Page 26 - TRACTION 113
P. 26

ΠΙΣΣΑ & ΧΩΜΑ


                                       24 Heures du Mans:

              ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΜΠΗΣ ΜΕΝ,




                           ΑΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΟ ∆Ε!



























                ΟΙ 24 ΩΡΕΣ ΤΟΥ LE MANS (24 HEURES DU MANS) ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΣ ΑΓΩ-
                 ΝΑΣ ΑΝΤΟΧΗΣ ΣΠΟΡ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ∆ΙΑ-
               ΣΗΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΥΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ.
                   ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ∆ΕΝ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ∆ΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΑΙΓΛΗ ΤΟΥ!




              Μετά την καταιγίδα στον τεχνικό έλεγχο, ο καιρός αποδείχθηκε πολύ   βάλετε τον αγώνα στους υποψήφιους για παρακολούθηση αγώνες του
              «ευγενικός» στο τέλος της εβδοµάδας, όπου και έλαβε χώρα για 87η   µηχανοκίνητου αθλητισµού! Άλλωστε, όπως χαρακτηριστικά λένε, όλοι
              φορά ο θρυλικός αγώνας και το πλήθος των 253.000 ατόµων εκµεταλ-  όσοι βίωσαν αυτές τις µοναδικές 24 ώρες στην πίστα της Σάρτης: «Μία
              λεύτηκε µε τον καλύτερο και απολαυστικότερο τρόπο «τα αξιοθέατα του   φορά στη ζωή σας, τουλάχιστον, πρέπει να πάτε»!...
              συναγωνισµού», ουσιαστικά τα δρώµενα στην πίστα της Σάρτης και στα
              πέριξ αυτής: ανταγωνισµό ιδιαίτερα στις µικρότερες κατηγορίες, συναυ-  Ο αγώνας
              λίες, πάρτι, διασκέδαση, ποδόσφαιρο του Παγκοσµίου Κυπέλλου στις   Η κορυφαία κατηγορία των πρωτότυπων LPM1 δεν έχει τον ανταγωνι-
              µεγάλες οθόνες και πολλά άλλα. Αυτό το έτος έγιναν κάποιες αλλαγές   σµό που µάθαµε για δεκαετίες τώρα, οπότε το ενδιαφέρον εστιάζεται στις
              για να βελτιωθεί η εµπειρία του αγώνα για τους θεατές, µε κύριο µέληµα,   υποκατηγορίες. Ελπίζουµε η ανακοίνωση της νέας κατηγορίας Hypercars
              όχι απλώς να µεγαλώσει κι άλλο το νούµερο των θεατών του χρόνου,   πριν από τον αγώνα να δώσει νέα ώθηση από το 2020.
              αλλά να προσελκυσθούν και νέες γενιές θεατών! Υπήρχε περισσότερος   Έτσι, τα δύο υβριδικά πρωτότυπα της Toyota δεν δυσκολεύτηκαν να
              ελεύθερος χώρος στάθµευσης και βελτιωµένος έλεγχος της οδικής κυ-  ελέγξουν τον συναγωνισµό των ιδιωτικών οµάδων και κέρδισαν τις δύο
              κλοφορίας, ο οποίος µείωσε σηµαντικά τον χρόνο ταξιδιού προς και από   πρώτες θέσεις, για δεύτερη συνεχόµενη φορά. Ωστόσο Le Mans χωρίς
              την πίστα, για τις ελεύθερες και τις προκριµατικές δοκιµές, αλλά και τον   σασπένς δεν γίνεται, οπότε φέτος το δράµα αφορούσε το πρωτότυπο
              ίδιο τον αγώνα. Μεγαλύτερες περιοχές για κάµπινγκ ήταν διαθέσιµες σε   #07 Toyota TS050-Hybrid µε τους Conway/Kobayashi/Lopez που, ενώ
              σύγκριση µε τον περασµένο χρόνο, κάτι που σήµαινε ότι όσοι έµειναν   προηγούνταν σχεδόν σε όλον τον αγώνα, µόλις είκοσι λεπτά πριν από
              στην πίστα και το βράδυ είχαν περισσότερη άνεση.   τον τερµατισµό αντιµετώπισε πρόβληµα, «παρέχοντας» έτσι τη νίκη στην
              Το αποτέλεσµα ήταν ένα τεράστιο, ευτυχισµένο πλήθος, που έµεινε µέχρι   «αδελφή» συµµετοχή των Buemi/Nakajima/Alonso, πλήρωµα που ζευ-
              το πέσιµο της καρό σηµαίας στον τερµατισµό για να χειροκροτήσει τους   γάρωσε τις νίκες του στο Le Mans. Από εκεί και µετά, αρνητικό σχολια-
              νικητές του αγώνα.                                 σµό αποτέλεσε η απόφαση των αγωνοδικών για αποκλεισµό των δύο
              Γιατί τα αναφέρουµε όλα αυτά; Μα για να σας «ερεθίσουµε», ώστε να   Ford GT λόγω παρατυπιών στη χωρητικότητα των ρεζερβουάρ…

              26 TRACTION MAGAZINE
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31