Page 29 - TRACTION 113
P. 29
ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΧΟΥΝΤΡΑ, ΦΩΤΟ: FANTIC, WEB
μεσαίου κυβισμού. Και μετά έρχεται το Caballero να δηλώσει τα
150 κιλά του για το 500, και ανά 10 λιγότερα για το 250 και το
125.
Προσεγμένη στη λεπτομέρεια, σπαρτιάτικη στον εξοπλισμό, εντυ-
πωσιακή τεχνολογικά. Τμήματα του πλαισίου είναι από αλουμίνιο,
κομμένο με τεχνολογία CNC, όπως και η άρθρωση στο μοχλικό
της πίσω ανάρτησης.
Τα φρένα είναι της ByBre, θυγατρικής της Brembo, για να φρε-
νάρει τους δίσκους μαργαρίτα και μάλιστα με ακτινική δαγκάνα
εμπρός. Ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 41 mm και ρυθμιζόμε-
νο πίσω αμορτισέρ φροντίζουν την ηρεμία στους τροχούς 19 και
17 ιντσών αντίστοιχα. Με στεφάνια αλουμινίου ανοδιωμένου σε
μαύρο ματ χρώμα, έρχονται να τονίσουν τη διαχρονικότητα του
μοντέλου.
Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος, τετράχρονος και υγρόψυκτος
για όλα τα μοντέλα, με απόδοση που ταιριάζει περισσότερο στη
νομοθεσία και στα όρια για τα διπλώματα Α1 και Α2 παρά στις
πραγματικές δυνατότητές του..
Η εξάτμιση αποτελεί ένα από τα κοσμήματα της μοτοσυκλέτας
με διπλά τελικά, το ένα πάνω από το άλλο. Προέρχεται από
την Arrow, ώστε να εξασφαλίζεται τόσο η αισθητική όσο και η
απόδοση.
Άλλο στολίδι αποτελούν οι πλάκες του πιρουνιού, τα led σε κάθε
φωτιστικό στοιχείο και το τιμόνι. Εδώ οι επιλογές δεν μπορεί να εί-
ναι τυχαίες, καθώς πρόκειται για κατασκευαστές που προμήθευαν
ιστορικά τα μοντέλα της φίρμας. Τιμόνι Tomasseli, γκριπ Domino.
Η κοινή πλατφόρμα πλαισίου και περιφερειακών έχει φέρει
σημαντική οικονομία κλίμακος, με επιδράσεις σε κάθε μοντέλο.
Το 500 καρπώνεται τα περισσότερα από την επιλογή καθώς είναι
το πιο ελαφρύ αναλογικά, ενώ το 125 έχει αποκτήσει «όγκο» και
διαστάσεις μεγάλου, χωρίς να επιβαρύνεται σημαντικά σε βάρος,
αφού ζυγίζει «μόλις» 130 κιλά (κενό).
Τα ελαστικά είναι κοινά για όλους τους εμπρός τροχούς, ενώ πίσω
το 500 φορά κατά τι φαρδύτερο (140/80-17) έναντι 130/80-17
των άλλων δύο μοντέλων. Κοινή γεωμετρία, κοινό ρεζερβου-
άρ, φρένα, διαστάσεις, κοινή εικόνα, χαρά και απόλαυση στην
οδήγηση.
Η συνταγή πρέπει να εμπεριέχει σε σωστές δόσεις την παράδοση,
το στιλ και την αύρα του «τότε» αλλά και σύγχρονη τεχνολογία,
απόδοση και ασφάλεια στη χρήση.
Όπως φαίνεται, στη Fantic πέτυχαν τις αναλογίες και το ανάλα-
φρο, αποδοτικό, συμπαγές και ευχάριστο Caballero Scrambler
είναι, τελικά, ακριβώς αυτό που κάθε εταιρεία θα ήθελε να έχει
στις τάξεις της...
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
FANTIC CABALLERO SCRAMBLER 500 (250 / 125)
Κινητήρας: Μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, 4χρονος, 4βάλβιδος
Κυβισμός cc: 449 (249,6 / 124,45)
Διαδρομές Ανάρτησης Ε/Π mm: 150 / 150
Μεταξόνιο mm: 1.425
Ύψος σέλας mm: 820 με επιλογή 840
Τιμή: 7.890 ευρώ (6.890 / 5.890)
TRACTION MAGAZINE 29