Page 24 - TRACTION 124
P. 24

cover story























































              Κινητήρες                                          Στον δρόμο
              Το ολοκαίνουργιο i10 εξοπλίζεται με δύο κινητήριες μονάδες. Ένα   Η εμφάνιση του νέου i10 δεν αφορά μόνο το κάλος αλλά και την
              τρικύλινδρο MPI 1.0 λίτρου απόδοσης 67 ίππων με ροπή 96 Nm και   αεροδυναμική συμπεριφορά που, έστω και λίγο, είναι πιο βελτιωμένη
              εργοστασιακή μικτή κατανάλωση καυσίμου WLtP 5,1 λίτρα/100   από τον προκάτοχό του. Από 0,32 μειώθηκε σε 0,31. Ευχάριστο στην
              χιλιόμετρα και co 2 116 γρ./χλμ. Ο τετρακύλινδρος είναι 1,2 λίτρων   οδήγηση, τόσο σε αστική όσο και σε περιαστική χρήση, προσφέρει
              που αποδίδει 84 ίππους και 118 Nm ροπή με εργοστασιακή μικτή   άνεση στους επιβάτες και φανερώνει την ευρωπαϊκή καταγωγή του
              κατανάλωση καυσίμου WLtP 5,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα και co 2 121   αλλά και τη μεγάλη προσπάθεια της Hyundai να επιβεβαιώνει στο έπα-
                                                                 κρο το μότο της Go Big. Πρόκειται για μια έντιμη δημιουργία με σύγ-
              γρ./χλμ. Φυσικά και οι δύο κινητήρες εξοπλίζονται με το σύστημα Idle
              stop & Go για οικονομία στην κατανάλωση και φιλικότητα προς το   χρονο σχεδιασμό, άνετους χώρους, σωστή συμπεριφορά στον δρόμο,
                                                                 που συμπληρώνεται από το πλούσιο πακέτο τεχνολογιών ασφαλείας
              περιβάλλον.                                        s-10 στον στάνταρ εξοπλισμό του αυτοκινήτου. Αν και η κατηγορία Α
              Η μετάδοση της κίνησης περνά στους εμπρός τροχούς μέσω είτε ενός   που ανήκει και το νέο i10 έχει συρρικνωθεί τα τελευταία χρόνια με την
              μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων πέντε σχέσεων είτε ενός αυτόματου   επέλαση των sUv, η Hyundai έφερε μια υπερσύγχρονη και τεχνολογι-
              επίσης πέντε σχέσεων.                              κά ολοκληρωμένη πρόταση. Δημιουργεί έντονα ερείσματα σε όποιον
              Όπως συνηθίζει η Hyundai τα τελευταία χρόνια σύντομα θα υπάρξει   καλύπτει τις ανάγκες του με αυτή την κατηγορία να κοιτάξει με σοβαρό-
              και έκδοση Ν Line με πιο σπορτίφ εμφάνιση και ανάλογες επιδόσεις.   τητα την πιθανότητα αγοράς. Οι τιμές του νέου Hyundai i10 αρχίζουν
              Για τις τελευταίες θα φροντίζει ο τρικύλινδρος 1.0 t-GDI απόδοσης 100   από τα 11.990 ευρώ.
              ίππων.
             24  TRACTION MAGAZINE
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29