Page 37 - TRACTION 116
P. 37
Λέρµα
Οδηγώντας µε το Peugeot 3008 1.5 BlueHDi 130
EAT8 στην Κεντρική και Βορειοανατολική Ισπανία
ΚΕΙΜΕΝΟ: ΘΩΜΑΣ K. ΕΥΘΥΜΙΟΥ δεν έχουµε να πούµε πολλά. Στις άριστες ισπανικές autopista,
∆εν είναι λίγες οι φορές που επισκεπτόµαστε την Ισπανία, πόσο τους φιδίσιους δρόµους των παρυφών των Πυρηναίων ή τους
µάλλον αφού εκεί πραγµατοποιείται τα τελευταία χρόνια σχεδόν παραθαλάσσιους επαρχιακούς δρόµους που εφάπτονται στον
το 80% των παρουσιάσεων των νέων µοντέλων από τις αυτοκι- Βισκαϊκό κόλπο, αλλά και στα λίγα χιλιόµετρα σε χώµα που
νητοβιοµηχανίες. Όµως κάθε φορά, πάντα έχουµε να δούµε κάτι. κάναµε πριν από την Μαδρίτη, δεν νιώθεις να σε απασχολεί η
Είναι µία µεγάλη χώρα, που κάθε, µα κάθε φορά που βρίσκοµαι οδηγική συµπεριφορά του αυτοκινήτου. Οριακά άριστο κράτη-
εκεί νιώθω αµήχανα. Ξέρετε γιατί; Γιατί είναι αυτό που θα µπορού- µα, απουσία κλίσεων σε σφιχτές στροφές, αλλά και άνεση σε
σαµε να είµαστε κι εµείς, αλλά δεν θέλουµε… Ναι. ∆εν θέλουµε. πολύωρα (διάρκειας πλέον των επτά ωρών) ταξίδια! Τι άλλο να
Μην πάει το µυαλό σας σε οικονοµικά µεγέθη κ.λπ., κ.λπ., µιλάω ζητήσεις; Όχι, το Grip Control δεν το χρειαστήκαµε πουθενά, αν
για την εντυπωσιακή καλαισθησία χωριών, πόλεων αλλά και και το είχαµε διαθέσιµο. Πάµε, τέλος, στην υπόθεση οικονοµία.
κάθε είδους αστικών ιστών, µε πανέµορφες εισόδους, καθαριότη- Να σηµειώσουµε εδώ ότι οι επενδύσεις των Γάλλων στους
τα, οργάνωση, σεβασµό στους πεζούς αλλά και εφαρµογή των κινητήρες πετρελαίου δεν έχουν αντίπαλο τα τελευταία χρόνια και
νόµων. το διαπιστώσαµε αυτό όχι µόνο σε επίπεδο απόδοσης και ροπής,
αλλά και οικονοµίας. Τη µέση κατανάλωση 5,8 λίτρα/100 χλµ.
Το αυτοκίνητο και την κατανάλωση 3,5 λίτρα/100 χλµ. στους αυτοκινητοδρό-
Γνωστό και µη εξαιρετέο το πολυτελές SUV της Peugeot, το 3008, µους δεν τις συναντάς κάθε µέρα!...
που άλλαξε τη µοίρα της εταιρείας προς το καλύτερο και από το
2017 την εκτόξευσε κάθετα στην αγοραστική συνείδηση του κοι-
νού. Το 3008 που είχαµε στη διάθεσή µας επί ισπανικού εδάφους
και µε το οποίο καλύψαµε λίγο πάνω από 2.000 χλµ. φορού-
σε τον νέο diesel κινητήρα 1.5 BlueHDi µε turbo µεταβλητής
γεωµετρίας, απόδοσης 130 ίππων, που µέσα από ένα εξελιγµένο
αυτόµατο κιβώτιο EAT 8 σχέσεων περνούσε την κίνηση στους
εµπρός τροχούς.
Τι αναζητεί έναν αγοραστής ενός compact SUV; Χώρους, ποιότητα
κύλισης και οικονοµία. Πάµε λοιπόν: Τέσσερα ενήλικα άτοµα
βόλεψαν τέσσερις βαλίτσες cabin-bag αεροπλάνου, τέσσερα
back-pack, µία τσάντα laptop, µία µεγάλη γυναικεία τσάντα και
µία µεγάλη τσάντα µπάνιου! Καλά ώς εδώ; Τι λέτε; 520 λίτρα Σαν Σεµπαστιάν
στο πορτµπαγκάζ ήταν αυτά! Για την ποιότητα κύλισης, ως τοµέα,
TRACTION MAGAZINE 37