Page 48 - TRACTION 133
P. 48
Νέα για το αυτοκίνητο και όχι όνο!
ΚΟΡΝΙΖΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΩΜΑ Κ. ΕΥΘΥΜΙΟΥ
αυτοκίνητο
motorsport
www.traction.gr
ποδήλατο
οτοσυκλέτα
Φωτογραφία: web
Συχνά, στην εντυπωσιακή ευρύτητα του διαδικτύου ανακαλύπτεις Lamborghini το κράτησε µέχρι το 1989. Ο νέος ιδιοκτήτης ανησυ-
πραγµατικά «διαµάντια» που σε προτρέπουν να µάθεις, να ανακα- χούσε για το µέγεθος του κόστους για µελλοντικές επισκευές στους
λύψεις και να αναζητήσεις. Και σε µία από τις δεκάδες αναζητήσεις µοναδικούς κινητήρες και κατέληξε να αντικαταστήσει τον V12 µε
µας, πέσαµε πάνω σε αυτή την ιστορική φωτογραφία! Στην οποία την κλασική µονάδα Aquarama V8 της GM, δίνοντας τους διπλούς οικολογία
εικονίζεται ο Ferruccio Lamborghini επί του σπάνιου και µοναδικού ιταλικούς κινητήρες στο µουσείο Lamborghini.
του σκάφους, του Riva Aquarama του 1968, το οποίο έχει τη δική Το 2002 ο ιδιοκτήτης πέθανε και το σκάφος ξεχάστηκε. Ούτε
του ιστορία. Η Riva, η εταιρεία σκαφών αναψυχής που είχε ιδρύσει ο Carlo Riva δεν ήξερε πού ήταν. Το 2010, το Riva Aquarama extreme sport
ο Carlo Riva, προµήθευε όλη την Ιταλία, από τη Βενετία και τη Lamborghini ανακαλύφθηκε κάτω από έναν µουσαµά σε µια αυλή
λίµνη Κόµο µέχρι τα νότια και την Costiera Amalfitana. έξω από µια κατοικία στην Punta της Ιταλίας. Ο Ολλανδός συλλέ-
Τον Μάιο του 1968, λοιπόν, η Riva δέχτηκε µία παραγγελία από κτης Adriaan de Vries ειδοποιήθηκε και οργανώθηκε η πώληση.
τον Lamborghini για να του κατασκευάσει το προσωπικό του Η πιστή αποκατάσταση που αποφάσισε να κάνει ο νέος ιδιοκτήτης
σκάφος. Σε τρεις µήνες το Riva του ήταν έτοιµο, αλλά µετά την πρώ- και να επαναφέρει τις δίδυµες Lamborghini στο κύτος του Riva
τη του βόλτα ο Lamborghini το βρήκε πολύ αργό για τα γούστα χρειάστηκε τρία χρόνια και εργάστηκε για αυτό πλήθος µηχα-
του – και πώς να µην το έβρισκε, αφού ο ίδιος κατασκεύαζε σπορ νικών, ακόµα και συνταξιούχων της Riva! Σήµερα το σκάφος
αυτοκίνητα επιδόσεων. Έτσι αποφάσισε να δώσει εντολή στους µη- πλανάρει και πάλι στη γενέτειρά του, στη λίµνη Iseo, «φορώντας»
χανικούς του ώστε σε συνεργασία µε τους αντίστοιχους της Riva να ένα ζευγάρι V12 4.0 λίτρων από το Lamborghini Espada, µε ταξίδια
τοποθετήσουν στο σκάφος δύο 4.0 λίτρων V12 κινητήρες απόδο- µια µονάδα να έρχεται από τις ΗΠΑ και µία από τη Γερµανία! Η
σης 350 ίππων που χρησιµοποιούνταν στη Lamborghini 350 GT. βοήθεια από τον Lino Morosini, ο οποίος ήταν επικεφαλής του lifestyle
Το εγχείρηµα διήρκησε τρεις µήνες και το αποτέλεσµα ήταν τµήµατος κινητήρων της Riva και είχε εργαστεί στο αρχικό έργο
εντυπωσιακό, ενώ το σκάφος µε κωδικό «No.278» κατέστη το πιο Lamborghini, ήταν τεράστια, όπως και του Sandro Zani, που είχε
σπάνιο και πιο γρήγορο Aquarama που κατασκευάστηκε ποτέ. Ο την ευθύνη των εργασιών.