Page 10 - TRACTION 144
P. 10
ΚΑΛΩΣ ΤΑ!
Από τόν θοΔωΡη ΚολονΕλο
απο τον θωμα κ. ευθυμιου
Renault Clio E-TECH
Hybrid 140 PS
Ένα υβριδικό στο οποίο
το ηλεκτρικό μοτέρ γίνεται
πρωταγωνιστής! Δοκιμάζουμε
το Renault Clio E-TECH, δείτε
την πραγματική κατανάλωση
και πόσο κοστίζει...
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ To Renault Clio είναι ένα μοντέλο που καταφέρνει δι- ηλεκτροκινητήρες και έναν κινητήρα εσωτερικής καύ-
αχρονικά να πρωταγωνιστεί στην κατηγορία του και σης. Ξεκινάμε από τα ηλεκτρικά μοτέρ, με το πρώτο
Μοντέλο: οι πωλήσεις το επιβεβαιώνουν. Υπάρχει επιλογή βεν- να είναι «ένα σώμα» με το κιβώτιο και να αποδίδει
Renault Clio E-TECH Hybrid 140 PS ζίνης, diesel, διπλού καυσίμου (βενζίνη + υγραέριο), 49 ίππους και 205 Nm ροπής, ενώ το δεύτερο έχει
Κινητήρας: ενώ έχει προστεθεί και μία αυτοεπαναφορτιζόμενη βοηθητικό χαρακτήρα και αποδίδει 20 ίππους και
1.598 κ.εκ. βενζινοκινητήρας υβριδική. Η τελευταία έκδοση είναι αυτή της δοκιμής 50 Nm ροπής. Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας
και ακούει στο όνομα Renault Clio E-TECH Hybrid. ατμοσφαιρικός κινητήρας με χωρητικότητα 1.598
Ισχύς:
140 ίπποι το Renault Clio E-TECH Hybrid εξακολουθεί να κ.εκ. Αποδίδει 91 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. και 144
διαθέτει τη sportive σχεδιαστική του φιλοσοφία με Nm ροπής στις 3.200 σ.α.λ. με αποτέλεσμα η συν-
Ροπή: τις κομψές καμπύλες, ενώ αξιοσημείωτη αλλαγή δυαστική ισχύς να φτάνει στους 140 ίππους. Κάπως
205 Nm ηλεκτροκινητήρας / κατά την ανανέωση είναι τα φωτιστικά σώματα. Στο έτσι, το αμάξωμα των 1.238 κιλών είναι σε θέση να
144 Nm βενζινοκινητήρας
εμπρός τμήμα συναντάμε τα «C-Shaped» σώματα, επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 δ. και η τελι-
Επιτάχυνση: σήμα κατατεθέν πλέον της εταιρείας, ενώ μικρή ανα- κή ταχύτητα αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα. το «μυστικό»
9,9” (0-100 χλμ./ώρα) σχεδίαση έχουν δεχθεί και τα πίσω. όι διαστάσεις της επιτυχίας, βέβαια, βρίσκεται στην οικονομία, με
Τελική ταχύτητα: του νέου Renault Clio κινούνται στα επίπεδα του τη γαλλική εταιρεία να ανακοινώνει 4,3-5,1 λ./100
180 χλμ./ώρα ανταγωνισμού με το μήκος να είναι στα 4.050 χλστ., χλμ. (κατά WLTP).
ενώ πλάτος και ύψος είναι στα 1.988 χλστ. και 1.440 Στο αστικό περιβάλλον, το Renault Clio E-TECH
Μετάδοση:
εμπρός άξονας, αυτόματο κιβώτιο χλστ. αντίστοιχα. Hybrid καταφέρνει να είναι τόσο πολιτισμένο που
περνώντας στο εσωτερικό του Renault Clio, αξίζει να να θυμίζει ηλεκτρικό – άλλωστε στην κίνηση της πό-
Κατανάλωση: αναφέρουμε πως το ψηφιακό περιβάλλον αποτελεί- λης θα διανύσει τα περισσότερα χιλιόμετρα αμιγώς
4,3-5,1 λ./100 χλμ. (WLTP) ται από μία οθόνη 7 ιντσών σε ρόλο πίνακα οργάνων ηλεκτρικά. Εκτός πόλης, οι 140 ίπποι μπορεί να μην
Ρύποι CO 2: πίσω από το τιμόνι και μία κάθετα τοποθετημένη με- δείχνουν αρκετά πρόθυμοι για γρήγορη οδήγηση,
96-114 (WLTP) γέθους 9,3 ιντσών. Η χωρητικότητα για τις αποσκευές αλλά το εξαιρετικό πλαίσιο και η επαρκής πληροφό-
Τιμή: είναι στην κορυφή της κατηγορίας με 391 λίτρα. ρηση του συστήματος διεύθυνσης δημιουργούν ένα
από 24.740 ευρώ το Renault Clio E-TECH Hybrid εξοπλίζεται με δύο αρκετά ικανοποιητικό αποτέλεσμα.
10 TRACTION MAGAZINE