Page 44 - TRACTION 110
P. 44
to ‘ζησα απο τον βασιλη τσακιρογλου
Μηνύματα ερμητικά ανοιχτά
Ο Sebastian Vettel δεν ήταν καθόλου ευχαριστημένος με την αρνητική μεταμόρφωση της
Ferrari στην Αυστραλία. Με κρυπτογραφημένο μήνυμα, έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου
στους Κόκκινους για τη συνέχεια
Θα πρέπει να γνωρίζει κανείς τους κώδικες της Formula 1 και ένα αυτοκίνητο που ήταν πύραυλος στις δοκιμές εξέλιξης αλλά,
πώς να διαβάζει ανάμεσα στις γραμμές και πίσω από τις λέξεις ως διά μαγείας, σέρνεται στον πρώτο αγώνα. Και σας ρωτάω τι
για να καταλάβει τι ακριβώς εννοούσε ο Sebastian Vettel. Προς τρέχει και η SF90 δεν τρέχει, όχι γιατί περιμένω εξηγήσεις. Αλλά
το τέλος του αγώνα στην Αυστραλία απηύθυνε το ερώτημα «γιατί γιατί θέλω να ακούσει όλος ο κόσμος ότι δεν φταίω εγώ. Να
είμαστε τόσο αργοί;» στην ομάδα του. Ο Γερμανός ήθελε στ’ ξέρουν όλοι ότι ο Sebastian Vettel δεν ξέχασε να οδηγεί, απλώς
αλήθεια να μάθει; Μάλλον όχι, εξάλλου ένας πιλότος του δικού το μονοθέσιο που μου δώσατε δεν πάει». Το τρικ είναι γνωστό και
του επιπέδου, ύστερα από τόσους γύρους, έχει ήδη διαμορφώ- παλαιό όσο και η αυτοπροστασία των πιλότων όταν τα πράγματα
σει άποψη για το τι δεν πάει καλά στο μονοθέσιο που οδηγεί. δεν εξελίσσονται όπως οι ίδιοι θα ήθελαν. Εμμέσως πλην σαφώς,
Επομένως, ο Vettel δεν περίμενε απάντηση. Η απορία του κατά ο Sebastian Vettel προειδοποιεί την ομάδα και, οπωσδήποτε,
βάθος δεν είχε έμφαση στο ερωτηματικό. Διότι δεν ήταν ερώ- παίρνει θέση απέναντί της. Με το «γιατί είμαστε τόσο αργοί;», ο
τηση. Ήταν δήλωση. Σε ελεύθερη μετάφραση, αυτό το «γιατί Vettel κοινοποίησε το τελεσίγραφό του προς τη Scuderia Ferrari
είμαστε τόσο αργοί;» θα αποδιδόταν κάπως έτσι: «Λοιπόν, εσείς για εφέτος: «Σοβαρευτείτε, ragazzi». Κι ας είναι μόλις το πρώτο
εκεί στο pit wall να ξέρετε ότι δεν θα καθίσω εγώ, ένας τετράκις Grand Prix, κι ας μην ήταν ενδεικτικά τα 57,1'' που χώριζαν τον
πρωταθλητής, να βολοδέρνω στις πίστες για άλλη μία χρονιά με Γερμανό πρωταθλητή από τον νικητή.
44 TRACTION MAGAZINE