Page 42 - TRACTION 110
P. 42

top model

              Μπορεί να άργησε, αλλά δεν απογοήτευσε κανέναν,
              μια και το νέο μοντέλο ξεκίνησε να πωλείται στην Κίνα
              – έχει ήδη διατεθεί σε 40.000 μονάδες – αντλώντας
              μόνο θετικές κριτικές.
              Το νέο Citroën C5 Aircross, το αυτοκίνητο που εισάγει
              για τα καλά τη γαλλική μάρκα στον στίβο των SUV,
              είναι απόλυτα συμβατό με τη σχεδιαστική γραμμή που
              συναντάμε στα C3 και C4 Aircross. Αναφερόμαστε στη
              διπλή μάσκα εμπρός, τις καμπύλες γραμμές περιμε-
              τρικά, τις μπάρες οροφής, αλλά και τα Airpumps στα
              πλαϊνά του. Στο εσωτερικό η ίδια παραλληλόγραμμη
              διάταξη στο ταμπλό και τα όργανα, ενώ την παράσταση
              κλέβουν τα τρία πίσω ανεξάρτητα καθίσματα που είναι
              συρόμενα με ρυθμιζόμενη πλάτη και ανακλινόμενα,
              ενώ κορυφαίος στην κατηγορία είναι ο χώρος αποσκευ-
              ών, με χωρητικότητα από 580 μέχρι 720 λίτρα έως την
              εταζέρα με τη δεύτερη σειρά καθισμάτων στη θέση τους
              και μέχρι 1.630 λίτρα έως την οροφή με τη δεύτερη
              σειρά καθισμάτων αναδιπλωμένη.
              Το νέο Citroën C5 Aircross είναι εξοπλισμένο με 20
              συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης, συμπεριλαμβα-
              νομένης της πορείας υποβοήθησης αυτοκινητόδρομου
              (Highway Driver Assist), ένα σύστημα αυτόνομης οδή-
              γησης επιπέδου 2, και του ελέγχου πρόσφυσης με υπο-
              βοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα (Grip Control με Hill
              Assist Descent), για τις εκτός ασφάλτου αναζητήσεις.
              Παράλληλα, διαθέτει επίσης έξι τεχνολογίες συνδεσι-
              μότητας, μεταξύ των οποίων και η ασύρματη φόρτιση
              κινητού (wireless smartphone charging).
              Στον δρόμο, η Citroen δίκαια υπερηφανεύεται ότι η
              ποιότητα κύλισης συγκρίνεται με αυτήν ενός «μαγικού
              χαλιού», μια και η πολύχρονη επένδυση στο σύστη-
              μα αναρτήσεων με Progressive Hydraulic Cushions
              (περίπου 20 διπλώματα ευρεσιτεχνίας κατατέθηκαν κατά
              την ανάπτυξη της νέας ανάρτησης) αποδίδει τα μέγιστα
              σε κάθε τύπο οδοστρώματος. Η καινοτομία αυτή της
              Citroën σηματοδοτεί την αποκορύφωση της εμπειρίας
              της μάρκας στην εξέλιξη μηχανικών συστημάτων, ενώ
              η τεχνολογία που χρησιμοποιείται στο νέο Citroën C5
              Aircross προέρχεται από την εμπειρία της μάρκας στον
              μηχανοκίνητο αθλητισμό. Με την παροχή αυξημένης
              απόστασης από το έδαφος, τα hydraulic cushions
              (υδραυλικοί αναστολείς) απορροφούν καλύτερα τις
              δονήσεις, ιδιαίτερα μετά από άλματα.
              Να αναφέρουμε εδώ ότι το C5 Aircross δεν διατίθεται
              σε τετρακίνητη έκδοση, αλλά προαιρετικά μπορείτε να
              το αποκτήσετε με το τελευταίας γενιάς σύστημα Grip
              Control του ομίλου PSA Group, το οποίο βοηθά τους
              εμπρόσθιους τροχούς να έχουν καλύτερη πρόσφυση σε
              σαθρές επιφάνειες μέσα από διάφορα προφίλ εδάφους.
              Οι τιμές για το νέο Citroën C5 Aircross ξεκινούν
              από 22.500 ευρώ για τη βενζινοκίνητη έκδοση
              1.2 PureTech 130 S&S και από 25.000 ευρώ για την
              πετρελαιοκίνητη έκδοση 1.5 BlueHDi 130 S&S.
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47