Page 10 - TRACTION 144
P. 10

ΚΑΛΩΣ ΤΑ!







              Από τόν θοΔωΡη ΚολονΕλο
              απο τον θωμα κ. ευθυμιου
               Renault Clio E-TECH

               Hybrid 140 PS

                   Ένα υβριδικό στο οποίο
                 το ηλεκτρικό μοτέρ γίνεται
               πρωταγωνιστής! Δοκιμάζουμε
               το Renault Clio E-TECH, δείτε
               την πραγματική κατανάλωση
                       και πόσο κοστίζει...













                 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ       To Renault Clio είναι ένα μοντέλο που καταφέρνει δι-  ηλεκτροκινητήρες και έναν κινητήρα εσωτερικής καύ-
                                      αχρονικά να πρωταγωνιστεί στην κατηγορία του και   σης. Ξεκινάμε από τα ηλεκτρικά μοτέρ, με το πρώτο
                           Μοντέλο:     οι πωλήσεις το επιβεβαιώνουν. Υπάρχει επιλογή βεν-  να είναι «ένα σώμα» με το κιβώτιο και να αποδίδει
        Renault Clio E-TECH Hybrid 140 PS  ζίνης, diesel, διπλού καυσίμου (βενζίνη + υγραέριο),   49 ίππους και 205 Nm ροπής, ενώ το δεύτερο έχει
                          Κινητήρας:     ενώ έχει προστεθεί και μία αυτοεπαναφορτιζόμενη   βοηθητικό  χαρακτήρα  και  αποδίδει  20  ίππους  και
             1.598 κ.εκ. βενζινοκινητήρας  υβριδική. Η τελευταία έκδοση είναι αυτή της δοκιμής   50  Nm  ροπής.  Κάτω  από  το  καπό  βρίσκεται  ένας
                                      και ακούει στο όνομα Renault Clio E-TECH Hybrid.  ατμοσφαιρικός  κινητήρας  με  χωρητικότητα  1.598
                              Ισχύς:
                           140 ίπποι  το  Renault  Clio  E-TECH  Hybrid  εξακολουθεί  να   κ.εκ. Αποδίδει 91 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. και 144
                                      διαθέτει τη sportive σχεδιαστική του φιλοσοφία με   Nm ροπής στις 3.200 σ.α.λ. με αποτέλεσμα η συν-
                              Ροπή:     τις  κομψές  καμπύλες,  ενώ  αξιοσημείωτη  αλλαγή   δυαστική ισχύς να φτάνει στους 140 ίππους. Κάπως
              205 Nm ηλεκτροκινητήρας /     κατά την ανανέωση είναι τα φωτιστικά σώματα. Στο   έτσι, το αμάξωμα των 1.238 κιλών είναι σε θέση να
               144 Nm βενζινοκινητήρας
                                      εμπρός  τμήμα  συναντάμε  τα  «C-Shaped»  σώματα,   επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 δ. και η τελι-
                         Επιτάχυνση:     σήμα κατατεθέν πλέον της εταιρείας, ενώ μικρή ανα-  κή ταχύτητα αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα. το «μυστικό»
                  9,9” (0-100 χλμ./ώρα)  σχεδίαση έχουν δεχθεί και τα πίσω. όι διαστάσεις   της επιτυχίας, βέβαια, βρίσκεται στην οικονομία, με
                      Τελική ταχύτητα:     του  νέου  Renault  Clio  κινούνται  στα  επίπεδα  του   τη γαλλική εταιρεία να ανακοινώνει 4,3-5,1 λ./100
                        180 χλμ./ώρα  ανταγωνισμού με το μήκος να είναι στα 4.050 χλστ.,   χλμ. (κατά WLTP).
                                      ενώ πλάτος και ύψος είναι στα 1.988 χλστ. και 1.440   Στο  αστικό  περιβάλλον,  το  Renault  Clio  E-TECH
                          Μετάδοση:
         εμπρός άξονας, αυτόματο κιβώτιο  χλστ. αντίστοιχα.                  Hybrid  καταφέρνει  να  είναι  τόσο  πολιτισμένο  που
                                      περνώντας στο εσωτερικό του Renault Clio, αξίζει να   να θυμίζει ηλεκτρικό – άλλωστε στην κίνηση της πό-
                        Κατανάλωση:     αναφέρουμε πως το ψηφιακό περιβάλλον αποτελεί-  λης θα διανύσει τα περισσότερα χιλιόμετρα αμιγώς
              4,3-5,1 λ./100 χλμ. (WLTP)  ται από μία οθόνη 7 ιντσών σε ρόλο πίνακα οργάνων   ηλεκτρικά. Εκτός πόλης, οι 140 ίπποι μπορεί να μην
                          Ρύποι CO 2:     πίσω από το τιμόνι και μία κάθετα τοποθετημένη με-  δείχνουν αρκετά πρόθυμοι για γρήγορη οδήγηση,
                       96-114 (WLTP)  γέθους 9,3 ιντσών. Η χωρητικότητα για τις αποσκευές   αλλά το εξαιρετικό πλαίσιο και η επαρκής πληροφό-
                              Τιμή:     είναι στην κορυφή της κατηγορίας με 391 λίτρα.  ρηση του συστήματος διεύθυνσης δημιουργούν ένα
                     από 24.740 ευρώ  το Renault Clio E-TECH Hybrid εξοπλίζεται με δύο   αρκετά ικανοποιητικό αποτέλεσμα.










              10 TRACTION MAGAZINE
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15