Page 36 - TRACTION 120
P. 36
ΦΥΓΑΜΕ
Τώρα που έχουµε ανεβάσει την αγωνία, δίνουµε και την απάντηση.
Ή µάλλον, πριν από την απάντηση ας θέσουµε δύο δεδοµένα ακόµη.
Πρώτον, η βενζίνη κοστίζει 0,35 ευρώ το λίτρο και το Diesel 0,15 ευρώ
το λίτρο. Λογικό για µία από τις µεγαλύτερες πετρελαιοπαραγωγές χώρες
στον κόσµο. Άρα, «έχουν να κάψουν». ∆εύτερον, έχουν άπλα. Πολλή
άπλα. Οι οδικοί άξονες µέσα στην πόλη έχουν ώς και πέντε λωρίδες για
κάθε κατεύθυνση και άλλες τρεις σε παράδροµο που κινείται παράλλη-
λα. Συνολικά 16 άνετες λωρίδες (!), χωρισµένες µε ένα ανάλογα φαρδύ
και ψηλό διάζωµα.
Για να στρίψει κανείς αριστερά λοιπόν, πιάνει την αριστερή λωρίδα,
συναντά µια έκτακτη λωρίδα που τον βγάζει ακόµη πιο αριστερά, σε
σηµείο όπου το διάζωµα φαρδαίνει ώστε να δώσει τη δυνατότητα για
αναστροφή 180 µοιρών, οπότε και σε βάζει στην αριστερή λωρίδα της
αντίθετης κατεύθυνσης.
Άρα, προσπερνάς τον δρόµο που θες να στρίψεις αριστερά, διανύεις
περί τα 400-500 µέτρα ακόµη και κάνεις αναστροφή. Μετά επιστρέ-
φεις αυτά τα 400-500 µέτρα, διασχίζοντας όλες τις λωρίδες µέχρι τη
δεξιότερη για να φτάσεις στον δρόµο που ήθελες εξ αρχής
να ακολουθήσεις. Το σύστηµα πάντως είναι εξαιρετικά
ασφαλές, καθώς δεν υπάρχουν κάθετες διασταυρώσεις
ενώ προσφέρει συνεχή ροή κυκλοφορίας.
Η διαδικασία «αλλάζω λωρίδα» γίνεται µε τον τρόπο
ακριβώς που γνωρίζουµε και είναι κοινή σε όλες τις
ακριβώς που γνωρίζουµε και είναι κοινή σε όλες τις
34 TRACTION MAGAZINE