Page 6 - TRACTION 126-127
P. 6

ΓΙΑ ∆ΕΣ



                                         MOTO           ANNIVERSARY








                Η Kosmocar-Ducati ήταν χορηγός µιας ηµερίδας
                επιµόρφωσης Εκπαιδευτών Σχολών Οδηγών, µε
                στόχο την εµβάθυνση στην ασφαλή οδήγηση στην
                καθηµερινή χρήση και κατά συνέπεια τη µεταφορά
                αυτής της γνώσης στους νέους οδηγούς. Η ηµερίδα
                κάλυψε το πρώτο επίπεδο του Ducati Riding   Η ιστορία της Dacia, που ιδρύθηκε το 1966 στη Ρουµανία, ήταν πάντα συνδεδεµένη
                Academy, της πρότυπης σχολής ασφαλούς οδή-  µε τη Renault. Το πρώτο της µοντέλο, που ήταν διαθέσιµο µόνο στην τοπική αγορά,
                γησης µοτοσυκλέτας, που λειτουργεί η Kosmocar-  ήταν το Renault 8, το οποίο κυκλοφορούσε ως Dacia 1100 και πολλά από τα µέρη
                Ducati από το 2013. Εισηγητής της ηµερίδας ήταν   του κατασκευάζονταν στη Γαλλία.  Το 1999, το Groupe Renault εξαγόρασε τον πολλά
                ο «δικός µας» Θανάσης Χούντρας, ιδρυτής του   υποσχόµενο κατασκευαστή αυτοκινήτων, έχοντας ένα ξεκάθαρο όραµα: να εξελίξει
                Riding School.                           την τεχνογνωσία και τη γεωγραφική θέση της Dacia προκειµένου να καταστεί ικανή
                                                         να διαθέσει την πιο προσιτή µπερλίνα τριών όγκων της αγοράς στην ανατολική Ευ-
                COMMERCIAL                               ρώπη, που ήταν τότε σε φάση αναδόµησης, µετά και την πτώση του Τείχους του Βερο-
                                                         λίνου. Ένα πολύ φιλόδοξο σχέδιο, το οποίο το Groupe Renault αποφάσισε να κάνει
                                                         πραγµατικότητα πηγαίνοντας κόντρα στους κανόνες.  Για πρώτη φορά στην ιστορία
                                                         της αυτοκινητοβιοµηχανίας η εξέλιξη ενός µοντέλου έγινε µε βάση ένα συγκεκριµένο
                                                         κόστος, µε την εφαρµογή της διαδικασίας «design to cost». Ούσα πρωτοποριακή για
                                                         την εποχή, αυτή τη µέθοδος άλλαξε συθέµελα τη λογική πίσω από την παραδοσιακή
                                                         εξέλιξη ενός νέου µοντέλου.  Πρώτα παρουσιάστηκε το Logan, το οποίο προσέφερε
                Το 1980, το εµβληµατικό Renault Estafette   µια εξαιρετική σχέση µεγέθους και ευρυχωρίας, σε ασυναγώνιστη τιµή, διαθέτοντας
                έδωσε τη θέση του στα νέα Traffic και Master   όλο τον απαραίτητο εξοπλισµό. Το 2008 η Dacia επέκτεινε την γκάµα της µε το
                που καθιερώθηκαν στην αγορά των ελαφρών   Sandero και τη SUV εκδοχή του, το Sandero Stepway. Όµως, µια νέα εποχή ξεκίνησε
                επαγγελµατικών µε περίπου πέντε εκατοµµύρια   για την Dacia µε την παρουσίαση του Duster το 2010. Ήταν το µοντέλο που κατάφερε
                πωλήσεις. Έπειτα από 22 χρόνια και µε περίπου   να κάνει την κατηγορία των SUV, που µέχρι τότε απαρτιζόταν κυρίως από πολυτελή
                πέντε εκατοµµύρια πωλήσεις, το Estafette   και ακριβά µοντέλα, πιο προσιτή σε περισσότερους αγοραστές. Γι’ αυτό και έγινε αµέ-
                ολοκλήρωσε τον κύκλο του το 1980. Ήταν το   σως best seller.  Με το βλέµµα στραµµένο στο αύριο και βασιζόµενη πάνω στη 10ετή
                πρώτο Renault µε την κίνηση εµπρός, ενώ οι   εξειδίκευση του Groupe Renault, η επόµενη επανάσταση για την Dacia περιλαµβάνει
                συρόµενες πλευρικές πόρτες του και η επίπεδη   τα προσιτά ηλεκτρικά οχήµατα. Μόλις τον Μάρτιο που µας πέρασε, αποκάλυψε το
                επιφάνεια φόρτωσης έκαναν αυτό το γαλλικό   πρωτότυπο Spring Electric, το πρώτο της 100% ηλεκτρικό µοντέλο.
                επαγγελµατικό πολύ εύκολο στη χρήση.
                                                         HOW DO YOUTUBE?
                                      ELECTRIC







                                                          Θα σε φάω                    Μνηµείο παράνοιας
                Το ολοκαίνουργιο coupé crossover Nissan Ariya,   Ψάξε: Mini vs Alfa GTA track battle  Ψάξε: Crazy Final Three Laps
                σηµατοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο για τα ηλεκτρικά                           in Monaco 1982
                οχήµατά της. Είναι το πρώτο µοντέλο παραγωγής   Αυτό που µάλλον δεν θα αποκτήσουµε
                που αντιπροσωπεύει τη νέα «εξηλεκτρισµένη»   ποτέ στην Ελλάδα είναι το ερασιτεχνικό  Μιλάµε για το απόλυτο παράδειγµα
                                                                                       αγώνα, τον οποίο κανείς δεν ήθελε
                                                          club racing. ∆ηλαδή καθηµερινοί τύποι
                εταιρική ταυτότητα της Nissan, ανοίγοντας τον   που λυσσάνε σε µικρές πίστες, κυνηγώ-  να κερδίσει. Ήταν πρώτος ο Prost, το
                δρόµο προς µια νέα εποχή στην αυτοκίνηση, όπου   ντας ο ένας τον άλλον. Ονειρευτείτε.  ’χασε, τράκαρε. O Patrese έκανε τετα-
                η ηλεκτροκίνηση, η βελτιστοποιηµένη µορφοποίη-                         κέ. Ο Pironi έµεινε από καύσιµα. Ο De
                ση της πλατφόρµας και η τεχνολογία AI (Τεχνητής                        Cesaris, o Daly... Μέσα σε µόλις τρεις
                Νοηµοσύνης) εκτός οχήµατος, θα είναι στάνταρ.                          γύρους. Ανεκτίµητο…

              06 TRACTION MAGAZINE08
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11