Page 24 - TRACTION 123
P. 24

cover story























































              Για επίλογο                                        άγγιζε τους 400 ίππους. Στην πράξη αυτό σήμαινε πως ήταν πιο
                                                                 γρήγορη από τη 16βάλβιδη Integrale γύρω στο 6% σε χρόνους
                                                                 Ειδικών Διαδρομών.  Ήταν η επιτομή μιας ολόκληρης εποχής τεχνο-
              Αν και συνέχιζε να κερδίζει παγκόσμια πρωταθλήματα κατασκευ-  λογικής εξέλιξης, σαρώνοντας παγκόσμιους τίτλους και αγώνες, μα η
              αστών στα ράλι η Lancia, εν τούτοις, προτού καν παρουσιασθεί η   κατάληξη δυστυχώς δεν ήταν αυτή που περιμέναμε. Οι λόγοι πολλοί,
              Deltona, οι Ιταλοί είχαν αποφασίσει ότι ο κύκλος είχε κλείσει.  αλλά προσωπική μου γνώμη ήταν πως από την εποχή που η Lancia
              Τελευταία αγωνιστική έκδοση της θρυλικής Delta η συγκεκριμένη   πέρασε κάτω από την ομπρέλα της mama Fiat ουδέποτε αντιμετωπί-
              έκδοση – και μάλιστα, για καλή μας τύχη, έμεινε στην Ελλάδα –, το   στηκε ως μέλος της οικογένειας αλλά ως αντίπαλο δέος. Την άποψη την
              αυτοκίνητο του τέσσερις φορές παγκόσμιου πρωταθλητή ράλι Juha   επιβεβαιώνουν τα έργα.
              Kankkunen. Μια από τις ελάχιστες Deltona που κατασκευάστηκαν   Η Fiat απέκτησε τη Lancia το 1969, όταν ήδη συμμετείχε στα ράλι με
              και αναμφίβολα αυτή με τα λιγότερα αγωνιστικά χιλιόμετρα, ήρθε   τη Fulvia HF. Την ίδια εποχή η Fiat συμμετείχε με το 124 spider και το
              καινούργια να τρέξει στο Ράλλυ Ακρόπολις του 1992. Τότε που ο   διαδέχτηκε για λίγο το 125. Μάλιστα είναι χαρακτηριστικό ότι στα απο-
              εθνικός μας αγώνας έχαιρε παγκόσμιου σεβασμού και ήταν όνειρο   τελέσματα του Ράλλυ Ακρόπολις του 1972 νικητές είχαν αναδειχθεί οι
              κάθε κατασκευαστή αυτοκινήτων να τον κερδίσει για να επιβεβαιώσει   Hakan Lindberg - Helmut eisendle με Fiat 124 spider και δεύτεροι
              την ποιότητα των δημιουργιών του. Στην πλέον εξελιγμένη της μορφή   οι simo Lampinen - Bo reinicke με Lancia Fulvia 1.6 coupe HF. Για
              με ακόμη πιο άκαμπτη καρότσα, μεγαλύτερους θόλους τροχών και   να συνεχιστεί η ιστορία, η Fiat με το Mirafiori 131 και η Lancia με τη
              φρένα, βελτιωμένη ανάρτηση αλλά πάντοτε με τα φαρδιά ελατήρια,   stratos.
              καλύτερη αεροδυναμική και τον ισχυρότερο κινητήρα που είχε έως   Θα επανέλθω με ένα θέμα που θα αφορά όλες τις μορφές εξέλιξης της
              τότε χρησιμοποιηθεί σε Lancia Delta για αγωνιστική χρήση, ο οποίος   Delta.                       >>
             24  TRACTION MAGAZINE
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29