Page 11 - TRACTION 137
P. 11
ΚΑΛΩΣ ΤΑ!
ΑΠΟ ΤΟν ΜΙχάλη ΝΤΙβΕΡη
MX-5 RF 1.5
MY2021
Το Mazda MX-5 έχει
ξεχωριστή θέση στην καρδιά
των αυτοκινητόφιλων και όχι
άδικα, καθώς έφερε ξανά
στο προσκήνιο την κατηγορία
των roadster. Εμείς εδώ το
γνωρίζουμε στην έκδοση RF!
Η μεγάλη επιτυχία του MX-5 είναι πλέον γνωστή! Κα- στο χειρόφρενο υπάρχουν κουμπιά και περιστροφι- ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
τάφερε να γίνει το best seller μοντέλο της κατηγορίας κοί διακόπτες που ελέγχουν άριστα το σύστημα πολυ-
όλων των εποχών και να ξεπεράσει το 1.000.000 αυ- μέσων, το οποίο… εκφράζεται μέσω της κεντρικά το- Μοντέλο:
τοκίνητα. Πλέον, όμως, έχουμε μπροστά μας την 4η ποθετημένης οθόνης των επτά ιντσών. Ο συνοδηγός Mazda MX-5 RF 1.5
γενιά του δημοφιλούς roadster, το οποίο, χωρίς να δεν έχει, για πρώτη φορά, ντουλαπάκι μπροστά του, Κινητήρας:
αποποιείται το παρελθόν του οδηγικά, είναι εντελώς όμως εκείνο ανάμεσα στις πλάτες των καθισμάτων δι- 1.496 κ.εκ. τετρακύλινδρος
νέο εμφανισιακά. Οι αναλογίες του το χαρακτηρίζουν, ατηρείται και στην 4η γενιά ως αποθηκευτικός χώρος. βενζινοκινητήρας
καθώς τα μικρά φωτιστικά σώματα ακροβολισμένα Η Mazda έχει τοποθετήσει και δύο ποτηροθήκες, με Ισχύς:
εμπρός κάνουν το αμάξωμα να δείχνει μυώδες, μικρό εκείνη για τον συνοδηγό να είναι αποσπωμένη και 132 ίπποι / 7.000 σ.α.λ.
και κομψό ταυτόχρονα! Με τη σκληρή οροφή της έκ- να μπορεί να μεταφερθεί και στην πλευρά του στο
δοσης RF κρυμμένη στο πορτμπαγκάζ, γίνεται φυσικά κεντρικό τούνελ. Ροπή:
πιο εντυπωσιακό, με τη διαδικασία αναδίπλωσης να Κάτω από το καπό της συγκεκριμένης έκδοσης του 152 Nm / 4.500 σ.α.λ.
απαιτεί μόλις 13 δευτερόλεπτα και να μπορεί να ολο- MX-5 RF βρίσκεται ο ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας Επιτάχυνση:
κληρωθεί ακόμη και με ταχύτητες έως και 10 χλμ./ 1,5 λίτρων, απόδοσης 132 ίππων. Η ροπή ανέρχεται 8,6’’ (0-100 χλμ./ώρα)
ώρα (πρακτικά πρέπει να είσαι σταματημένος για να στα 152 Nm στις 4.500 σ.α.λ. ενώ ή μέση κατανάλω- Τελική ταχύτητα:
λειτουργήσει). Στο πίσω μέρος, οι έντονες καμπύλες σε ση κατά WLTP ανέρχεται στα 6,3 λίτρα ανά 100 χλμ. 203 χλμ./ώρα
κερδίζουν και τα επίσης μικρά φώτα αφήνουν αρκετό Η απόδοση του κινητήρα, σε συνδυασμό με το βάρος Μετάδοση:
χώρο στο μέταλλο για να γράψει στην… κάμερα. των μόλις 1.105 κιλών (1.065 στην έκδοση με την Πισωκίνητο, χειροκίνητο
Αφήνοντας τα του αμαξώματος περνάμε στο εσω- υφασμάτινη οροφή) φέρνουν τα 0-100 χλμ./ώρα σε έξι σχέσεων
τερικό, το οποίο ακολουθεί μία λιτή σχεδιαστική φι- 8,6 δευτερόλεπτα, με την τελική να αγγίζει τα 203 χλμ./
λοσοφία, χωρίς υπερβολές. Είναι εξάλλου βασικό ώρα. Εντάξει, το MX-5 δεν βάζει… φωτιά στην άσφαλτο. Κατανάλωση:
γνώρισμα του αυτοκινήτου από την πρώτη του γενιά. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του άλλωστε. Απευθύνεται σε 6,3 λίτρα / 100 χλμ.
Όλα βρίσκονται γύρω από τον οδηγό. Διακόπτες και όσους το θέλουν και εκτιμούν την ανόθευτη οδηγική Ρύποι:
χειριστήρια σε απόσταση… βολής. Η οροφή έρχεται προσέγγισή του. Την αμεσότητά του και τον παιχνιδιάρι- 142 γρ. / χλμ.
κοντά στο κεφάλι, χωρίς πάντως να ενοχλεί. Δίπλα κο χαρακτήρα που προσφέρει η πίσω κίνηση. Τιμή:
Από 36.115 ευρώ
TRACTION MAGAZINE 11