Page 44 - TRACTION 108
P. 44
γιατρε μου... απο τον ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΑΚΙΡΟΓΛΟΥ
Κόκκινο
και ημίγυμνο
Εφαρμόζόντας μια τόλμηρη Ένα ημιφορτηγό με 320 ίππους, με μια φτερούγα-πεζούλα, επιτάχυνση
0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από έξι δευτερόλεπτα, με σούπερ-σπορ
ιδΕα, η Honda ΒρΕτανιας εμφάνιση, μπορεί άνετα να δηλώνει ότι είναι ένα γνήσιο Honda Type
«ΕΒαλΕ χΕρι» (μαλλόν μαχαιρι) R. το ερώτημα εάν ένα Type R σε έκδοση pick-up μπορεί να θεωρείται
ςτό Honda CiviC Type R. τό ωραίο, είναι ένα ζήτημα άλλης τάξης. Η καλαισθησία είναι υποκειμε-
νική και ο κατακόκκινος... κένταυρος που έφτιαξε η Honda Βρετανίας,
απότΕλΕςμα Ειναι Ενα από μισός σπορ μοντέλο και μισός φορτηγάκι, συνιστά μια πολύ μεγάλη
τα πιό αλλόκότα φόρτηγακια πρόκληση. μια πρόκληση για να αμφισβητηθούν τα δεδομένα σε σχέ-
ση με το πόσο καλλίγραμμη, αρμονική είναι – ή δεν είναι – η φόρμα
όλων των Επόχων ενός ημιφορτηγού. Βεβαίως, το φορτηγάκι Type R είναι ένα πρωτότυπο,
δεν προβλέπεται να τεθεί σε παραγωγή – αν και δεν θα ήταν λίγοι οι
εκκεντρικοί, αντισυμβατικοί κ.λπ. που θα αναλάμβαναν πρόθυμα, τόσο
το κόστος αγοράς ενός απλού Type R συν το κόστος της μετατροπής
του σε pick-up.
Η κωδική ονομασία του εγχειρήματος ήταν «Project P» και οι εργασίες
μετατροπής του κανονικού Type R έγιναν στο εργοστάσιο της Honda, στο
Σουίντον. το αποτέλεσμα είναι ομολογουμένως καθηλωτικό στην όψη,
καθώς δεν μοιάζει με κανένα άλλο μοντέλο παραγωγής. οι μηχανικοί
έκοψαν ένα μεγάλο τμήμα του αυτοκινήτου από τις μεσαίες κολώνες και
πίσω και παρόλα αυτά επιμένουν ότι η αεροδυναμική του Type R pick-up
δεν επηρέασε αρνητικά τις επιδόσεις. μάλιστα, για του λόγου το αλη-
θές, ο επικεφαλής της ομάδας που υλοποίησε το Project P, αποκάλυψε
ότι «σκεφτόμαστε να πάμε το φορτηγάκι μας στο νίρμπουργκρινγκ και
να επιχειρήσουμε την κατάρριψη του ρεκόρ γύρου στην κατηγορία των
προσθιοκίνητων pick-up». με τον δίλιτρο, υπερτροφοδοτούμενο VTEC
και το ασυγκράτητο ιπποφορβείο, αυτό το κόκκινο φορτηγάκι απειλεί να
δικαιώσει τις φιλοδοξίες των (ελαφρώς παρανοϊκών) δημιουργών του.