Page 29 - TRACTION 113
P. 29

ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΧΟΥΝΤΡΑ, ΦΩΤΟ: FANTIC, WEB

                  μεσαίου κυβισμού. Και μετά έρχεται το Caballero να δηλώσει τα
                  150 κιλά του για το 500, και ανά 10 λιγότερα για το 250 και το
                  125.
                  Προσεγμένη στη λεπτομέρεια, σπαρτιάτικη στον εξοπλισμό, εντυ-
                  πωσιακή τεχνολογικά. Τμήματα του πλαισίου είναι από αλουμίνιο,
                  κομμένο με τεχνολογία CNC, όπως και η άρθρωση στο μοχλικό
                  της πίσω ανάρτησης.
                  Τα φρένα είναι της ByBre, θυγατρικής της Brembo, για να φρε-
                  νάρει τους δίσκους μαργαρίτα και μάλιστα με ακτινική δαγκάνα
                  εμπρός. Ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 41 mm και ρυθμιζόμε-
                  νο πίσω αμορτισέρ φροντίζουν την ηρεμία στους τροχούς 19 και
                  17 ιντσών αντίστοιχα. Με στεφάνια αλουμινίου ανοδιωμένου σε
                  μαύρο ματ χρώμα, έρχονται να τονίσουν τη διαχρονικότητα του
                  μοντέλου.
                  Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος, τετράχρονος και υγρόψυκτος
                  για όλα τα μοντέλα, με απόδοση που ταιριάζει περισσότερο στη
                  νομοθεσία και στα όρια για τα διπλώματα Α1 και Α2 παρά στις
                  πραγματικές δυνατότητές του..
                  Η εξάτμιση αποτελεί ένα από τα κοσμήματα της μοτοσυκλέτας
                  με διπλά τελικά, το ένα πάνω από το άλλο. Προέρχεται από
                  την Arrow, ώστε να εξασφαλίζεται τόσο η αισθητική όσο και η
                  απόδοση.
                  Άλλο στολίδι αποτελούν οι πλάκες του πιρουνιού, τα led σε κάθε
                  φωτιστικό στοιχείο και το τιμόνι. Εδώ οι επιλογές δεν μπορεί να εί-
                  ναι τυχαίες, καθώς πρόκειται για κατασκευαστές που προμήθευαν
                  ιστορικά τα μοντέλα της φίρμας. Τιμόνι Tomasseli, γκριπ Domino.
                  Η κοινή πλατφόρμα πλαισίου και περιφερειακών έχει φέρει
                  σημαντική οικονομία κλίμακος, με επιδράσεις σε κάθε μοντέλο.
                  Το 500 καρπώνεται τα περισσότερα από την επιλογή καθώς είναι
                  το πιο ελαφρύ αναλογικά, ενώ το 125 έχει αποκτήσει «όγκο» και
                  διαστάσεις μεγάλου, χωρίς να επιβαρύνεται σημαντικά σε βάρος,
                  αφού ζυγίζει «μόλις» 130 κιλά (κενό).
                  Τα ελαστικά είναι κοινά για όλους τους εμπρός τροχούς, ενώ πίσω
                  το 500 φορά κατά τι φαρδύτερο (140/80-17) έναντι 130/80-17
                  των άλλων δύο μοντέλων. Κοινή γεωμετρία, κοινό ρεζερβου-
                  άρ, φρένα, διαστάσεις, κοινή εικόνα, χαρά και απόλαυση στην
                  οδήγηση.
                  Η συνταγή πρέπει να εμπεριέχει σε σωστές δόσεις την παράδοση,
                  το στιλ και την αύρα του «τότε» αλλά και σύγχρονη τεχνολογία,
                  απόδοση και ασφάλεια στη χρήση.
                  Όπως φαίνεται, στη Fantic πέτυχαν τις αναλογίες και το ανάλα-
                  φρο, αποδοτικό, συμπαγές και ευχάριστο Caballero Scrambler
                  είναι, τελικά, ακριβώς αυτό που κάθε εταιρεία θα ήθελε να έχει
                  στις τάξεις της...

                  ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
                  FANTIC CABALLERO SCRAMBLER 500 (250 / 125)
                  Κινητήρας: Μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, 4χρονος, 4βάλβιδος
                  Κυβισμός cc: 449 (249,6 / 124,45)
                  Διαδρομές Ανάρτησης Ε/Π mm: 150 / 150
                  Μεταξόνιο mm: 1.425
                  Ύψος σέλας mm: 820 με επιλογή 840
                  Τιμή: 7.890 ευρώ (6.890 / 5.890)

                                                                                                  TRACTION MAGAZINE 29
   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34