Page 44 - TRACTION 142
P. 44

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ


              Honda HR-V e:HEV





               H τρίτη και πιο… ηλεκτρισμένη γενιά
               του επιτυχημένου μοντέλου
               των Ιαπώνων είναι γεγονός!
               Λίγο πριν να ξεκινήσει την εμπορική

               του πορεία στην Ελλάδα, μάς δόθηκε η
               ευκαιρία να το οδηγήσουμε
               στους δρόμους της Γερμανίας


































              H Honda θα έχει προχωρήσει στον πλήρη εξηλεκτρισμό των   Αυτά, σε συνδυασμό με κάποιες ακόμα αλλαγές, έχουν δημιουργήσει
              μοντέλων που διαθέτει στην ευρωπαϊκή αγορά μέσα στον επόμενο   ένα ακόμα πιο αποτελεσματικό υβριδικό σύνολο, που επιτρέπει στο
              χρόνο. Ένα ακόμα βήμα προς αυτή την κατεύθυνση είναι φυσικά   HR-V να κινείται ακόμα πιο οικονομικά. Μάλιστα σε αστικό περιβάλλον
              και το νέο HR-V, το οποίο με την προσθήκη της κωδικής ονομασίας   και με ταχύτητα έως 40 χλμ./ώρα λειτουργεί κατά 90% αποκλειστικά
              e:HEV υποδηλώνει την υβριδική του ταυτότητα.       σαν ηλεκτρικό. Ως αποτέλεσμα του νέου υβριδικού συστήματος η μέση
              Η Honda διαθέτει τεχνογνωσία και παράδοση πάνω από 20 χρόνια   κατανάλωση είναι 5,4 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 122 γρ./χλμ.
              στην υβριδική τεχνολογία. Στην περίπτωση του HR-V το σύστημα   Το εσωτερικό είναι ποιοτικό και αναβαθμισμένο σχεδιαστικά, ενώ
              αποτελείται από δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες (ο   ξεχωρίζει η οθόνη αφής των 9 ιντσών, η οποία φιλοξενεί το σύστη-
              ένας λειτουργεί σαν γεννήτρια για τη φόρτιση της μπαταρίας), που   μα infotainment. Η φιλοσοφία της έξυπνης διάταξης χώρων και τα
              λειτουργούν σε συνεργασία με έναν βενζινοκινητήρα 1.5L DOHC   Magic Seats διατηρούνται και στη νέα γενιά του HR-V. Έξυπνη και
              i-VTEC κύκλου Atkinson, μία μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα   χρήσιμη η λειτουργία Αir Diffusion του συστήματος κλιματισμού,
              κιβώτιο μιας σχέσης μετάδοσης. Η ιπποδύναμη αυξήθηκε από 109   από το οποίο ο αέρας διαχέεται μελετημένα στο εσωτερικό από τις
              ίππους που ήταν στο Jazz στους 131 ίππους με ροπή 253 Nm.  ειδικές οπές στα άκρα του ταμπλό και έτσι επιτυγχάνεται η επιθυμητή
              Το σύστημα e:HEV στο HR-V είναι πιο συμπαγές σε σχέση με του   θερμοκρασία χωρίς να γίνεται αισθητό από τον οδηγό και τους
              Jazz, ενώ ο αριθμός των κυψελών στην μπαταρία έχει αυξηθεί κατά   επιβάτες.
              25%.                                               O εξωτερικός σχεδιασμός παραπέμπει σε coupe SUV διαθέτοντας

              44 TRACTION MAGAZINE
   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49