολύ αγωνιστικά   αυτοκίνητο κατεβαίνει από το τρέιλερ και ανοίγουμε τις πόρτες. Η

             22  TRACTION MAGAZINE
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27