Page 16 - TRACTION 146
P. 16
ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ... ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΑΚΙΡΟΓΛΟΥ
ΣΕ ΕΝΑΝ Ι∆ΕΑΤΟ
ΚΟΣΜΟ ΤΟ ARIYA
SINGLE SEATER
ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ
ΝΑ ΠΩΛΕΙΤΑΙ
ΣΤΙΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ
ΤΗΣ NISSAN.
ΣΤΟΝ ΣΗΜΕΡΙΝΟ
ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ
ΑΠΛΩΣ ΕΝΑ
ΥΠΕΡΟΧΟ
CONCEPT CAR
Ας µην αργήσει
Ποιος δεν θα ήθελε ένα χρυσόµαυρο, ηλεκτρικό µονοθέσιο στο οποίος αφορµάται από την ιαπωνική λέξη shun, που σηµαίνει το
γκαράζ του; Ίσως όχι ακριβώς για τις καθηµερινές µετακινήσεις να τρέχεις µε µεγάλη ταχύτητα, καταβάλλοντας όµως την ελάχιστη
ή στην υπό βροχή οδήγηση, αλλά σε κάθε άλλη περίσταση το δυνατή προσπάθεια. Κάτω από το φουτουριστικό και αρκούντως
Nissan Ariya Single Seater Concept φαντάζει ως µια πρώτης τάξε- διαστηµικό αµάξωµά του, το Single Seater κρύβει ολόκληρο το
ως επιλογή για όσους θέλουν να ξεχωρίζουν. Φυσικά, πρόκειται σύστηµα κίνησης του απλού Ariya, δηλαδή δύο ηλεκτροκινητήρες
για µια σχεδιαστική άσκηση, ένα πρωτότυπο, βασισµένο στο ολο- µε τις αντίστοιχες µπαταρίες και συνδυαστική ισχύ η οποία µπορεί
καίνουργιο, εντελώς ηλεκτρικό SUV της Nissan, το εντυπωσιακό να φτάσει έως τα 290 kW ή τους 389 ίππους.
Ariya. Παρ’ όλα αυτά, το Single Seater Concept είναι υπερβολικά Προφανώς, η Nissan για το Ariya Single Seater έχει αντλήσει
γοητευτικό για να περάσει απαρατήρητο – ή για να µην πυροδο- πολύτιµη τεχνογνωσία από το αγωνιστικό τµήµα της Formula E,
τήσει ονειροφαντασίες για την οδήγησή του υπό οποιεσδήποτε δηλαδή του παγκοσµίου πρωταθλήµατος για αµιγώς ηλεκτρικά
συνθήκες, αγωνιστικές και µη. Το σχεδιαστικό τµήµα της Nissan µονοθέσια τύπου «Formula 1». Όπως και να ‘χει, το αποτέλεσµα
προχώρησε στην πρόταση του Ariya Single Seater στο πλαίσιο της είναι ένα όχηµα που διεγείρει το οδηγικό ένστικτο και προδιαθέ-
προσπάθειάς της να διερευνήσει το µέλλον του εξηλεκτρισµού, τει για υπερηχητικές επιδόσεις. Εξάλλου, περιοριστής ταχύτητας,
ακόµη και των σούπερ σπορ οχηµάτων. Οι designers κάνουν µειωτήρας στροφών ή οτιδήποτε τέτοιο φρικτό δεν έχει εφευρεθεί
λόγο για µια εντελώς νέα «γλώσσα», έναν σχεδιαστικό κώδικα, ο ακόµη για τα όνειρα.

