Page 34 - TRACTION 107
P. 34
ΣτΡΙΒονταΣ
απο τον mano στeφανη
AΠΟΣΤΟΛΗ
ΣΤΗ
ΜΑΓΙΟΡΚΑ
προσφέροντας ακόμα αμεσότερες αλλαγές, ενώ η πυκνή κλιμά-
Dynamic Select ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα
H μικρότερη και πιο προσιτή AMG που κατασκευάστηκε ποτέ κωση κρατά συνεχώς ζωντανό τον κινητήρα. Μέσα από το AMG
είναι πλέον γεγονός! Μπορεί όμως να «σηκώσει» επάξια το
σε πέντε διαφορετικά προφίλ οδήγησης καθώς στα τέσσερα ήδη
βάρος του ονόματος αλλά και τις προσδοκίες που γεννά; αυτό το
γνωστά (Comfort, Sport, Sport +, Individual) ήρθε να προστεθεί
ερώτημα λύνεται αυτόματα όταν ο οδηγός βρεθεί πίσω από το
και το «Slippery». Διατηρώντας ομαλότερα τη ροπή και με πιο ήπια
τιμόνι της α35. Η απάντηση είναι ναι! Και δεν προκύπτει μόνο από
την ιπποδύναμη των 306 ίππων, αφού πλέον έχουμε οδηγήσει
κες με μειωμένη πρόσφυση. Η πρόσβαση σε αυτές τις ρυθμίσεις
αυτοκίνητα με παραπλήσια ιπποδύναμη που δεν προσφέρουν
είναι πλέον ακόμα ευκολότερη μέσα από τον περιστροφικό διακό-
πτη που βρίσκεται στη δεξιά μεριά του τιμονιού. Ένας αντίστοιχος,
οι άνθρωποι της AMG φρόντισαν ώστε να προσφέρουν στον οδη-
καμιά συγκίνηση. απόκριση στο γκάζι, βελτιώνει τη συμπεριφορά της α35 σε συνθή-
στην αντίθετη μεριά, φροντίζει για τη ρύθμιση της σκληρότητας
γό την αληθινή εμπειρία AMG σε ένα πιο μικρό πακέτο. Σίγουρα
των αναρτήσεων αλλά και για την αλλαγή των ταχυτήτων του
περιμένουμε με ανυπομονησία την α45, που θα ξεπερνά τους 400
κιβωτίου από αυτόματο σε χειροκίνητο.
ίππους, όμως η α35 αποτελεί την ιδανική επιλογή για κάποιον που
το AMG Ride Control προσφέρει τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις
επιλέγει για πρώτη φορά ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας.
για τις αναρτήσεις, ενώ η σκληρότητα μεταβάλλεται συνεχώς από
το τιμόνι προσφέρει άμεση και σωστή πληροφόρηση, ενώ το
τους αισθητήρες που «διαβάζουν» το οδόστρωμα. Η ποιότητα
σύστημα τετρακίνησης 4 MATIC εξασφαλίζει την καλύτερη δυνατή
πρόσφυση κάτω από όλες τις συνθήκες, επιλέγοντας να μετακινή-
είναι κορυφαία ενώ το infotainment φιλοξενεί το γνωστό πλέον
σει ουδέτερα και απροβλημάτιστα την α35. Η μετάδοση της ροπής
σύστημα MBUX (Mercedes Benz User Experience).
στους πίσω τροχούς μπορεί να φτάσει έως 50% «διαβάζοντας»
Η άφιξη της AMG στη χώρα μας προγραμματίζεται για το αμέσως
συνεχώς τις συνθήκες που επικρατούν στο οδόστρωμα, ακόμα και
επόμενο διάστημα.
την πρόσφυση σε κάθε τροχό χωριστά. κατασκευής και τα υλικά που χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό
το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη διαθέτει επτά σχέσεις