Page 29 - TRACTION 123
P. 29

ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΧΟΥΝΤΡΑ, ΦΩΤΟ: HD, WEB
































              Πιο μικρός σε διαστάσεις, υγρόψυκτος, με εκκεντροφόρους επί κεφαλής   Προστατευτικές μπάρες περιβάλλουν τη μοτοσυκλέτα, στο πίσω μέρος
              και ενσωματωμένο κιβώτιο ταχυτήτων. Όλα διαφορετικές επιλογές από   λειτουργούν και ως χειρολαβές, ενώ από κάτω έχουν τοποθετηθεί οι
              τους γνωστούς ώς τώρα κινητήρες.                   υποδοχείς για τις βαλίτσες. Ο τροχός εμπρός είναι 19 ιντσών, δηλώνο-
              Ωστόσο τόσο εκτεθειμένος στο βλέμμα ώστε να είναι το πρώτο στοιχείο   ντας ότι υπάρχουν σαφείς ασφάλτινες δυνατότητες. Το ίδιο δηλώνουν
              που παρατηρεί κανείς στη μοτοσυκλέτα. Αυτό που δεν είναι εκτεθειμένο   και τα ελαστικά που είναι tubeless – χωρίς αεροθάλαμο.
              είναι το φίλτρο αέρα, που σε όλες τις «συμβατικές» H-D προβάλλει στη   Το φαρδύ ψαλίδι συνδέεται με μονό αμορτισέρ χωρίς μοχλισμό. Η εξά-
              δεξιά πλευρά του κινητήρα. Εδώ έχει «κρυφτεί», ώστε να μην ενοχλεί τα   τμιση, αφού περάσει κάτω από τον κινητήρα, εκτείνεται προς τα επάνω
              πόδια κατά την όρθια οδήγηση.                      σε ένα γιγαντιαίο τελικό με καταλύτη. Μια επίσης θηριώδης ποδιά αλου-
              Ο κυβισμός είναι 1.250 κ.εκ., με πολύ υψηλή απόδοση για τα δεδομένα   μινίου φροντίζει για την προστασία κατά την εκτός δρόμου χρήση, αν και
              της εταιρείας, καθώς ανακοινώνονται 145 ίπποι και 12,4 kgm ροπής. Εί-  δηλώνει το ικανό φάρδος της μοτοσυκλέτας.
              παμε, στόχος είναι ο ανταγωνισμός κι ό,τι χρειάζεται για να σταθεί πειστι-  Όσο κι αν ακούγεται παράδοξο, στόχος της Harley-Davidson ήταν να
              κά δίπλα του. Πέραν της Pan America ο εν λόγω κινητήρας θα αξιοποιη-  φτιάξει ένα Jeep σε δύο τροχούς. Σκληροτράχηλο, αναγνωρίσιμο και
              θεί και σε άλλα μοντέλα άλλης κατηγορίας με ποικιλία σε κυβισμούς.  παντός εδάφους. Με το DNA της Βόρειας Αμερικής να μπει σε μια αγο-
              Στα περιφερειακά, οι αναρτήσεις έχουν μάλλον μικρή διαδρομή για την   ρά για πρώτη φορά στη σύγχρονη ιστορία της. Με αξιώσεις, δυναμισμό
              αποστολή τους, ωστόσο θα προσφέρουν ημιενεργητική λειτουργία και   και πάνω απ’ όλα ιδιαίτερο μοναδικό στιλ.
              ηλεκτρονικές  ρυθμίσεις.  Τα  φρένα  δείχνουν  πανίσχυρα,  της  Brembo,
              με  ακτινικές  δαγκάνες  τεσσάρων  εμβόλων  για  τα  δύο  δισκόφρενα   Τιμή: Δ.Α. (Αναμένεται στα τέλη του 2020)
              εμπρός.
              Τα κάστρα συνεχίζουν να πέφτουν, καθώς η μετάδοση γίνεται με αλυ-
              σίδα και πλείστα ηλεκτρονικά βοηθήματα να τη συνοδεύουν. Από προ-
              γράμματα  απόδοσης,  traction  control,  cruise  control  και  κατ’  επιλογή
              απενεργοποίηση του ABS για την κίνηση στο χώμα. Όλα αυτά ελέγχο-
              νται μέσω μενού, το οποίο χειρίζεται ο οδηγός από το πλήρες πλήκτρων
              και κουμπιών αριστερό άκρο του τιμονιού.
              Το κλειδί παραμένει στην τσέπη χάρη στη hands free λειτουργία κατά
              την εκκίνηση. Αντίθετα, η πολυεπίπεδη ζελατίνα ρυθμίζεται καθ’ ύψος
              χειροκίνητα, ενώ μια οθόνη TFT με την ανάλογη συνδεσιμότητα μοιρά-
              ζεται τα δεδομένα και τις πληροφορίες με τον οδηγό.
              Το υποπλαίσιο, ατσάλινο χωροδικτύωμα, δείχνει εξαιρετικά ενισχυμένο,
              ικανό να αντέξει φορτίο για τον γύρο του κόσμου και δύο άτομα. Την
              άνεση γι’ αυτό το ενδεχόμενο εξασφαλίζει η φαρδιά σέλα, που εκτείνε-
              ται σε δύο επίπεδα. Τοποθετεί έτσι τον συνεπιβάτη λίγο ψηλότερα, κάνο-
              ντας πιο άνετη τη στάση του και ειδικά στα γόνατα.
   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34