Page 11 - TRACTION 119
P. 11
ΚΑΛΩΣ ΤΑ!
Mazda3 Skyactiv-X
180 mHybrid
Το Mazda3, που αποτελούσε
ανέκαθεν τον καθρέφτη των
τελευταίων μηχανολογικών
εξελίξεων της εταιρείας, είναι
το πρώτο που εφοδιάζεται με
τον επαναστατικό κινητήρα
της Mazda με την ονομασία
Skyactiv-X, ένα τεχνολογικό
επίτευγμα που προσφέρει
αυξημένη οικονομία,
μεγαλύτερη ροπή, και
μικρότερες εκπομπές ρύπων
Η τελευταία έκδοση του διαχρονικού best seller της Mazda, τον Skyactiv-X engine, έναν κινητήρα εσωτερικής ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Mazda παρουσιάζει την πιο πρόσφατη εξέλιξη της φιλο- καύσης που χρησιμοποιεί τεχνολογία αυτανάφλεξης με Μοντέλο:
σοφίας Kodo: τον εξωτερικό σχεδιασμό που βασίζεται συμπίεση. Ο νέος αυτός κινητήρας Skyactiv-X 2.0 λίτρων Mazda3 Skyactiv-X180
στην «ψυχή της κίνησης» (Soul of Motion). Αυτή η σχεδια- της Mazda είναι η πρώτη βενζινοκίνητη μονάδα παραγω- mHybrid
στική φιλοσοφία ήταν και αυτή που έδωσε στο Mazda3 γής στον κόσμο ικανή να αξιοποιήσει τα οφέλη από την
το βραβείο «Red Dot: Best of the Best». Εσωτερικά, η ανάφλεξη συμπίεσης τύπου ντίζελ. Αποδίδει 180 ίππους Κινητήρας:
οθόνη TFT των 7’’ και η οθόνη προβολής των πληροφο- στις 6.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 224 Nm στις 3.000 σ.α.λ. 1.998 κ.εκ. τετρακύλινδρος
ριών οδήγησης στο παρμπρίζ (Active Driving Display) με- Επίσης, ο κινητήρας Skyactiv-X υιοθετεί το σύστημα Mazda βενζινοκινητήρας DOHC 16V
γιστοποιούν τον βαθμό ευκολίας ανάγνωσης και άμεσης mHybrid 24V και διαθέτει μπαταρία ιόντων λιθίου 600 kJ Ισχύς:
αντίληψης του οδηγού. Παράλληλα, η μεγάλη κεντρική και μετατροπέα συνεχούς ρεύματος DC-DC. Στον δρόμο, 180 ίπποι/6.000 σ.α.λ.
οθόνη των 8,8 ιντσών έχει τη δυνατότητα διπλής απεικό- το σύστημα G-Vectoring Control είναι το πρώτο από τις
νισης, γεγονός που βελτιώνει τη λειτουργικότητά της. Στον τεχνολογίες Skyactiv-Vehicle Dynamics, που προσφέρει Ροπή:
τομέα της ασφάλειας, τα συστήματα ασφαλείας που περι- άριστη ευστάθεια, ευελιξία και ποιοτική οδηγική συμπε- 224 Nm/3.000 σ.α.λ.
λαμβάνονται στο Mazda i-Activsense δημιουργήθηκαν ριφορά, ενώ το εξελιγμένο σύστημα G-Vectoring Control Επιτάχυνση:
για να υποστηρίξουν τον οδηγό προβλέποντας πιθανούς Plus (GVC Plus) χρησιμοποιεί τα φρένα για να βελτιώσει 14,6’’ (0-100 χλμ./ώρα)
κινδύνους, συμβάλλοντας έτσι στο αίσθημα της ασφαλούς την οδική συμπεριφορά και την πρόσφυση. Το προηγμένο Τελική ταχύτητα:
και ξέγνοιαστης οδήγησης, εντός ή εκτός πόλης. Γι’ αυτόν αυτό σύστημα διεύθυνσης παρέχει βελτιωμένη απόκριση 216 χλμ./ώρα
τον λόγο η Mazda τοποθέτησε μια σειρά από αισθητή- σε δρόμους με στροφές, ενώ το όχημα κινείται με μεγαλύ-
ρες και κάμερες που συνεχώς αποτυπώνουν τις συνθήκες τερη ακρίβεια σύμφωνα με τις επιλογές του οδηγού. Επι- Μετάδοση:
που επικρατούν στον δρόμο, ενώ κατανέμει και ελέγχει πλέον, το GVC βελτιώνει τον χειρισμό και τη σταθερότητα Στους εμπρός τροχούς,
την κίνηση του οχήματος για μέγιστη ασφάλεια κατά την σε βρεγμένους ή χιονισμένους δρόμους, εξασφαλίζοντας αυτόματο κιβώτιο έξι
οδήγηση. μια ευχάριστη και ξεκούραστη οδηγική εμπειρία. σχέσεων
Το ολοκαίνουργιο Mazda3 είναι το πρώτο μοντέλο παρα- Οι τιμές του Mazda3 αρχίζουν από τα 21.634 ευρώ για Κατανάλωση:
γωγής που εφοδιάζεται με τον επαναστατικό κινητήρα της την έκδοση Skyactiv-G120/Plus. 6,2 λίτρα/100 χλμ.
Ρύποι CO 2:
140 γρ./χλμ.
Τιμή:
Από 31.148 ευρώ
TRACTION MAGAZINE 11