Page 28 - TRACTION 123
P. 28

MOTO: HARLEY-DAVIDSON PAN AMERICA
































                  Ορόσημο για την H-D






                     Στην ιστορία της Harley-Davidson οι εικόνες των μοντέλων μοιάζουν
                      να ακολουθούν πιστά το ίδιο μοτίβο για περισσότερο από έναν αιώνα.
                      Custom μοτοσυκλέτες με συγκεκριμένο ύφος για συγκεκριμένο κοινό.
                                                  Η εποχή αυτή τελείωσε

              Αν και παραμένει πιστή στο σχήμα και την προσέγγιση που έχει κάνει τα   ωμένη επιφάνεια μέχρι και τις ακτίνες των τροχών. Τι δουλειά έχει μια
              μοντέλα της εταιρείας τα πλέον αναγνωρίσιμα σε κάθε εποχή της ιστορί-  μοτοσυκλέτα που φέρει το λογότυπο της H-D να κυλιέται στις λάσπες;
              ας της, η απόφαση για αλλαγή πλεύσης δεν έχει περιορισμούς.   Και μάλιστα λογότυπο φαρδύ πλατύ, ώστε να γίνεται αντιληπτό περί
              Το άκαμπτο μοτίβο των ηθελημένων κραδασμών και των ελάχιστων   τίνος πρόκειται;
              αναρτήσεων έχει διαρρηχθεί ήδη πριν γυρίσει ο αιώνας. Οι βελτιώσεις   Χρειάζεται δεύτερη σκέψη για να το κατανοήσει κανείς, και τότε είναι
              στις αναρτήσεις, την άνεση, την ευχρηστία είναι διαρκείς και περνούν   πολύ απλό. Καθώς η κατηγορία των «μαστόδοντων» παντός εδάφους
              διακριτικά στη σύγχρονη γκάμα της Harley-Davidson.  κερδίζουν συνεχώς έδαφος στις πωλήσεις παγκοσμίως, η H-D με αυτό
              Η πραγματική τομή ήρθε το 2019 όταν η ηλεκτροκίνητη Lifewire πέρα-  τον τρόπο απλώς θα προσθέσει νέο κοινό, χωρίς να κανιβαλίσει τον
              σε όντως από τη γραμμή παραγωγής και έγινε πραγματικότητα. Ένας   υπάρχοντα πληθυσμό της.
              εφιάλτης  για  τους  σκληροπυρηνικούς  οπαδούς  της  εταιρείας  από  το   Καμία H-D δεν θα αντικατασταθεί από μια Pan America. Στόχος είναι
              Milwaukee έγινε πραγματικότητα. Ένα όνειρο όμως για όσους τελικά   να μπει στη λίστα των επιλογών όσων στοχεύουν σε μεγάλες premium
              την οδήγησαν και μετά έγιναν πιστοί – όχι οπαδοί.  μοτοσυκλέτες διπλής χρήσης, όπως οι Ducati Multistrada, BMW GS,
              Η Lifewire όχι μόνο φέρνει την H-D να ηγείται στην εξέλιξη των ηλε-  Triumph Tiger...
              κτροκίνητων μοτοσυκλετών, αλλά εισάγει μια νέα εμπειρία απόλαυσης   Δεν θα γίνει ποτέ σαφές αν η... ιδιαίτερη αυτή όψη έγινε ηθελημένα,
              οδήγησης, ομολογουμένως πολύ καλύτερη από την ώς τώρα γνωστή   ώστε να είναι αδύνατον να αποσπάσεις το βλέμμα σου, ή αποτελεί την
              από τις «κανονικές» μοτοσυκλέτες.                  αισθητική άποψη των σχεδιαστών της.
              Ανάλογης ισχύος «βόμβα» αποτελεί και η είδηση για την είσοδο στην   Πάντως έναν χρόνο τώρα που κυκλοφορούν οι εικόνες, η αρχική αντί-
              παραγωγή  μιας  μοτοσυκλέτας  μικτής  χρήσης,  στην  κατηγορία  των   ληψη για μια «άσχημη» πρόσοψη έχει μετατραπεί σε άγρια και διαφο-
              Μega On-Off. Της πληθωρικής Pan America. Ανάλογο το σοκ για τους   ρετική. Άλλωστε δεν είναι και εντελώς πρωτότυπη, καθώς δείχνει να
              οπαδούς που θα πρέπει να αναθεωρήσουν και να την αποδεχθούν.   αποτελεί υβρίδιο από τη μίξη ενός Road Glide κι ενός Fat Bob...
              Το χώμα και η σκόνη, γενικά η «βρωμιά» δεν αρμόζει σε καμία Harley-  Ο κινητήρας είναι εντελώς νέος, πιστός στη διάταξη V-2 60˚ και όνομα
              Davidson που οφείλει να γυαλίζει απ’ άκρη σ’ άκρη. Από κάθε χρωμι-  Revolution Max – όλοι οι κινητήρες της Harley-Davidson έχουν όνομα.

              28 TRACTION MAGAZINE
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33