Page 11 - TRACTION 130
P. 11
ΚΑΛΩΣ ΤΑ!
ΑΠΟ ΤΟν ΘωΜΑ Κ. ΕυΘυΜΙου
απο τον θωμα κ. ευθυμιου
Νέo Volkswagen
ID.3 1st Edition
Το πρώτο αμιγώς
ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο της
Volkswagen υπόσχεται να
ξαναγράψει την ιστορία της
εταιρείας απ’ το λευκό χαρτί!
Θα ερχόταν… Ήταν δεδομένο, μια και η VW ήταν σαφής ρών. Επιπρόσθετα, τα πεντάλ γκαζιού και φρένου έχουν
εδώ και χρόνια όταν μίλαγε για το πρόγραμμα εξηλεκτρι- διακοσμητικά ένθετα αλουμινίου και σχεδίαση «Play and ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
σμού της μάρκας. Και ήρθε! Βασισμένο στη νέα αρθρωτή Pause» (με τα χαρακτηριστικά σύμβολα). Τέλος, η πίσω Μοντέλο:
πλατφόρμα MEB που δέχεται διαμορφωμένα μεγέθη τρι- κολώνα C φέρει διακοσμητικές επενδύσεις Silver Glossy. Volkswagen ID.3 1st Edition
ών μπαταριών. Στη χώρα μας το ID.3 ξεκινά την εμπορική Εντύπωση κάνει ότι χρέη επιλογέα κίνησης εκτελεί ένας δο- Κινητήρας:
του καριέρα με το λανσάρισμα μίας ειδικής έκδοσης με ρυφόρος που είναι τοποθετημένος στο δεξί άκρο του ψηφι- Ηλεκτροκινητήρας 58 kWh
πολύ πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, με την ονομασία ID.3 ακού καντράν με την οθόνη των 5,3’’ να είναι εδρασμένη
1st Edition, που δημιούργησε η Volkswagen ειδικά για στο στάνταρ πολυλειτουργικό τιμόνι, η οποία λειτουργεί με Ισχύς:
να σηματοδοτήσει το λανσάρισμα ενός τόσο σημαντικού χειριστήρια ευαίσθητα στην αφή. Η κεντρική οθόνη αφής 150 kWh / 204 ίπποι
μοντέλου για την αυτοκίνηση. Το ID.3 1st Edition βασίζεται βρίσκεται στη μέση του ταμπλό, υπό ελαφρά γωνία προς Ροπή:
στη μπαταρία με χωρητικότητα 58kWh και την αναβάθμι- τον οδηγό. Η οθόνη των 10 ιντσών είναι τόσο μεγάλη όσο 310 νm
ση απόδοσης που χαρίζει στο μοντέλο επιτάχυνση 0-100 ένα tablet. Σε αυτή, ο οδηγός διαχειρίζεται όλες τις λει-
σε μόλις 7,3΄΄. Ο κινητήρας – που είναι τοποθετημένος τουργίες από τους τομείς της τηλεφωνίας, της πλοήγησης, Επιτάχυνση:
πίσω και δίνει μάλιστα την κίνηση στους πίσω τροχούς – της ψυχαγωγίας, των συστημάτων υποβοήθησης και των 7,3’’ (0-100 χλμ/ώρα)
αποδίδει ισχύ 150 kW (204 ίππων), με τη ροπή να αγγίζει ρυθμίσεων του οχήματος. Άφθονοι οι διαθέσιμοι χώροι, Τελική ταχύτητα:
την τιμή των 310 Nm από μηδενικές στροφές (χαρακτη- αντίστοιχοι της επόμενης κατηγορίας, με το πορτμπαγκάζ 160 χλμ./ώρα
ριστικό των ηλεκτρικών αυτοκινήτων) ενώ η αυτονομία να μπορεί να φιλοξενήσει 385 λίτρα, ενώ ο όγκος του μπο- Μετάδοση:
φτάνει τα 420 χιλιόμετρα (κατά WLTP). Η φόρτιση της μπα- ρεί να αυξηθεί στα 1.267 λίτρα αναδιπλώνοντας την πλάτη Στους πίσω τροχούς, αυτόματο
ταρίας μπορεί να γίνει είτε με οικιακή πρίζα ή σε δημόσια του διαιρούμενου πίσω καθίσματος (φορτωμένο μέχρι την κιβώτιο ταχυτήτων μιας σχέσης
σημεία φόρτισης, χρησιμοποιώντας το καλώδιο Mode 3 οροφή). Το ID.3 1st Edition είναι διαθέσιμο σε τρεις διαφο-
που παρέχεται ως στάνταρ ή σε ταχυφορτιστή στον αυτο- ρετικές εκδόσεις εξοπλισμού, ενώ οι τιμές για την έκδοση Αυτονομία:
κινητόδρομο. Το ID.3 1st Edition διαθέτει αποκλειστικές ID.3 1st Edition ξεκινούν από 39.600 ευρώ, χωρίς να έχει 420 χλμ.
λεπτομέρειες στη σχεδίασή του, ειδικά για το λανσάρισμα συνυπολογιστεί το ποσό επιδότησης που προβλέπει το νο- Κατανάλωση
του μοντέλου. Πιο συγκεκριμένα, το λογότυπο 1st κάνει μοσχέδιο περί ηλεκτροκίνησης που ψηφίστηκε πρόσφατα 14,5 kWh / 100 χλμ.
την εμφάνισή του τόσο στη βάση του δερμάτινου πολυ- και το οποίο, στην περίπτωση της συγκεκριμένης έκδοσης, Ρύποι CO 2:
λειτουργικού τιμονιού όσο και στο πλαϊνό μέρος των φτε- ποικίλλει από 4.790 έως 5.999 ευρώ.
0 γρ./χλμ.
Τιμή:
από 36.900 ευρώ
TRACTION MAGAZINE 11