Page 10 - TRACTION 119
P. 10

ΚΑΛΩΣ ΤΑ!








              απο τον θωμα κ. ευθυμιου
               SUZUKI IGNIS

               & SWIFT HYBRID

























                 Το Suzuki Hybrid αποτελεί   Η Suzuki, με ουσιαστική μελέτη, εξέλιξε το δικό της υβρι-  στη  μέγιστη  απόδοση,  στη  χαμηλή  κατανάλωση,  στην
                   ένα υβριδικό σύστημα,   δικό σύστημα, αναγνωρίζοντας τη βαρύτητα της περιβαλ-  απλότητα της λειτουργίας του συστήματος, στην εξοικονό-
                   που διατίθεται στα Ignis   λοντικής  συνείδησης  προκειμένου  να  παραδοθεί  στις   μηση χώρου, στη βέλτιστη κατανομή βάρους και στο χα-
                      και Swift, καθώς η   επόμενες γενιές ένα βιώσιμο περιβάλλον.   μηλό κόστος χρήσης, που είναι ένα ζητούμενο με καίρια
                   συνεχόμενη λειτουργία                                     σημασία για τον καταναλωτή.
                 της ηλεκτρογεννήτριας, σε   Το σύστημα Suzuki Hybrid        Τα Suzuki Ignis και Swift κινεί ένας τετρακύλινδρος ατμο-
               συνδυασμό με τον κινητήρα,   Το υβριδικό σύστημα που έχει εξελίξει η Suzuki και το   σφαιρικός  κινητήρας  1.2  Dualjet  που  συνδυάζεται  με
                    προσφέρει σημαντική   οποίο συναντάμε ήδη στα μοντέλα της Ignis και Swift,   ένα hybrid σύστημα των 12V, ήτοι μια μονάδα εναλλά-
               οικονομία στην κατανάλωση   αποτελείται από συνδυασμό ενσωματωμένης ηλεκτρο-  κτη-μίζας (Integrated Starter Generator) ισχύος 2,3 kW
                         των καυσίμων  γεννήτριας  (ISG)  και  μπαταρίας  ιόντων  λιθίου  υψηλής   και ροπής 5,1 kgm που συνδέεται με τον κινητήρα μέσω
                                       ενεργειακής απόδοσης, που λειτουργεί παράλληλα με   ιμάντα. Η ISG λειτουργεί ως μίζα, βάζοντας τον κινητήρα
                                       τον κινητήρα, υποστηρίζοντάς τον ταυτόχρονα.  Το σύστη-  μπροστά, άμεσα κι αθόρυβα, όταν τον έχει σβήσει το
                                       μα αυτό ανακτά ενέργεια από το φρενάρισμα, τη συγκε-  stop/start.  Στη  συνέχεια,  λειτουργώντας  ως  γεννήτρια,
                                       ντρώνει σε μια μικρή μπαταρία που βρίσκεται κάτω από   ανακτά ενέργεια κατά την επιβράδυνση και το φρενάρι-
                                       το κάθισμα του οδηγού και «βοηθά» τον κινητήρα στις   σμα, αποθηκεύοντάς την στην κανονική μπαταρία, αλλά
                                       επιταχύνσεις, ενώ εκτελεί χρέη δυναμό και ηλεκτροκινητή-  και  σε  μια  ελαφριά,  μεγάλης  χωρητικότητας  μπαταρία
                                       ρα. Επιπλέον η νέα τεχνολογία πετυχαίνει εξοικονόμηση   ιόντων λιθίου κάτω από το κάθισμα του οδηγού. Κατά
                                       χώρου και βέλτιστη κατανομή βάρους. Να σημειώσουμε   την  επιτάχυνση,  η  ISG  λειτουργεί  ως  ηλεκτρικό  μοτέρ
                                       εδώ ότι όλα αυτά χωρίς περιορισμούς, καθώς δεν θα   τροφοδοτούμενο από τις δύο μπαταρίες, βοηθώντας τον
                                       χρειαστεί ποτέ να φορτίσετε το αυτοκίνητό σας, το οποίο   κινητήρα και μειώνοντας έτσι την κατανάλωση βενζίνης.
                                       θα επαναφορτίζεται κατά την επιβράδυνση, κάτι που ση-  Οι τιμές απόκτησης των υβριδικών μοντέλων της Suzuki
                                       μαίνει ότι ανεξάρτητα από τα χιλιόμετρα και από το ποιος   αρχίζουν από τα 12.190 ευρώ για το Ignis 1.2 GL Hybrid
                                       είναι ο προορισμός, η μπαταρία θα επαναφορτίζεται.  90hp και από 12.290 ευρώ για το Swift 1.2 GL Hybrid
                                       Τα οφέλη της υβριδικής τεχνολογίας Suzuki εστιάζονται   90hp.











              10 TRACTION MAGAZINE
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15