Page 11 - TRACTION 126-127
P. 11
ΚΑΛΩΣ ΤΑ!
Peugeot 2008 1.5
BlueHDI 130 EAT8
Ένα μοντέλο απαράμιλλης
ομορφιάς και ποιότητας
κατασκευής, που συνάμα
βρίθει τεχνολογιών και χώρων
Το νέο SUV 2008 μας το συστήνει η Peugeot ως τον SUV. Το συνολικό μήκος των 4,30 μ. και το μεταξόνιο ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
γνήσιο εκφραστή του οράματος της μάρκας για το των 2,60 μ. εξασφαλίζουν επίσης και έναν άνετο χώρο
μέλλον. Το αυτοκίνητο υιοθετεί το Peugeot i-Cockpit αποσκευών με συνολική χωρητικότητα που φτάνει τα Μοντέλο:
3D τελευταίας γενιάς, καθώς και εξοπλισμό που έχει 434 λίτρα, ανεξαρτήτως κινητήρα, ακόμα και στην Peugeot 2008 1.5
σχεδιαστεί με ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει η 100% ηλεκτροκίνητη έκδοση! Η πληθώρα νέων απο- BlueHDI 130 EAT8
Peugeot από πλευράς τεχνογνωσίας, ενώ υπάρχει θηκευτικών χώρων στο εσωτερικό δίνει τη δυνατότη- Κινητήρας:
η δυνατότητα επιλογής (Power of Choice) μέσα από τα στον επιβάτη να μεταφέρει χωρίς πρόβλημα όλα τα 1.499 κ.εκ. τετρακύλινδρος
τρεις τύπους κινητήρων: ηλεκτρικό, βενζίνης και diesel. προσωπικά του αντικείμενα. Το μοντέλο της δοκιμής turbo πετρελαιοκινητήρας
Το νέο Peugeot 2008 σχεδιαστικά εκπληρώνει τις φι- μας κινούσε ο πετρελαιοκινητήρας 1.5 BlueHDi 130 Ισχύς:
λοδοξίες για τη δημιουργία μίας νέας και εντυπωσι- ίππων με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων EAT8. Να 130 ίπποι / 3.700 σ.α.λ.
ακής σελίδας στην ιστορία των SUV της μάρκας και σημειώσουμε εδώ ότι για τις αποδράσεις εκτός πόλης
βρίσκεται σε απόλυτη σχεδιαστική συνάφεια με τα υπάρχει και το προαιρετικό Advanced Grip Control, Ροπή (συνολική):
300 Νm / 1.750 σ.α.λ.
σημερινά μοντέλα της, επιδεικνύοντας παράλληλα και που συνδυάζεται με το σύστημα υποβοήθησης κίνη-
μία δική του ξεχωριστή προσωπικότητα. Το αυτοκίνητο σης σε κατηφόρα (Hill Assist descent control) και βοη- Επιτάχυνση:
ξεχωρίζει ακόμα και από τους μεγάλους τροχούς και θά τον οδηγό στον καλύτερο έλεγχο του αυτοκινήτου 9,3’’ (0-100 χλμ./ώρα)
τα τονισμένα προστατευτικά «φρύδια» των φτερών, σε συνθήκες κατάβασης απότομων κλίσεων. Τελική ταχύτητα:
ενώ το εμπρός μέρος ξεχωρίζει χάρη στη μεγάλη μά- Ο έλεγχος του κιβωτίου EAT8 είναι αποκλειστικά 195 χλμ./ώρα
σκα, το σμιλεμένο καπό και τα LED φώτα ημέρας που ηλεκτρικός (shift and park by wire), εξασφαλίζο- Μετάδοση:
παραπέμπουν σε δόντια λιονταριού και η φωτιστική ντας έτσι σχεδόν «διαισθητική» λειτουργία. Οι αλ- Εμπρός, αυτόματο κιβώτιο
ταυτότητα του πίσω μέρους με τις τρεις LED «νυχιές» λαγές πραγματοποιούνται και μέσω των paddles ΕΑΤ 8 ταχυτήτων
που διακρίνονται μέρα και νύχτα. Αν δε, «κάνεις το λά- στο τιμόνι. Οι τιμές για το νέο Peugeot 2008 ξεκι-
θος» να το πρωτοδείς στους καθρέφτες του σημερινού νούν από 20.500 ευρώ για τη βενζινοκίνητη έκδο- Κατανάλωση:
αυτοκινήτου σου, τότε πάει… «το ερωτεύτηκες»! ση 1.2 PureTech 100 ίππων και από 21.900 ευρώ 3,8 λίτρα/100 χλμ. (NEDC II)
Η ευρυχωρία στα πίσω καθίσματα χαρίζει στο νέο για την πετρελαιοκίνητη έκδοση 1.5 BlueHDi 100 Ρύποι CO2:
2008 τον χαρακτηρισμό του εξαιρετικά ευέλικτου ίππων. 100 γρ./χλμ.(NEDC II)
Τιμή:
Από 21.900 ευρώ
TRACTION MAGAZINE 11