Page 24 - TRACTION 118
P. 24
cover story
cover story
To Traction Magazine που κρατάτε στα χέρια σας έχει κάτι το ξεχωρι- αυτοκίνησης που έρχεται με ιλιγγιώδη ταχύτητα, θέλει τα αυτοκίνητά
στό και σίγουρα μοναδικό, αφού ο καταξιωμένος φωτογράφος μόδας της να μην πέσουν στην παγίδα της «βαρεμάρας» που προοιωνίζεται ο
Δημήτρης Σκουλός και κριτής στο GNTM που προβάλλεται στο Star, μελλοντικός τρόπος μετακίνησης.
για πρώτη φορά στην καριέρα του φωτογραφίζει αυτοκίνητο και όχι Γι’ αυτό και φρόντισε το νέο Peugeot 208 σχεδιαστικά να στείλει ένα
κάποιο μοναδικά όμορφο μοντέλο. Αφορμή για αυτή του την «παρα- ηχηρό μήνυμα ομορφιάς και σχεδιαστικής διαφορετικότητας. Το κα-
σπονδία» η εντυπωσιακή εμφάνιση του νέου Peugeot 208 και η φιλία τάφερε, και μάλιστα σε τέτοιο βαθμό, που πολλοί κατασκευαστές θα
μας. επιθυμούσαν να βρίσκεται στη δική τους αλυσίδα παραγωγής.
Ο ίδιος χαρακτηριστικά δήλωσε πως «βρίσκει εξαιρετικά juicy τις κα- Ο σχεδιασμός του διατηρεί στοιχεία που εύκολα παραπέμπουν σε
μπύλες του νέου Peugeot 208, σε σημείο που μπορεί να παραπέμπουν concept car έτοιμο να παρουσιαστεί σε κάποιο παγκόσμιο σαλόνι
σε αυτές ενός πολύ όμορφου γυναικείου σώματος»! Πέρα από τη σχε- αυτοκινήτου. Ξεκινώντας από το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου οι
διαστική φρεσκάδα, οδηγώντας το, του άρεσε «ο αθόρυβος τρόπος δημιουργοί του φρόντισαν να δώσουν στο καπό το ανάλογο ύψος για
που ταξιδεύει το αυτοκίνητο, η άνεση και το ευχάριστο περιβάλλον στο να του εξασφαλίζει επιβλητική παρουσία. Έδωσαν μεγάλη επιφάνεια
οποίο σε φιλοξενεί το νέο 208». στη μάσκα που κατεβαίνει μέχρι χαμηλά, προσφέροντας παράλληλα
Με την παρουσίαση του SUV 3008 η Peugeot άλλαξε σελίδα στην και καλύτερη ψύξη στον κινητήρα.
κατασκευαστική της φιλοσοφία, η οποία μπορεί να γίνει αντιληπτή Το εντυπωσιακό εμπρός μέρος συμπληρώνουν τα φωτιστικά σώματα
κυρίως από τη νέα σχεδιαστική άποψη των μοντέλων της. αλλά και τα φώτα ημέρας που διασχίζουν όλη τη μάσκα. Στο πλάι,
Δεύτερος εκπρόσωπος αυτής της νέας πορείας το νέο 208, που ομο- πρωταγωνιστικό ρόλο έχουν τα νεύρα που διατρέχουν τις πόρτες και
λογουμένως έδωσε μοναδικά σημεία γραφής στην πρόσφατη παρου- τα μυώδη φτερά. Μάλιστα, σε κάποιες εκδόσεις τα φτερά τονίζονται
σίασή του που έγινε στην Πορτογαλία. Πρόκειται για μια εκ βάθρων ακόμη περισσότερο από τα πλαστικά φρύδια. Θα τολμούσα να πω
δημιουργία νέου μοντέλου, με στόχο τη μείωση των καταναλώσεων πως το πίσω μέρος είναι ακόμη πιο εντυπωσιακό από πολλά και δια-
και, φυσικά, της μείωσης του διοξειδίου του άνθρακα. Βασίζεται φορετικά στοιχεία που το χαρακτηρίζουν. Έντονες γραμμές τονίζουν το
στην τελευταίας γενιάς πλατφόρμα του PSA Group, που εξασφαλίζει κάτω μέρος της πίσω πόρτας που εκτείνονται μέχρι την άκρη του αμα-
λιγότερο βάρος κατά 30 κιλά από την προηγούμενη με κωδική ονο- ξώματος και η μαύρη γυαλιστερή φάσα που ενώνει τα πίσω φανάρια,
μασία F1, μεγαλύτερη στιβαρότητα, συνεισφέρει στην αεροδυναμική δανεισμένη από το εντυπωσιακό 508, απογειώνει το αποτέλεσμα.
λόγω επίπεδου δαπέδου ενώ, παράλληλα, μπορεί να φιλοξενήσει Περνώντας στο εσωτερικό, που το χαρακτηρίζει η άνεση, η εργονομία
και τις τρεις μορφές κινητήρων όπως βενζίνης, πετρελαίου αλλά και αλλά και η άψογη συναρμογή των υλικών, συναντάμε το αναβαθ-
το αμιγώς ηλεκτρικό σύνολο. Επειδή η Peugeot, λόγω παράδοσης μισμένο i-Cocpit, που περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων με
και γαλλικής καταγωγής, βλέπει με διαφορετικό πρίσμα το μέλλον της 3D απεικόνιση. Φυσικά, καλύπτει όλες τις σύγχρονες απαιτήσεις της