Page 10 - TRACTION 137
P. 10

ΚΑΛΩΣ ΤΑ!







              Από τόν MANO ΣΤΕΦΑΝΗ
              απο τον θωμα κ. ευθυμιου
               Volvo XC40

               Recharge

                        To πρώτο αμιγώς
               ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο της
                Volvo με μηδενικές εκπομπές
                ρύπων και φιλόδοξο πλάνο.














                                       το πλάνο της Volvo σχετικά με την ηλεκτροκίνηση   χρόνος εξοικείωσης ώστε ο οδηγός να μπορέσει
                 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ        είναι ξεκάθαρο για την επόμενη δεκαετία. Μέχρι   να διαχειριστεί σωστά τους 406 ίππους. τα πρώτα
                            Μοντέλο:   το 2025 στοχεύει το 50% των οχημάτων της να   100 χιλιόμετρα από στάση έρχονται σε μόλις 4,9
                   Volvo XC40 Recharge  είναι  αμιγώς  ηλεκτρικά,  φτάνοντας  στο  100%   δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα περιορίζεται
                           Κινητήρας:   μέχρι το 2030. Μένει να φανεί αν το φιλόδοξο   ηλεκτρονικά  στα  180  χλμ./ώρα.  Η  αυτονομία,
                  Δύο ηλεκτροκινητήρες     αυτό σχέδιο θα καταφέρει να γίνει πραγματικότη-  σύμφωνα με τα πρότυπα WLPT, φτάνει τα 418
                   300 KW (2x150 KW)   τα μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα.   χιλιόμετρα, ενώ σε ταχυφορτιστή το 80% της μπα-
                                       το  XC40  Recharge  αποτελεί  χαρακτηριστικό   ταρίας είναι διαθέσιμο σε 40 περίπου λεπτά.
                              Ισχύς:
                            408 ίπποι   δείγμα της νέας στρατηγικής. Εξωτερικά δεν δια-  Η παρουσίαση για το νέο XC40 Recharge πραγ-
                                       φέρει σημαντικά σε σχέση με το συμβατικό XC40,   ματοποιήθηκε στη Χαλκιδική και έτσι μας δόθηκε
                              Ροπή:    ενώ οι πιο παρατηρητικοί θα ξεχωρίσουν άμεσα   η ευκαιρία να βρεθούμε και πάλι σε όμορφες και
                             400 Nm    το κάλυμμα στη μάσκα του αυτοκινήτου καθώς η   γνώριμες διαδρομές. το χαμηλό κέντρο βάρους
                          Επιτάχυνση:   ψύξη, σε αυτό τουλάχιστον το σημείο, είναι πλέον   βοηθά  στη  βελτίωση  της  οδικής  συμπεριφοράς
                  4,9’’ (0-100 χλμ./ώρα)   περιττή. Αντίστοιχα και στο εσωτερικό διατηρείται   του αυτοκινήτου και, σε συνδυασμό με τις εκρη-
                      Τελική ταχύτητα:   η ίδια φιλοσοφία, όμως στην περίπτωση του ηλε-  κτικές επιδόσεις, δημιουργεί ένα ευχάριστο σύνο-
                        180 χλμ./ώρα   κτρικού XC40 απουσιάζει το button εκκίνησης! Η   λο.
                                       παρουσία του οδηγού γίνεται άμεσα αντιληπτή και   Σε κάθε περίπτωση όμως το βάρος, που πλησιάζει
                          Μετάδοση:
                         τετρακίνηση,     αυτός με τη σειρά του απλώς μετακινεί τον λεβιέ   τα 2.200 κιλά, είναι μεν λογικό για ένα ηλεκτρο-
                      αυτόματο κιβώτιο   στη θέση D. Από εκεί και πέρα το αυτοκίνητο είναι   κίνητο όχημα αλλά από την άλλη μεριά απαιτεί
                                       έτοιμο να ξεκινήσει. Από τα πρώτα μέτρα γίνεται   και την ανάλογη προσαρμογή από την πλευρά
                               Τιμή:   άμεσα αισθητή η αστείρευτη δύναμη των 406 ίπ-  του οδηγού.
                      από 52.020 ευρώ  πων που προκύπτει από δύο ηλεκτροκινητήρες,   όι  τιμές  για  το  XC40  Recharge  ξεκινούν  από
                                       έναν στον κάθε άξονα. Η ιπποδύναμη είναι τέτοια   58.020  ευρώ  και  με  την  επιδότηση  των  6.000
                                       που προσφέρει μεν εντυπωσιακές επιδόσεις, από   ευρώ από το πρόγραμμα «κινούμαι ηλεκτρικά» η
                                       την άλλη μεριά όμως χρειάζεται και ένας μικρός   τελική τιμή διαμορφώνεται από 52.020 ευρώ.











              10 TRACTION MAGAZINE
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15