Page 42 - TRACTION 113
P. 42

στριβοντασ

                απο τον mano στεφανη









































                                                              κανείς πως η άσφαλτος δεν θα ήταν το αγαπημένο πεδίο του
             H αλήθεια είναι πως, όταν είδα το πρόγραμμα της παρουσίασης   Raptor. οι μηχανικοί της Ford Performance που ανέλαβαν την

              του νέου Ford Ranger Raptor στα βουνά της αττικής, πίστευα   εξέλιξη του αυτοκινήτου κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα
                                                               αυτοκίνητο που θυμίζει σύγχρονο SUV στην άσφαλτο, ενώ στο
              πως θα μας περίμενε μια μεγάλη περιπέτεια. το «μενού» περιε-
                                                               χώμα είναι ένα πραγματικό πολυεργαλείο. Κάτω από το καπό
              λάμβανε την παλιά «ακροπολική» Ειδική της Καλλιτεχνούπολης
                                                               βρίσκεται ένας κινητήρας πετρελαίου 2.000 κ.εκ. με διπλά τούρ-
              και την Ειδική Υμηττός, από τις Κεραίες μέχρι το Κορωπί. οι
                                                                μπο, ιπποδύναμη 213 ίππων και ροπή 500 νm που συνεργάζε-
               Ειδικές αυτές ήταν από τις σκληρότερες του εθνικού μας αγώνα.
                                                                ται αρμονικά με το αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων. το Terrain
               ακόμα και τα εργοστασιακά πληρώματα είχαν αγανακτήσει
                                                                Management System προσφέρει έξι διαφορετικά προφίλ
               από τα πολλά κλαταρίσματα και τις ζημιές στα αγωνιστικά τους
                                                                οδήγησης (Normal, Sport, Grass/Gravel/Snow, Mud/Sand και
               αυτοκίνητα. Επομένως θεωρούσα σχεδόν απίθανο να βγού-
                                                                Baja mode) που επεμβαίνουν στον κινητήρα, το κιβώτιο και το
               με αλώβητοι από μια τέτοια δοκιμασία. σωστή σαν σκέψη,
                                                                 τιμόνι εξασφαλίζοντας τις κατάλληλες ρυθμίσεις σε διαφορετι-
                μακριά όμως από την πραγματικότητα καθώς δεν μπορούσα
                                                                 κού τύπου διαδρομές. το πλάτος του Ranger Raptor ξεπερνά τα
                να φανταστώ μέχρι πού θα μπορούσαν να φτάσουν οι δυνατό-
                                                                 2 μέτρα (σχεδόν 17 cm φαρδύτερο από το απλό Ranger) ενώ
                τητες του Ranger Raptor. αναρτήσεις και ελαστικά διαθέτουν
                                                                 η απόσταση από το έδαφος φτάνει τα 28,3 cm (+5 cm σε σχέση
                αγωνιστική τεχνολογία που δεν πίστευα πως μπορεί κανείς να
                                                                  με το απλό Ranger). παράλληλα το σασί είναι ενισχυμένο σε
                 συναντήσει σε ένα αυτοκίνητο παραγωγής. απίστευτος ο τρόπος
                                                                  12 επιπλέον σημεία και το πάχος της προστατευτικής ποδιάς
                 που η ανάρτηση της Fox «καταπίνει» και αποσβένει λακκούβες,
                                                                  φτάνει τα 2,5 mm, ενώ ο σχεδιασμός της αφήνει σε κοινή θέα
                 πέτρες, νεροφαγώματα και οτιδήποτε άλλο βρεθεί στον δρόμο
                                                                  τα εντυπωσιακά, διπλά αλουμινένια ψαλίδια και την ανάρτηση.
                 του Raptor. αντίστοιχα, τα θηριώδη λάστιχα της BF Goodrich
                                                                   το εσωτερικό του φιλοξενεί με άνεση πέντε ενήλικες ενώ στο
                  των 17 ιντσών και το προφίλ των 70 χιλιοστών άντεξαν όλη
                                                                   κέντρο του ταμπλό βρίσκεται η έγχρωμη οθόνη αφής των οκτώ
                  αυτή την καταπόνηση με τη θερμοκρασία να ξεπερνά, σε κάποια
                                                                   ιντσών που φιλοξενεί το πλέον σύγχρονο σύστημα infotainment
                  σημεία, τους 35 βαθμούς. Μάλιστα, στα περισσότερα σημεία της
                                                                   της Ford, SYNC 3. το Ranger Raptor βρίσκεται ήδη στη χώρα
                  χωμάτινης διαδρομής κινηθήκαμε με την κίνηση στους πίσω τρο-
                                                                   μας με υπερπλήρη εξοπλισμό και τιμή 55.802 ευρώ.
                  χούς, καθώς ήταν πραγματικά λίγες οι στιγμές που χρειάστηκε
                   να επιλέξουμε τετρακίνηση! Ύστερα από όλα αυτά θα περίμενε
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47