Page 44 - TRACTION 132
P. 44
στΡιβοντασ
απο τον ΘοΔΩΡΗ ΞΥΔΗ
με σχεδίαση να προορίζεται επίσης αποκλειστικά για την έκδοση
Λίγο πιο σπορ, λίγο πιο διασκεδαστική, αλλά εξίσου χρηστική με N Line.
Εντός του i10 N Line επικρατούν οι σκουρόχρωμες επιφάνειες με
τις υπόλοιπες είναι η νέα έκδοση N Line που ήρθε και προστέθη-
το κόκκινο να δίνει τη δική του νότα στο νέο τριάκτινο τιμόνι, τους
κε στην γκάμα του αστικού μοντέλου της Hyundai. τα νέα σπορ
ακραίους αεραγωγούς, τις ραφές των καθισμάτων, αλλά και τη
σχεδιαστικά στοιχεία, εντός και εκτός του i10, γαρνίρονται από τις
νέα «μπίλια» του θετικού επιλογέα του πεντατάχυτου κιβωτίου.
πιο ζωηρές επιδόσεις που προσφέρει ο τρικύλινδρος turbo του
τα υψηλά επίπεδα εργονομίας δεν έχουν αλλάξει στο ελάχιστο,
ενός λίτρου, ο οποίος αποδίδει 100 ίππους και 172 Nm ροπή στις
5.550 και μόλις 1.500 σ.α.λ. αντίστοιχα. αν βέβαια σας ενδιαφέ-
ρετικά την καμπίνα και παρά το μήκος των 3.675 χλστ. τέσσερις
ρει περισσότερο η εμφάνιση και η οικονομία, η έκδοση N Line
ενήλικες θα βολευτούν άνετα μέσα στο i10.
είναι διαθέσιμη και με το τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό μοτέρ
στον δρόμο το i10 N Line παρουσιάζεται το ίδιο «ετοιμοπόλεμο»
με τις υπόλοιπες εκδόσεις στην αντιμετώπιση της αστικής καθημε-
των 1,2 λίτρων και 84 ίππων. όπως και η ευρυχωρία. οι Κορεάτες έχουν εκμεταλλευτεί εξαι-
το πιο σπορ των i10 ξεχωρίζει αμέσως από τον εμπρός αποκλει-
ρινότητας, με την απόλυτα φιλική και προοδευτική συμπεριφορά
στικό προφυλακτήρα με το εντονότερο ανάγλυφο, τους μεγαλύ-
του να ενισχύεται από τις αναβαθμισμένες επιδόσεις. τελική 185
τερους αεραγωγούς και τη μεγαλύτερη γρίλια με το διαφορετικό
χλμ./ώρα και 0-100 χλμ./ώρα σε 10,5 δευτερόλεπτα υπόσχε-
μοτίβο. συμπληρώνεται από διαφορετικά LED φώτα ημέρας, το
σήμα της έκδοσης αριστερά και τις κόκκινες λεπτομέρειες δεξιά,
οδηγός στον δρόμο βυθίζοντας το πεντάλ του γκαζιού δείχνει να
αλλά και το κόκκινο αεροδυναμικό χείλος στο κάτω μέρος του
συμφωνεί, με την τουρμπίνα να κάνει αισθητή την παρουσία της
από το χαμηλό φάσμα λειτουργίας. Κατά το πρότυπο WLTP, η
τη δυναμική εικόνα μπροστά ακολουθεί και το πίσω μέρος με
προφυλακτήρα. ται ο 1.000άρης κινητήρας και η αίσθηση που απολαμβάνει ο
μέση κατανάλωση φτάνει στα 5,5 λίτρα/100 χλμ. με τις εκπομπές
τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα να φέρει κόκκινο φιλέτο
CO 2 να περιορίζονται στα 124 γρ./χλμ.
στο κάτω μέρος και την εξάτμιση να έχει αποκτήσει διπλή από-
ληξη. απαρατήρητες δεν περνούν φυσικά ούτε οι ζάντες των 16’’