Page 11 - TRACTION 137
P. 11

ΚΑΛΩΣ ΤΑ!







                                                                                             ΑΠΟ ΤΟν ΜΙχάλη ΝΤΙβΕΡη

                                                                                            MX-5 RF 1.5

                                                                                                  MY2021


                                                                                            Το Mazda MX-5 έχει
                                                                                            ξεχωριστή θέση στην καρδιά
                                                                                            των αυτοκινητόφιλων και όχι
                                                                                            άδικα, καθώς έφερε ξανά
                                                                                            στο προσκήνιο την κατηγορία
                                                                                            των roadster. Εμείς εδώ το
                                                                                            γνωρίζουμε στην έκδοση RF!









              Η μεγάλη επιτυχία του MX-5 είναι πλέον γνωστή! Κα-  στο χειρόφρενο υπάρχουν κουμπιά και περιστροφι-  ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
              τάφερε να γίνει το best seller μοντέλο της κατηγορίας   κοί διακόπτες που ελέγχουν άριστα το σύστημα πολυ-
              όλων των εποχών και να ξεπεράσει το 1.000.000 αυ-  μέσων, το οποίο… εκφράζεται μέσω της κεντρικά το-  Μοντέλο:
              τοκίνητα. Πλέον, όμως, έχουμε μπροστά μας την 4η   ποθετημένης οθόνης των επτά ιντσών. Ο συνοδηγός   Mazda MX-5 RF 1.5
              γενιά του δημοφιλούς roadster, το οποίο, χωρίς να   δεν έχει, για πρώτη φορά, ντουλαπάκι μπροστά του,   Κινητήρας:
              αποποιείται το παρελθόν του οδηγικά, είναι εντελώς   όμως εκείνο ανάμεσα στις πλάτες των καθισμάτων δι-  1.496 κ.εκ. τετρακύλινδρος
              νέο εμφανισιακά. Οι αναλογίες του το χαρακτηρίζουν,   ατηρείται και στην 4η γενιά ως αποθηκευτικός χώρος.   βενζινοκινητήρας
              καθώς τα μικρά φωτιστικά σώματα ακροβολισμένα   Η Mazda έχει τοποθετήσει και δύο ποτηροθήκες, με   Ισχύς:
              εμπρός κάνουν το αμάξωμα να δείχνει μυώδες, μικρό   εκείνη  για  τον  συνοδηγό  να  είναι  αποσπωμένη  και   132 ίπποι / 7.000 σ.α.λ.
              και κομψό ταυτόχρονα! Με τη σκληρή οροφή της έκ-  να μπορεί να μεταφερθεί και στην πλευρά του στο
              δοσης RF κρυμμένη στο πορτμπαγκάζ, γίνεται φυσικά   κεντρικό τούνελ.            Ροπή:
              πιο εντυπωσιακό, με τη διαδικασία αναδίπλωσης να   Κάτω  από  το  καπό  της  συγκεκριμένης  έκδοσης  του   152 Nm / 4.500 σ.α.λ.
              απαιτεί μόλις 13 δευτερόλεπτα και να μπορεί να ολο-  MX-5 RF βρίσκεται ο ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας   Επιτάχυνση:
              κληρωθεί ακόμη και με ταχύτητες έως και 10 χλμ./  1,5 λίτρων, απόδοσης 132 ίππων. Η ροπή ανέρχεται    8,6’’ (0-100 χλμ./ώρα)
              ώρα (πρακτικά πρέπει να είσαι σταματημένος για να   στα 152 Nm στις 4.500 σ.α.λ. ενώ ή μέση κατανάλω-  Τελική ταχύτητα:
              λειτουργήσει). Στο πίσω μέρος, οι έντονες καμπύλες σε   ση κατά WLTP ανέρχεται στα 6,3 λίτρα ανά 100 χλμ.    203 χλμ./ώρα
              κερδίζουν και τα επίσης μικρά φώτα αφήνουν αρκετό   Η απόδοση του κινητήρα, σε συνδυασμό με το βάρος   Μετάδοση:
              χώρο στο μέταλλο για να γράψει στην… κάμερα.   των  μόλις  1.105  κιλών  (1.065  στην  έκδοση  με  την   Πισωκίνητο, χειροκίνητο
              Αφήνοντας  τα  του  αμαξώματος  περνάμε  στο  εσω-  υφασμάτινη οροφή) φέρνουν τα 0-100 χλμ./ώρα σε   έξι σχέσεων
              τερικό, το οποίο ακολουθεί μία λιτή σχεδιαστική φι-  8,6 δευτερόλεπτα, με την τελική να αγγίζει τα 203 χλμ./
              λοσοφία,  χωρίς  υπερβολές.  Είναι  εξάλλου  βασικό   ώρα. Εντάξει, το MX-5 δεν βάζει… φωτιά στην άσφαλτο.   Κατανάλωση:
              γνώρισμα του αυτοκινήτου από την πρώτη του γενιά.   Δεν είναι αυτός ο σκοπός του άλλωστε. Απευθύνεται σε   6,3 λίτρα / 100 χλμ.
              Όλα βρίσκονται γύρω από τον οδηγό. Διακόπτες και   όσους το θέλουν και εκτιμούν την ανόθευτη οδηγική   Ρύποι:
              χειριστήρια σε απόσταση… βολής. Η οροφή έρχεται   προσέγγισή του. Την αμεσότητά του και τον παιχνιδιάρι-  142 γρ. / χλμ.
              κοντά  στο  κεφάλι,  χωρίς  πάντως  να  ενοχλεί.  Δίπλα   κο χαρακτήρα που προσφέρει η πίσω κίνηση.  Τιμή:
                                                                                              Από 36.115 ευρώ









                                                                                                  TRACTION MAGAZINE 11
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16